uhu, nog steeds epic momentquote:Op zondag 17 april 2022 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo'n epische reactie als Zweden had op de oude manier niet gekund
inderdaadquote:Op zondag 17 april 2022 00:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap ook wel waarom vanaf 2019 de puntentelling anders is om te voorkomen dat kijkers afhaken als theoretisch de winnaar al bekend is. Je wilt dat de kijker de gehele show gaat kijken.
Denk omdat ze willen dat de show maximaal 4 uren te laten duren. Anders is de winnaar pas ergens om 3 uur 's nachts bekend. Dat wil je ook niet.quote:Op zondag 17 april 2022 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad
alleen heb je nu dat je onmogelijk lang zit te wachten op de helft van het puntentotaal, terwijl de 2e helft als een raket doorheen vliegt
Hoe gaat @Sableheart dat oplossen?quote:Op zondag 17 april 2022 00:29 schreef sportfreak het volgende:
Ik verheug me nu al op 1964 volgende week, kan me niet herinneren die ooit gezien te hebben
quote:Op zondag 17 april 2022 00:29 schreef sportfreak het volgende:
Ik verheug me nu al op 1964 volgende week, kan me niet herinneren die ooit gezien te hebben
Ik ga dezelfde manier als 1956 proberen: zoeken naar een complete audio versie.quote:Op zondag 17 april 2022 00:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe gaat @:Sableheart dat oplossen?
Je kan niet alles hebbenquote:
Heb je die al gevonden?quote:Op zondag 17 april 2022 00:31 schreef Sableheart het volgende:
[..]
[..]
Ik ga dezelfde manier als 1956 proberen: zoeken naar een complete audio versie.
Oeff. Ik ken alleen de fragmenten die iedereen kent.quote:Op zondag 17 april 2022 00:32 schreef Sableheart het volgende:
maar een blik op youtube laat zien dat die waarschijnlijk wel te vinden is.
Eens, al vond ik wel dat in het begin alles zo snel ging met de punten van de televote dat je de bomen niet meer door het bos kon zien, en alles zo toegespitste op "ohhh, wie gaat winnen?"quote:Op zondag 17 april 2022 00:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap ook wel waarom vanaf 2019 de puntentelling anders is om te voorkomen dat kijkers afhaken als theoretisch de winnaar al bekend is. Je wilt dat de kijker de gehele show gaat kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |