Wel bizar dat die beelden maar op plek lagen danquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
De beelden zijn grotendeels weg (behalve de reprise van de winnaar dan) omdat die bij een brand zijn vernietigd
Ik blijf hopen dat er nog een keer ergens kopieën opduikenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel bizar dat die beelden maar op plek lagen dan
Dit verwacht je eerder bij Italiequote:Op zaterdag 23 april 2022 21:08 schreef Sableheart het volgende:
Da's een behoorlijke rokersstem van Luxemburg. Voelt niet helemaal alsof hij bij het liedje past.
Het waren nog de vroege jaren van de tv. Banden waren kostbaar, en een TV uitzending werd als iets eenmaligs gezien. Er is vreselijk veel historisch materiaal uit die tijd verdwenen, helaas.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Of bij Lingoquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit verwacht je eerder bij Italie
Zo ging het in die jaren. Er is ook veel gewist omdat ze de banden nog een keer moesten gebruiken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Vind haar erg zwart-wit.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:11 schreef Momo het volgende:
Ah, Anneke Grönloh. Was die nou de eerste "gekleurde" artiest op het ESF? Of herinner ik mij dat verkeerd?
quote:
Milly Scott zou het ook kunnen zijn. Het is maar hoe "gekleurd" uitgelegd word.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:11 schreef Momo het volgende:
Ah, Anneke Grönloh. Was die nou de eerste "gekleurde" artiest op het ESF? Of herinner ik mij dat verkeerd?
Beetje een rommeltje inderdaad. Ben sowieso tot nu toe nog niet echt onder de indruk van de nummers.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:15 schreef Sableheart het volgende:
Wat is dit? De melodie voelt niet logisch, de muziek klinkt jazzy maar is eigenlijk totaal niet dansbaar...
Eens.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beetje een rommeltje inderdaad. Ben sowieso tot nu toe nog niet echt onder de indruk van de nummers.
Anneke was het er niet mee eens dat Paul de Leeuw haar als een dronkenlap uitbeeldde.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:14 schreef Meridiaan het volgende:
Brandend Zand vond ik echt een heerlijk meezingnummer.
Volgens mij heeft Paul de Leeuw ooit nog een rechtszaak tegen haar moeten voeren, maar ik weet niet meer waarom.
Kortom: erg nuttige bijdrage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |