Sluit er een externe harde schijf op aan en als je dronken bent is een laptop makkelijkerquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tablet een optie? Anders even op zoek naar een 2de hands. Er zijn er genoeg te vinden.
Ik vind mijn tablet ideaal voor onderweg.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sluit er een externe harde schijf op aan en als je dronken bent is een laptop makkelijker![]()
Ik ben idd wat aan het rondkijken ja
Koop dan zo`n boombox waar je je phone in kan zetten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sluit er een externe harde schijf op aan en als je dronken bent is een laptop makkelijker![]()
Ik ben idd wat aan het rondkijken ja
Terug naar de jaren '80. Een boombox op je schouder en een Michel Jackson outfit.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koop dan zo`n boombox waar je je phone in kan zetten.
Dat was een ghettoblaster.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Terug naar de jaren '80. Een boombox op je schouder en een Michel Jackson outfit.
Zeik niet.quote:
Ik had er eentje van Sony,dat ding woog 11 kilo.quote:
2 kilo aan radio en 9 kilo aan batterijen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had er eentje van Sony,dat ding woog 11 kilo.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 kilo aan radio en 9 kilo aan batterijen.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 kilo aan radio en 9 kilo aan batterijen.
En met opnemen automatic reverse.quote:
Ik ken ze ook nog wel.quote:
Dubbelspeed kopiëren.quote:
Heb je het linkje gezien?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bradley
mahonie
stanley
winston
Jayson
Dudley
tyrone
en Reginald
Dat ook,en een afstandsbedieningquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken ze ook nog wel.
[..]
Dubbelspeed kopiëren.
Niet in de stemming?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |