Sluit er een externe harde schijf op aan en als je dronken bent is een laptop makkelijkerquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tablet een optie? Anders even op zoek naar een 2de hands. Er zijn er genoeg te vinden.
Ik vind mijn tablet ideaal voor onderweg.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sluit er een externe harde schijf op aan en als je dronken bent is een laptop makkelijker![]()
Ik ben idd wat aan het rondkijken ja
Koop dan zo`n boombox waar je je phone in kan zetten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sluit er een externe harde schijf op aan en als je dronken bent is een laptop makkelijker![]()
Ik ben idd wat aan het rondkijken ja
Terug naar de jaren '80. Een boombox op je schouder en een Michel Jackson outfit.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koop dan zo`n boombox waar je je phone in kan zetten.
Dat was een ghettoblaster.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Terug naar de jaren '80. Een boombox op je schouder en een Michel Jackson outfit.
Zeik niet.quote:
Ik had er eentje van Sony,dat ding woog 11 kilo.quote:
2 kilo aan radio en 9 kilo aan batterijen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had er eentje van Sony,dat ding woog 11 kilo.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 kilo aan radio en 9 kilo aan batterijen.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 kilo aan radio en 9 kilo aan batterijen.
En met opnemen automatic reverse.quote:
Ik ken ze ook nog wel.quote:
Dubbelspeed kopiëren.quote:
Heb je het linkje gezien?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bradley
mahonie
stanley
winston
Jayson
Dudley
tyrone
en Reginald
Dat ook,en een afstandsbedieningquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken ze ook nog wel.
[..]
Dubbelspeed kopiëren.
Niet in de stemming?quote:
Met een afstandsbediening heb nooit gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ook,en een afstandsbediening
Daar kan ik mijn 300GB aan muziek niet op kwijtquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koop dan zo`n boombox waar je je phone in kan zetten.
Gebeurd hier ook als er op een boerderij eoa dierenziekte uitbreekt.quote:
funktion one setje?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
En mijn muziek gaat niet via een boombox, maar officieel evenementen materiaal
De laatste tijd is er flink geruimd ivm vogelgriep.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gebeurd hier ook als er op een boerderij eoa dierenziekte uitbreekt.
Je mag de radiozender kiezen op je werk?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
Wat vindt je van die gozer die ontslag bij Continu?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jazeker, als ik er bij ben staat ie op TukkerFMquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag de radiozender kiezen op je werk?
Groot gelijk, ik ben een aantal maanden al vertrokken naar TukkerFM. Wat een bagger tegenwoordig.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vindt je van die gozer die ontslag bij Continu?
De katten zijn levend in zakken gestopt. Vele katten in dezelfde zak. Ze worden ooit een keer opgehaald om afgemaakt te worden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Strakke actie wel.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik ben een aantal maanden al vertrokken naar TukkerFM. Wat een bagger tegenwoordig.
Mijn vader kent hem persoonlijk via de muziekwereld, hele lieve man maar wel erg koppigquote:
Hij staat er wel voor,denk dat andere stations hem graag willen hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vader kent hem persoonlijk via de muziekwereld, hele lieve man maar wel erg koppig
De wetgeving daarin is ook een grijswazig gebied. Wat linksom niet mag dat mag rechtsom wel.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
Muziek op het werk blijft altijd wel een dingetje.Daar zijn zelfs rechtzaken over gevoerd.
Ik denk eerder van niet, ik zou niet weten waar hij heen zou moeten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij staat er wel voor,denk dat andere stations hem graag willen hebben.
Dat bedoel ik niet helemaal,er was ooit een rechtzaak over een werknemer die geen 538 duldde.Dat heeft hij wel verloren.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De wetgeving daarin is ook een grijswazig gebied. Wat linksom niet mag dat mag rechtsom wel.
Ah op die fiets. Mij maakt het niet zoveel uit wat er op staat als er maar wel in een ruimte overal hetzelfde opstaat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet helemaal,er was ooit een rechtzaak over een werknemer die geen 538 duldde.Dat heeft hij wel verloren.
Ik mocht bij DYKA de muziek nooit te hard aan van de directeur.Het was dan ook een spel om hem aan zien komen en het volume naar beneden te doen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Mij maakt het niet zoveel uit wat er op staat er maar wel in een ruimte overal hetzelfde opstaat.
Radio 10 vond ik vreselijk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Mij maakt het niet zoveel uit wat er op staat als er maar wel in een ruimte overal hetzelfde opstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |