Nieuw zeer in serievorm, zo ongeveer.quote:
Ken ik niet.quote:Op zondag 17 april 2022 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuw zeer in serievorm, zo ongeveer.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:59 schreef tong80 het volgende:
Met Henry Van Loon, Jelka van Houten, Eric van Sauers en Eva Crutzen
De voorstukjes waren leuk.quote:
Ik vond het ook erg grappigquote:
Die moet nog uitgezonden worden. Commentaar over nog uit te zenden afleveringen niet hier plaatsen.quote:
De 2e aflevering vond ik best leuk hoor. Zeker net zo leuk als de eerste aflevering.quote:
Jelka speelt wel echt een hels wijf ja.quote:Op zondag 17 april 2022 21:46 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vond de personages zo irritant en onsympathiek dat ik denk ik niet nog een keer ga kijken.
Dat is onze Henry toch altijd?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:46 schreef roos94 het volgende:
Ik vind jelka leuk. Maar die gast beetje zoutloos
Hierdoor ook afgehaakt.quote:Op zondag 17 april 2022 21:46 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vond de personages zo irritant en onsympathiek dat ik denk ik niet nog een keer ga kijken.
Het is te veel van hetzelfde met te lang dezelfde personages. Dit had beter gewerkt in sketchvormquote:Op zondag 1 mei 2022 21:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Matige serie. Henry en Jelka zijn een beetje uitgewerkt samen en de andere acteurs al helemaal matig.
Je bent nog stoned van de morfine tongquote:Op maandag 9 mei 2022 13:26 schreef tong80 het volgende:
Tweede aflevering die ik zag. Denk steeds dat er meer in had gezeten. Er was geen touw aan vast te knopen. In elkaar geflanst script. Alleen blijft crutzen genieten.
Tong
Jazekerquote:Op maandag 9 mei 2022 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha crutzen is toch die van promenade ?
Tong
Aflevering 4 was weer okee inderdaad, vond aflevering 3 echt slechtquote:
Heb van vandaag nog niet gezien.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Aflevering 4 was weer okee inderdaad, vond aflevering 3 echt slecht
Nee ik ook niet, de laatste doe ik gezien heb is dat ze naar Westerbork gaanquote:
Zou hem overslaan, was echt de slechtste van de serie tot nu toe. Niet één keer echt moeten lachen.quote:
Te laat ....quote:Op maandag 16 mei 2022 21:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zou hem overslaan, was echt de slechtste van de serie tot nu toe. Niet één keer echt moeten lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja kloptquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |