SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is totaal niet erg. Beter te vroeg dan dat het allemaal flink tegenzit, met alle stress van dien. Dat zou een slechte start zijn.quote:
Toegang kopen bij een lounge en jezelf helemaal strak eten en drinkenquote:
Ga je dat doen?quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Nou, we hebben de waarzegster gevonden hoor![]()
[ afbeelding ]
Jij bent een doorgewinterde reiziger.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toegang kopen bij een lounge en jezelf helemaal strak eten en drinken
Gergi zit al binnen.. hij ging daar blijkbaar elk jaar naartoe toen hij hier woonde. Mij niet gezien, ik eet liever bratwurst voor die 20 euroquote:
Laat wel even weten wat de voorspellingen zijnquote:Op zaterdag 16 april 2022 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zit al binnen.. hij ging daar blijkbaar elk jaar naartoe toen hij hier woonde. Mij niet gezien, ik eet liever bratwurst voor die 20 euro
Vind zo'n lounge zonde van mijn geldquote:Op zaterdag 16 april 2022 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent een doorgewinterde reiziger.![]()
Voor een boel mensen is vliegen nog altijd bijzonder.
20 euro!!!quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zit al binnen.. hij ging daar blijkbaar elk jaar naartoe toen hij hier woonde. Mij niet gezien, ik eet liever bratwurst voor die 20 euro
Zelfs al is vliegen bijzonder, bij een gate vele uren wachten is voor niemand leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent een doorgewinterde reiziger.![]()
Voor een boel mensen is vliegen nog altijd bijzonder.
Naja, in de uren dat je zit te wachten wil je vast iets eten of drinken, dat is op Schiphol niet bepaald goedkoop en totaal gezien kan je zelfs goedkoper uit zijn in een lounge.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind zo'n lounge zonde van mijn geld
Ik neem de tip graag ter harte.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, in de uren dat je zit te wachten wil je vast iets eten of drinken, dat is op Schiphol niet bepaald goedkoop en totaal gezien kan je zelfs goedkoper uit zijn in een lounge.
Wel een goede tipquote:Op zaterdag 16 april 2022 11:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, in de uren dat je zit te wachten wil je vast iets eten of drinken, dat is op Schiphol niet bepaald goedkoop en totaal gezien kan je zelfs goedkoper uit zijn in een lounge.
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een goede tipEn vaak ook rustiger daar?
Zijn er op maandag geen vluchten ?quote:Wat zijn de openingstijden van de business lounge?
De business lounge is geopend van:
Maandag GESLOTEN
20 euroquote:Op zaterdag 16 april 2022 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vaak wel, niet altijd. In Oslo en Kopenhagen wil je op een vrijdag tussen ca 15 en 18u niet in de SAS lounge zittenquote:Op zaterdag 16 april 2022 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een goede tipEn vaak ook rustiger daar?
Sommige lounges zijn nog steeds in «covid mode» :´)quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn er op maandag geen vluchten ?
Ik zie, ik zie, dat u 20 euro armer bent. OK, volgende!quote:
Ik zie bijv bij Eindhoven dat er wel lounges beschikbaar zijn en dat het 22,50 kost, maar niet dat je er gratis kan eten en drinken. Wel dat het eten en drinken beschikbaar isquote:Op zaterdag 16 april 2022 11:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vaak wel, niet altijd. In Oslo en Kopenhagen wil je op een vrijdag tussen ca 15 en 18u niet in de SAS lounge zitten
Stampvol meestal.
Normaal gesproken zijn lounges een stuk rustiger dan buiten de lounges, da´s een deel van het concept.
Oh, iets verder lezen 4E...quote:Aspire Lounges are not restaurants or food outlets. We simply offer a choice of healthy, wholesome and tasty options so that you can choose as little or as much as you need - all free of charge as part of your entry fee.
Het zal per vliegveld verschillen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie bijv bij Eindhoven dat er wel lounges beschikbaar zijn en dat het 22,50 kost, maar niet dat je er gratis kan eten en drinken. Wel dat het eten en drinken beschikbaar is
De Aspire lounge? Eten en drinken is daar inbegrepen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie bijv bij Eindhoven dat er wel lounges beschikbaar zijn en dat het 22,50 kost, maar niet dat je er gratis kan eten en drinken. Wel dat het eten en drinken beschikbaar is
Geen slechte deal voor 22,50quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Aspire lounge? Eten en drinken is daar inbegrepen.
Je wordt na een uurtje vriendelijk verzocht met eten op te houden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ze dit concept duurder maken als ik er ben geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |