quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:19 schreef suzi1 het volgende:
van nawel was leuk dat ze gwn skitta had en steeds in bed ging liggen <3
quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:21 schreef suzi1 het volgende:
ja en gwn doorschreeuwen en een ander niet horen
nouss overal voor laten lopen
doe met je mee!quote:
Ja die lichtshow daar is echt ziek!quote:
Nee dit is ergens in België dacht ik.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:42 schreef Schakeltopia het volgende:
is dat nou dezelfde zaal als masters of hardcore?
hadden ze mij even in de war gemaaktquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dit is ergens in België dacht ik.
Welke minuut zit jequote:
Rammen!!!quote:
Als je nog een setje weet..quote:
quote:
Let's gooquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
deze misschien, zie ik mijn recommends staan
Ik nu ookquote:
Oeh die sla ik ff op. Vind de recente sets van Charlotte de Witte wel meer mijn smaakquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
deze voor hema, die is wat rustiger
quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oeh die sla ik ff op. Vind de recente sets van Charlotte de Witte wel meer mijn smaak
Is meer techno, kan ik soms ook waarderenquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
klonk best oke toen ik erdoor heen skipte, maar toen dacht ik gelijk, dit is meer hema muziek dan engie muziek![]()
Funk soul brother!quote:
Stream op twitch...zou klikkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ik loop ietsie achter op jou engine![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:27 schreef Schakeltopia het volgende:
dus dan maar lekker op joetoep met vertraging wiebelen![]()
Ja dat is tweekaz altijd wel. Wel een eigen stijl hardstylequote:
Niet alleen van dorito's.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:55 schreef Schakeltopia het volgende:
zo ik heb sjip gegeten en handjes gewassen
van die dorito's krijg je zulke vieze klauwen
gesjellig!quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:56 schreef suzi1 het volgende:
ik ga met pasen denk kijken of de ukrains hier met elkaar op de vuist gaan. onlangs ging het bijna mis, en hebben ze moeten verplaatsen
quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:12 schreef suzi1 het volgende:
keukendeur dichtlaten. kan je de afwas ook laten staan
en ligtquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:13 schreef Schakeltopia het volgende:
eerst maar is zien of het uberhaupt wel lekker zit
vind wel belangrijk dat ik gewoon goed voor de pc kan zitten. paar uurtjes laptoppen is prima, maar niet hele dagenquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:25 schreef suzi1 het volgende:
de pc is uiteindelijk afgelopen jaar naar boven gegaan. heeft jaren benee gestaan, maar gebruikte die niet meer. toch nu altijd de laptop
dat is wel een dingetje ik wil wel groot. ik ben bijna 2 meter, dus wil ik er iets aan hebben moet ik gewoon grote bankquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:32 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij hadden ze er bij seats en sofas ook eentje die heerlijk zat. en niet te groot
Dan is het ook wel belangrijk hoe de bank zit.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is wel een dingetje ik wil wel groot. ik ben bijna 2 meter, dus wil ik er iets aan hebben moet ik gewoon grote bank
of ligt!quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dan is het ook wel belangrijk hoe de bank zit.
eehm geen voeteindblok. 2.10 dacht ikquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:36 schreef suzi1 het volgende:
heb je een bed van 2.20 of gwn geen voeteneindblok?
is dat zo ja?quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:46 schreef suzi1 het volgende:
en ander nadeel is, dat je het gevoel hebt daarna voor altijd tegen die mensen aardig te moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |