Die heb ik!quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fake news! 2,99 hier.
https://www.ah.nl/product(...)gBfkIWUaAhVYEALw_wcB
Soort financiėle Darwin.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen de rijken overleven nog
Hier zit GRMBL achter, weet het zeker.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
wij konden op werk geen mayo meer maken
Het is zo te zien ook geen huismerkquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fake news! 2,99 hier.
https://www.ah.nl/product(...)gBfkIWUaAhVYEALw_wcB
Ga je elektrisch?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:06 schreef Ygritte het volgende:
Mehhh zit ik net te kijken of ik mijn auto ook kan inruilen voor iets anders. Nee. Gewoon nee. Stop. Klik weg. Kruisje nee. Punt.
Kijk haar even stoefenquote:
Mijn naam is haasquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit GRMBL achter, weet het zeker.
Net een dag voor de oorlog gekocht, je handelde vast met voorkennisquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt je bonnetjes bij de AH opzoeken23 februari, zonnebloemolie, 1,99
Ik heb al een halve elektrische, binnenkort komt er nog een hele bij. Maar heeeeeey iets met chips en ‘we zien wel wanneer dat ding een keer van de band rolt’quote:
Ik had de week ervoor bij picnic twee kilo bloem gekocht.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net een dag voor de oorlog gekocht, je handelde vast met voorkennis
nu je het zegtquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit GRMBL achter, weet het zeker.
Gaat nog wel erger worden, ik weet wie de laatste chips hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb al een halve elektrische, binnenkort komt er nog een hele bij. Maar heeeeeey iets met chips en ‘we zien wel wanneer dat ding een keer van de band rolt’
Gestoord gedoe dit.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is zo te zien ook geen huismerk(de eigenaar van de AH is nogal een meester in handel drijven en overal wel iets vandaan te kunnen regelen
)
[ afbeelding ]
Lays en Croky?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat nog wel erger worden, ik weet wie de laatste chips hebben.
wel trek in chips nuquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal wel erg 'toevallig' СНЗЯЯЧГIЬЖquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had de week ervoor bij picnic twee kilo bloem gekocht.
Hij is inmiddels 1 goed uitgesteld, maar staat nog steeds gepland voor datum ‘x’. We zien het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Witte gij wa da den maan ken doen meej uwen stereo?quote:
Dat is volgens mij alleen handig als je alleen handbagage hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
ik ben ingecheckt. Niet dat het dan zo sneller gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |