Op die leeftijd weet je natuurlijk niks van dwangneuroses, op latere leeftijd weten veel mensen dat nog niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
maar toen dacht ik stel je niet zo aan. laat het gewoon zo en negeer mijn elfde keer maar dat kon ze niet
nou ja wel stoer dat je dat toen deedquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Dit is nogal een wit dorp en op de basisschool was een meisje uit Indonesië ofzo. Docent was weg met wat andere kinderen huehue en wij twee en nog wat jongens bleven even achter in het lokaal, en toen begonnen ze haar pekinees ofzo te noemen. Terwijl zij wel een populair meisje was. En toen had ik daar wat van gezegdIk was echt een pispaaltje maar toen trok ik wel m'n scheur open. Toen was ik de lul natuurlijk.
JAAAAAquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die mooie anonieme passief-agressieve briefjes die ik bij foutparkeerders onder de ruitenwisser stop
Was ook wel meteen de laatste keer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja wel stoer dat je dat toen deed
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
ik zat de eerste 2 jaar mavo op speciaal onderwijs. Had een meisje met dwangneuroses in mijn klas. Die moest alles 10 keer ofzo doen, stoel aanschuiven, laadje open en dicht.
ik deed het welles dan de elfde keer en moest ze weer opnieuw
![]()
ja vond het een aanstelster toen. Ze vond het zelf ook niet leuk om te moeten doen maar ik dacht van ja doe het dan nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op die leeftijd weet je natuurlijk niks van dwangneuroses, op latere leeftijd weten veel mensen dat nog niet.
Ik zat ook even vantoen ik het las hoor.
Mwehehe, die is wel erg verleidelijk ja.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
ik zat de eerste 2 jaar mavo op speciaal onderwijs. Had een meisje met dwangneuroses in mijn klas. Die moest alles 10 keer ofzo doen, stoel aanschuiven, laadje open en dicht.
![]()
Jeetje wat mag jij trots zijn op jezelf.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Ja, het gesprek aangaan had geen zin. Die jongen was niet voor rede vatbaar. Dan maar even zo laten weten dat je gedrag niet wordt gewaardeerd.quote:
Grmbl plagen is kusjes vragenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jij bent mijn favoriete slachtoffer
Ik heb gewoon met 'dit is geen parkeervak'.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAAAA
Briefje met: parkeren is 1 vak, niet twee (vakken).. bij zo'n koekblik op werk, wat met de wieltjes over het vak kwam, zodat je er niet naast kon parkeren.![]()
De laatste keer dat ik een soort van kwaad werd (was meer irritatie eigenlijk) heb ik het ook zo benoemd en aan het einde van het gesprek kwam diegene er nog een keer op terug en hebben we het gesprek goed afgerondquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een rooie kop bij wat lastigere gesprekken en het werkt in m'n voordeel als ik weet dat anderen dat niet zien.
En uit m'n slof schieten doe ik in principe niet, laatste keer dat ik op het punt stond om daadwerkelijk kwaad te worden heb ik het gesprek gewoon afgekapt en opgehangen.
benieuwd hoe het nu met haar gaatquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehe, die is wel erg verleidelijk ja.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon met 'dit is geen parkeervak'.
En nog eentje, maar ik weet niet meer wat erop stond want die was op een gegeven moment dus op. 'Hier parkeren is een deuk riskeren' ofzo.
Ik kwam er dus laatst achter dat een meisje met wie ik 1 jaar op de middelbare school had gezeten al overleden was aan een erge ziekte.quote:
En jij bent nog lekker bijgetrokkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
basischool trouwens ook speciaal onderwijs. aparte gevallen in mijn klas maar geloof dat niemand werd gepest
ja begrijp ik wel. Toch zelfde leeftijdquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kwam er dus laatst achter dat een meisje met wie ik 1 jaar op de middelbare school had gezeten al overleden was aan een erge ziekte.
Dat was ook wel even een binnenkomer![]()
Maar ik ging niet heel veel met haar om, maar alsnog.
Mja, dit was met een of andere gladiool van DHL, ze had iets veranderd waardoor de postlabel-pdf's een andere layout hadden en m'n printer kon niets met die layout, dus ik wilde weten of dat anders in te stellen viel (aka terug naar hoe het was).quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een soort van kwaad werd (was meer irritatie eigenlijk) heb ik het ook zo benoemd en aan het einde van het gesprek kwam diegene er nog een keer op terug en hebben we het gesprek goed afgerondVond ik wel een overwinning van mezelf, want anders liet ik het maar gaan en dan ging ik achteraf klagen op fok, waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik niet meer exact weet met wie ik allemaal in de klas heb gezetenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp ik wel. Toch zelfde leeftijd
Maar er is nu nog een viswijf van wie haar ouders hier aan de overkant wonen en zij parkeert vrijwel dagelijks achter de plekken van mij en mijn buren. Die verfrommelt dat briefje en gooit het zo van zich af. Is er weleens op aangesproken en trekt dan haar bek open en gaat meteen schreeuwen, dus niemand durft haar er nog op aan te spreken. Mijn buurman was ook eens papier weggooien in de papierbak en toen begon zij ook tegen hem van 'jij woont hier niet die container is niet voor jullie'. Jawel kut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |