abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204443026
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nog steeds ;(
ja jij bent mijn favoriete slachtoffer
pi_204443029
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
maar toen dacht ik stel je niet zo aan. laat het gewoon zo en negeer mijn elfde keer maar dat kon ze niet
Op die leeftijd weet je natuurlijk niks van dwangneuroses, op latere leeftijd weten veel mensen dat nog niet.
Ik zat ook even van _O- toen ik het las hoor.
Tap tap tap
pi_204443030
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Dit is nogal een wit dorp en op de basisschool was een meisje uit Indonesië ofzo. Docent was weg met wat andere kinderen huehue en wij twee en nog wat jongens bleven even achter in het lokaal, en toen begonnen ze haar pekinees ofzo te noemen. Terwijl zij wel een populair meisje was. En toen had ik daar wat van gezegd _O- Ik was echt een pispaaltje maar toen trok ik wel m'n scheur open. Toen was ik de lul natuurlijk.
nou ja wel stoer dat je dat toen deed
pi_204443033
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]
wel gemeen :@
Mja, dat was met mijn gepest ook wel. Maar ik heb er wel van geleerd :@
pi_204443038
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb van die mooie anonieme passief-agressieve briefjes die ik bij foutparkeerders onder de ruitenwisser stop :')
JAAAAA

Briefje met: parkeren is 1 vak, niet twee (vakken).. bij zo'n koekblik op werk, wat met de wieltjes over het vak kwam, zodat je er niet naast kon parkeren. :{ ;(
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_204443044
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nou ja wel stoer dat je dat toen deed
Was ook wel meteen de laatste keer.
Tap tap tap
pi_204443045
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
ik zat de eerste 2 jaar mavo op speciaal onderwijs. Had een meisje met dwangneuroses in mijn klas. Die moest alles 10 keer ofzo doen, stoel aanschuiven, laadje open en dicht.

ik deed het welles dan de elfde keer en moest ze weer opnieuw

:') :@
:') :') :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_204443050
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Op die leeftijd weet je natuurlijk niks van dwangneuroses, op latere leeftijd weten veel mensen dat nog niet.
Ik zat ook even van _O- toen ik het las hoor.
ja vond het een aanstelster toen. Ze vond het zelf ook niet leuk om te moeten doen maar ik dacht van ja doe het dan niet 8)7 Nu weet ik wel dat ze er niks aan kon doen. Ik was ook niet de enige die het deed dus soms was ze echt lang bezig om naar huis te gaan :')
  vrijdag 15 april 2022 @ 11:14:25 #159
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204443051
quote:
ik zat de eerste 2 jaar mavo op speciaal onderwijs. Had een meisje met dwangneuroses in mijn klas. Die moest alles 10 keer ofzo doen, stoel aanschuiven, laadje open en dicht.

Mwehehe, die is wel erg verleidelijk ja. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_204443054
quote:

Jeetje wat mag jij trots zijn op jezelf.
pi_204443056
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
:o
Ja, het gesprek aangaan had geen zin. Die jongen was niet voor rede vatbaar. Dan maar even zo laten weten dat je gedrag niet wordt gewaardeerd.
  Redactie Frontpage vrijdag 15 april 2022 @ 11:15:00 #162
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204443058
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja jij bent mijn favoriete slachtoffer
Grmbl plagen is kusjes vragen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_204443064
quote:
82s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Grmbl plagen is kusjes vragen
pi_204443065
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
JAAAAA

Briefje met: parkeren is 1 vak, niet twee (vakken).. bij zo'n koekblik op werk, wat met de wieltjes over het vak kwam, zodat je er niet naast kon parkeren. :{ ;(
Ik heb gewoon met 'dit is geen parkeervak'.
En nog eentje, maar ik weet niet meer wat erop stond want die was op een gegeven moment dus op. 'Hier parkeren is een deuk riskeren' ofzo.
Tap tap tap
pi_204443070
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik krijg altijd een rooie kop bij wat lastigere gesprekken en het werkt in m'n voordeel als ik weet dat anderen dat niet zien. :')

En uit m'n slof schieten doe ik in principe niet, laatste keer dat ik op het punt stond om daadwerkelijk kwaad te worden heb ik het gesprek gewoon afgekapt en opgehangen. :+
De laatste keer dat ik een soort van kwaad werd (was meer irritatie eigenlijk) heb ik het ook zo benoemd en aan het einde van het gesprek kwam diegene er nog een keer op terug en hebben we het gesprek goed afgerond _O_ Vond ik wel een overwinning van mezelf, want anders liet ik het maar gaan en dan ging ik achteraf klagen op fok, waarschijnlijk :')
pi_204443072
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Mwehehe, die is wel erg verleidelijk ja. :')
benieuwd hoe het nu met haar gaat
pi_204443078
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb gewoon met 'dit is geen parkeervak'.
En nog eentje, maar ik weet niet meer wat erop stond want die was op een gegeven moment dus op. 'Hier parkeren is een deuk riskeren' ofzo.
_O- Wel catchy
pi_204443086
basischool trouwens ook speciaal onderwijs. aparte gevallen in mijn klas maar geloof dat niemand werd gepest
pi_204443090
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:15 schreef bitterbal het volgende:

[..]
benieuwd hoe het nu met haar gaat
Ik kwam er dus laatst achter dat een meisje met wie ik 1 jaar op de middelbare school had gezeten al overleden was aan een erge ziekte.
Dat was ook wel even een binnenkomer :{
Maar ik ging niet heel veel met haar om, maar alsnog.
pi_204443094
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
basischool trouwens ook speciaal onderwijs. aparte gevallen in mijn klas maar geloof dat niemand werd gepest
En jij bent nog lekker bijgetrokken _O_

:P
pi_204443098
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik kwam er dus laatst achter dat een meisje met wie ik 1 jaar op de middelbare school had gezeten al overleden was aan een erge ziekte.
Dat was ook wel even een binnenkomer :{
Maar ik ging niet heel veel met haar om, maar alsnog.
ja begrijp ik wel. Toch zelfde leeftijd :{
  vrijdag 15 april 2022 @ 11:17:58 #172
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204443103
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
De laatste keer dat ik een soort van kwaad werd (was meer irritatie eigenlijk) heb ik het ook zo benoemd en aan het einde van het gesprek kwam diegene er nog een keer op terug en hebben we het gesprek goed afgerond _O_ Vond ik wel een overwinning van mezelf, want anders liet ik het maar gaan en dan ging ik achteraf klagen op fok, waarschijnlijk :')
Mja, dit was met een of andere gladiool van DHL, ze had iets veranderd waardoor de postlabel-pdf's een andere layout hadden en m'n printer kon niets met die layout, dus ik wilde weten of dat anders in te stellen viel (aka terug naar hoe het was).

"NEE MEVROUWTJE DAT LIGT AAN UW PRINTER".
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_204443104
quote:

:') _O-
-XOXO-
pi_204443108
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja begrijp ik wel. Toch zelfde leeftijd :{
Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik niet meer exact weet met wie ik allemaal in de klas heb gezeten :')
pi_204443110
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
_O- Wel catchy
Maar er is nu nog een viswijf van wie haar ouders hier aan de overkant wonen en zij parkeert vrijwel dagelijks achter de plekken van mij en mijn buren. Die verfrommelt dat briefje en gooit het zo van zich af. Is er weleens op aangesproken en trekt dan haar bek open en gaat meteen schreeuwen, dus niemand durft haar er nog op aan te spreken. Mijn buurman was ook eens papier weggooien in de papierbak en toen begon zij ook tegen hem van 'jij woont hier niet die container is niet voor jullie'. Jawel kut.
Net zoals de gft-bak, dat ik die niet mag gebruiken. Die pas is persoonlijk en werkt maar op 1 of 2 bakken, als wij hem niet mochten gebruiken, dan hadden we hem niet kunnen openen met de pas, domme hut. Man man man. Zij woont hier zelf niet, flikkert haar auto lukraak ergens neer, maar gaat wel zaniken op bewoners die daar volgens haar niets te zoeken hebben. Achterlijk wijf. Zal me niks verbazen als het die tokkiekut van dat kluisje is.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')