Zitten gewoon echte kenners bij de media afdeling van Slavia.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[ twitter ]
Denk dat ze best nog wel eens gelijk kunnen hebben, halve finale zou minimaal wel moeten lukken.
Snapte hem ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:53 schreef Piles het volgende:
Ik zag gisteren in het stadion ook een spandoek hangen met "Lets finish dish". Grapje wat ik niet begrijp, of oprecht slecht Engels?
Zoals ik gister al zei keek ik vroeger vaker, maar ik kijk soms nog een wedstrijd en lees wel wat af en toe.quote:
*Let's finish this dishquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:53 schreef Piles het volgende:
Ik zag gisteren in het stadion ook een spandoek hangen met "Lets finish dish". Grapje wat ik niet begrijp, of oprecht slecht Engels?
Ahh, was dat hetquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
*Let's finish this dish
Ze hadden vorige week "We're having an old friend for dinner", dus waarschijnlijk een vervolg daarop
Daar zal Feyenoord toch ook zelf initiatief voor moeten nemen? Naar mijn weten hebben ze dat (nog) niet gedaan, voor welke wedstrijd dan ook.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:caland en ik verheugen ons erop dat de pot tegen Utrecht wordt verplaatst. We schakelen dan gaarne over naar drinker Frans en Korneel Evers.
Jazeker moet je zelf aanvragen bij de KNVB.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zal Feyenoord toch ook zelf initiatief voor moeten nemen? Naar mijn weten hebben ze dat (nog) niet gedaan, voor welke wedstrijd dan ook.
Feyenoord - PSV is overigens ook 8 mei. 3 dagen na de wedstrijd in Marseille.
Er is ook een 16:30 wedstrijd tegenwoordigquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat zal Aboutje wel niet toelaten, Feyenoord - Utrecht op de zaterdagavond.
Je kan ook beter in de middag spelen als je toch gaat verplaatsen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat zal Aboutje wel niet toelaten, Feyenoord - Utrecht op de zaterdagavond.
Dan moeten ze in Nijmegen mee gaan werken. Betwijfel ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is ook een 16:30 wedstrijd tegenwoordig
Schriftelijke 3-0 voor ons. Voor alle partijen het beste.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:05 schreef fetX het volgende:
Zou het wel prettig vinden als de KNVB even meewerkt.
Denk alleen dat er vwb Feyenoord - PSV niet zoveel mogelijk is.
Echt even wennen dat het dit jaar nog spannend is op 2 fronten in deze fase van het seizoen. Vorig jaar keek ik in maart al uit naar het einde van het seizoen en sloeg ik regelmatig potjes overquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er valt weinig te verplaatsen denk ik. Utrecht een dagje naar voren, alhoewel die weer autistisch gaan krijsen, en dat is het. Fortuna moet ook tussen die potjes tegen Marseille in lukken en dan is het hopen dat Twente een keer tegen de lamp loopt.
Je hebt wel 3(+1 doelsaldo) op Twente.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en dan is het hopen dat Twente een keer tegen de lamp loopt.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef Scrummie het volgende:
Moet de tegenstander nu ook niet meewerken ofzoiets? Meen ik gelezen te hebben vorige week. Aanvraag zonder medewerking tegenstander had dan voor een datum in maart moeten zijn oid.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarvoor zijn die afspraken toch juist gemaakt?Je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft wel hopen dat je die derde plek veilig stelt, ja. Alhoewel nog een jaartje ECL geen ramp is (lol)quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er valt weinig te verplaatsen denk ik. Utrecht een dagje naar voren, alhoewel die weer autistisch gaan krijsen, en dat is het. Fortuna moet ook tussen die potjes tegen Marseille in lukken en dan is het hopen dat Twente een keer tegen de lamp loopt.
Je wil vooral niet dat die laatste wedstrijd nog ergens om draait.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt wel 3(+1 doelsaldo) op Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |