Acht jij mij geschikt om met (jonge) mensen te werken?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werk je op een middelbare school of wat?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Acht jij mij geschikt om met (jonge) mensen te werken?
Helaas ontkom ik er niet aan om met mensen te werken.quote:
lijkschouwer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas ontkom ik er niet aan om met mensen te werken.
Er bestaat geen baan waar je niet met mensen in aanraking komt.
Meh, dan heb je altijd nog je leidinggevendequote:Op vrijdag 15 april 2022 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
lijkschouwer.
dan heb je in ieder geval geen last van de mensen met wie je werkt
Maar hoe eet je dan de dagelijkse schijf van vijf(patat, kipkorn, kroket, kaassouffle, bamischijf)quote:
die kan je ook op die tafel leggen als die vervelend isquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meh, dan heb je altijd nog je leidinggevende
Voor jezelf beginnen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tering, ben je van Pakistan lekker naar Europa verkast, krijg je daar weer die Russen op je dak. En dan zit je in Rotterdam.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
We hebben een vluchteling van oorlog in oekraine bij ons werken![]()
Het is een pakistani die daar studeerde en nu in rotterdam verder gaat met zijn studie
Ja, niet. Kipkorn valt sowieso al af he.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar hoe eet je dan de dagelijkse schijf van vijf(patat, kipkorn, kroket, kaassouffle, bamischijf)
Gewoon de hele dag cellen bekijken onder je microscoop en dan de resultaten doormailen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja blij dat die hier terecht kanquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering, ben je van Pakistan lekker naar Europa verkast, krijg je daar weer die Russen op je dak. En dan zit je in Rotterdam.
beste instellingquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, wat is dit nou weer voor instelling![]()
het lef!, gelijk vervangenquote:De nieuwe kantinejuf heeft bedacht dat we geen blikjes fris en koekjes meer mogen
Nu at ik toch al geen koekjes, maar af en toe een blikje fris was wel lekker
Als er kans is op oorlog, is dat laatste nooit een goed idee.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering, ben je van Pakistan lekker naar Europa verkast, krijg je daar weer die Russen op je dak. En dan zit je in Rotterdam.
Ja, maar dan moet je acquisitie plegen en heb je te maken met klanten die veelal ook mensen zijnquote:
Al mijn contact gaat tegenwoordig wel via mailquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je acquisitie plegen en heb je te maken met klanten die veelal ook mensen zijn
ik kan niet onthouden waarvoor je allemaal allergisch bentquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, niet. Kipkorn valt sowieso al af he.
Da's zo'n beetje de helft van jezelf?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit ook een open dag van de Landmacht bezocht en ik vroeg of mijn lengte een probleem was, die man zei van nietMaar ik vond de bepakking van minimaal 35 kg wel een probleem
Geen beesten he. Ook geen vleugje ervan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kan niet onthouden waarvoor je allemaal allergisch bent
Ik moedig mensen tegenwoordig aan om te e-mailen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al mijn contact gaat tegenwoordig wel via mail
Destijds woog ik 55 kg, dus dat ging hem sowieso niet wordenquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's zo'n beetje de helft van jezelf?
ziet er prima uit hierquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Destijds woog ik 55 kg, dus dat ging hem sowieso niet wordenIk zag mezelf al als een soort schildpad op mijn rug vallen en nooit meer opstaan
Pehehehehe.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Destijds woog ik 55 kg, dus dat ging hem sowieso niet wordenIk zag mezelf al als een soort schildpad op mijn rug vallen en nooit meer opstaan
Ja, eens. Graag alleen bellen als het echt spoed heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moedig mensen tegenwoordig aan om te e-mailen.
Bellen is kak, want dan zit je net in iets en dan wordt je gestoord.
Vaak zet ik ook m'n telefoon op bezet, want dan lees ik het terugbelverzoek wel
Haha hier lekker welquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt de hele dag nog geen zon gezien.
Brugpiepervibesquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief grote Kipling tasquote:
Sounds gudquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:26 schreef UitStraling het volgende:
https://simpelkoken.nl/recept/frikandellensoep
jaquote:
Ja ik wilde een eastpack maar mn moeder kocht een kipling. Zelfs in de 2e was t "tas waar ga je met dat meisje heen"quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief grote Kipling tas![]()
Gelukkig daarna wel vervangen voor een normale tas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |