Oh jij hebt de livefeed ook aanstaanquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ballie zal wel helemaal hyper zijn. Zit vandaag al in haar bikini met een jurkje erover en haar vliegtuigsokken aan.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ballie zal wel helemaal hyper zijn. Zit vandaag al in haar bikini met een jurkje erover en haar vliegtuigsokken aan.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh jij hebt de livefeed ook aanstaan
Beetje met strandzand spelen in het vliegtuig en Thaise liedjes aan het zingen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dankje bosquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal fijne vakantie, fijne reis en fijne verjaardag
Dank u, Ik ga ook nu maar richting werk..quote:
Zo hypocriet maak je het zelden meequote:In een programma op de Russische staatstelevisie is woedend gereageerd op het zinken van het Russische vlaggenschip Moskva. Een van de commentatoren zegt: "Als ons grondgebied wordt aangevallen, dan is dat een absolute reden voor oorlog. Afgelopen nacht was het einde van de Russische militaire operatie." Die laatste term hebben de Russen steeds gebruikt om de invasie te betitelen; het woord 'oorlog' is steeds vermeden.
Ook wordt een Russische reactie besproken, waarin geopperd wordt om Kiev te bombarderen, de spoorwegen van Oekraīne te vernietigen en het voor wereldleiders onmogelijk te maken om Oekraīne te bezoeken.
Weer lekker al die gleufjes vullenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank u, Ik ga ook nu maar richting werk..
Ordibal.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weer lekker al die gleufjes vullen![]()
Niks hypocriet, ze zijn bezig met een vredesmissie.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo hypocriet maak je het zelden mee
...quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weer lekker al die gleufjes vullen![]()
niet om de gleufjes te vullenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
...volgens mij weten we nu wel waarom jij naar thailand wilt...
ĢThuiswerkenģ en jezelf wijn serverenquote:
Vreselijk is dat, in Enschede is dat ook altijd zo. ALs je daar zaterdag op de markt komt wordt je als Nederland door de marktkoop lui ook in het Duits aangesprokenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien niet als toerist.
maar vandaag wil je niet in de buurt van de woonboulevard in heerlen of de outlet in roermond zijn. Daar spreekt iedereen vandaag duits
Upgrade naar business vragen als verjaardagscadeauquote:
Zoiets durf ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Upgrade naar business vragen als verjaardagscadeau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |