ja maar ik heb dus nu pot van 150gr, die is kleiner dan een potvan 55grquote:Op vrijdag 15 april 2022 00:47 schreef suzi1 het volgende:
ja die potten zit veel lucht in he pff
ik kocht vroegers hele emmers
ja maar daardoor is het gewoon dus ook anders kwa volume. het is veelte op elkaar gepakt, dus echt te shag achtig dat bedoel ik ermee te zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2022 00:48 schreef suzi1 het volgende:
het slaat gwn nergens op hoor. ze proberen je echt zo voor de gek te houden!
ja terwijl ik de tabak zelf wel fijn vind, is het niet helemaal geschikt voor dit apparaat helaasquote:
ja ik doe ook op krantje hoor, en dan nog is het een zooitjequote:Op vrijdag 15 april 2022 00:50 schreef suzi1 het volgende:
ik heb alles op een dienblad liggen. en vaak ligt alles ernaast
quote:Op vrijdag 15 april 2022 01:00 schreef Schakeltopia het volgende:
was weer mooi! lekker slipe en tot de volgende
Lekker slipe,het was leuk.quote:
Ah leuk... Zo even opzettenquote:
Fijne dag.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:48 schreef suzi1 het volgende:
helaas moet ik hem uitzetten, want wil wel helder de deur uit.
mss tot vanaafje![]()
quote:
En en?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
Eens kijken wie sneller is, dat ik klaar ben met ASOT (een klein uurtje nog) of dat mijn bezorger komt. Tussen 1 en 3
Ging rap iddquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
[..]
In één minuut van middag naar avond.....![]()
yes! dj broodjeeequote:
quote:
Komt vanzelfquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
net eten op, wiebelen lukt nog niet echt. volle pens
Waar zou zijn dj naam vandaan komen denk je?quote:
pita shoarmaquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Waar zou zijn dj naam vandaan komen denk je?
Even proberenquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
iemand bied een hoekbank aan in de sjet. misschien wil iemand jou bank ook wel
quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:24 schreef engine het volgende:
Oeh die van hem heeft geen vlekken...even denken.
quote:
ai aiquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Die is eerder vanavond al naar mijn ouders verhuisd.
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:26 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha die andere geeft zak erpels erbij
quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wat moet dat voor bank wel niet zijn dan
Classics!quote:
Even verstand op nul en wiebelenquote:
Benieuwd naar het dessert danquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:38 schreef Schakeltopia het volgende:
na het broodje nu even beetje erpels
quote:
Hoeveelste seizoen is dat inmiddels? Heb ooit het eerste seizoen gezien. De rest moet ik nog een keer kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
over paar dagen trouwens laatste seizoen better call saul en eind deze maand laatste deel van ozark
ozark best een aanraderquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeveelste seizoen is dat inmiddels? Heb ooit het eerste seizoen gezien. De rest moet ik nog een keer kijken
Ozark ken ik niet eens
lol kzie hem nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:55 schreef engine het volgende:
Tweede kuiken voor het eerst zichtbaar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Better call saul was wel leuk maar ergens toch vergeten te volgen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ozark best een aanrader
heb hem ook pas dit jaar voor het eerst gekeken, maar prima serie
4 seizoentjes
seizoen 6 van bcs geloof ik
Jupquote:
owjaquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Better call saul was wel leuk maar ergens toch vergeten te volgen.
Nouja ik heb geen netflix meer dus moet sowieso even wachten voor ik iets kan kijken
Jij wil lekker bingenquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
hoop dat ze dat met bcs niet flikken
haha lekker op elkaar gekropen dusquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Jupdat vlekje zijn er twee
Camera van boven is een beetje jammer.
jaquote:
Ja dat heb ik ook wel. Maar kan soms ook wel een tijdje geen series kijken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja![]()
ik kijk meestal 1 gelijk serie ofzo, niet alles door elkaar. dan zit je lekker in het verhaal
Dan zie je ze wiebelenquote:
Ja zo klein nogquote:
Ook mooi jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit is ook cute
https://youtube.com/shorts/dekVO8VtSlg?feature=share
Nee volgens mij waren hier twee eitjes.quote:
Oehoe's was leuker geweestquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
had ooit duiven nestje op m'n balkon, echt halve meter van m'n deur![]()
kon ik het ook mooi volgen
ja had ook liever een oehoe gehadquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Oehoe's was leuker geweest
Maar ook mooi
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
toen ging ie voor het eerst vliegen, viel die in de anti duiven prikkels
hing die daar![]()
ging ik hem redden
Jupquote:
Dat heb ik door de muziek heen dan weer niet gehoordquote:
Ik mis 'ons' uiltje....zou het goed met 'm gaan?quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik door de muziek heen dan weer niet gehoord
Zal het mannetje dan wel zijn.
quote:
Ja vind het wel leuk om 's avonds zo even te kijken. Of ik dit echt ga volgen weet ik nog nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
wel leuk om even in de gaten te houden die stream
Daar ga ik wel vanuitquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik mis 'ons' uiltje....zou het goed met 'm gaan?
ligt er beetje aan hoe de camera zicht houd op die kleintjes. alleen van boven is niet zo geweldigquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ja vind het wel leuk om 's avonds zo even te kijken. Of ik dit echt ga volgen weet ik nog niet
Leeg nest syndroomquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit![]()
Geen nieuws is goed nieuws
Ja dat is inderdaad echt zonde. Vind het ook maar een kleine kast.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ligt er beetje aan hoe de camera zicht houd op die kleintjes. alleen van boven is niet zo geweldig
Jaquote:
ja klein inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad echt zonde. Vind het ook maar een kleine kast.
dat ze nog lang door gaan want het is echt genietenquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:18 schreef engine het volgende:
Broodje en Erpel gaan alweer richting de twee uur
Ohhquote:
Ja gaat iedere keer weer uitquote:
Kaarsje staat synoniem voor relatie ofzo?quote:
Steek de hele hut in de hensquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon nieuw kaarsje pakken, dat zal hem leren!
Dacht eigenlijk aan iets andersquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Kaarsje staat synoniem voor relatie ofzo?
Als man gebruik je dan geen verkleinwoordjes Cinquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk aan iets anders![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha sorry hoor, maar hij begon dat zijn 'kaarsje' niet werkt
Heb je nog paas plannen?quote:
Gewoon gezellig samen met vriendlief, zoon moet werken en dochter viert het met de groep waar ze woont. En jij??quote:
Ik heb 12 paaseitjesquote:
Ook niet echt. Gaan maandag uit eten met m'n ouders en broertje en zijn vriendin omdat m'n moeder met pensioen gegaan is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon gezellig samen met vriendlief, zoon moet werken en dochter viert het met de groep waar ze woont. En jij??
Moet je woning ook meer klimaatneutraal ofzoiets worden?quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Verbouwen gaan ze hier dit jaar ook nog doen.....
Nee, gewoon ouderdom herstellen en hier zit nog hout onder mijn laminaat ipv betonquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je woning ook meer klimaatneutraal ofzoiets worden?
Ik krijg allemaal nieuwe ramen en zonnepannelen ook. En een nieuwe badkamer
ow wat leuk zeg!quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb 12 paaseitjeswas verstopt bij de voordeur toen ik thuis kwam.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je woning ook meer klimaatneutraal ofzoiets worden?
Ik krijg allemaal nieuwe ramen en zonnepannelen ook. En een nieuwe badkamer
Hopelijk mag ik tzt op vakantie ofzo, kom wel terug als alles geregeld is....quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig hier allemaal al gebeurd paar jaar geleden. voor zover dat nodig was. straat stond maanden in de steigers. en dan af en toe heb je echt het idee dat er iemand door je dak komt vallen
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hopelijk mag ik tzt op vakantie ofzo, kom wel terug als alles geregeld is....
Hier zeggen ze ongeveer twee weken nodig te hebben. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig hier allemaal al gebeurd paar jaar geleden. voor zover dat nodig was. straat stond maanden in de steigers. en dan af en toe heb je echt het idee dat er iemand door je dak komt vallen
Ik zit bij Colawayquote:
oh dat valt reuze mee!quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Hier zeggen ze ongeveer twee weken nodig te hebben. Ben benieuwd.
Ze heeft de paasoortjes weer af gedaanquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft de paas oortjes weer af gedaan
Ach zonder paasoortjes ziet ze er ook nog wel leuk uitquote:
Tot zover de leuke nummertjesquote:
Even een sexy pakje aanschaffen....brbquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga denk ik toch ook maar is een twitch beginnen
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Even een sexy pakje aanschaffen....brb
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Even een sexy pakje aanschaffen....brb
Geen idee hoe dat werktquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:53 schreef Schakeltopia het volgende:
of bedoel je van het sexy pakje van engie
Dat weet ie al drie jaar hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]engie je eerste fan gespot!!11
ja ik ben diegene die wat achter loopt geloof ikquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat weet ie al drie jaar hoor
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat weet ie al drie jaar hoor
Heb mooie herinneringen met ons motorblokje, toch @engine ?quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik ben diegene die wat achter loopt geloof ik
Best leuke remixquote:
nog betere auto cue support of hoe dat dan ook mag werkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Best leuke remix
Ze is echt beter geworden met die dure draaitafels die andere voor haar betaald hebben
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb mooie herinneringen met ons motorblokje, toch @:Engine ?
Zhe germans zou darkraver zeggenquote:
Vertelquote:
Spannendquote:
Je wil herinneringen maken?quote:
Idemquote:
Nee johquote:
Nouja nu nog niet maar ik ga straks naar bed. Zal het vragenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:10 schreef suzi1 het volgende:
mss vragen of ze wil draaien binnenkort op waar je heen gaat?
Die was ook cute hequote:
Ja weet ik ook wel maar vond al die haat richting haar ook overdreven. Eigenlijk ben ik vooral daarom fan geworden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:13 schreef suzi1 het volgende:
soms was ze echt cutie. verder was ze leuke trutje. die lag waar ze voor ging. beterbet
ohja nathaliequote:Op vrijdag 15 april 2022 22:15 schreef suzi1 het volgende:
ja dat is indd goeie reden om fan te worden. drm was ik vorig jaar voor nathalie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |