Vooral hiermee doorgaan. Kijken we in 2026 hoe we staan.quote:
Wel iets opmerkelijk zo na de herverkiezing van Macron.quote:
Mensen die aandelen verkopenquote:Op maandag 25 april 2022 12:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Reden voor de dalende cijfers?
Geen apart nieuws geweest toch?quote:
Sentiment, FED, onzekerheid, etc.quote:Op maandag 25 april 2022 12:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Geen apart nieuws geweest toch?
Oke niets dus.quote:Op maandag 25 april 2022 12:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sentiment, FED, onzekerheid, etc.
Een paar goede kwartaalcijfers kan alles weer omgooien.
Een paar slechte kan het verergeren.
De beurs is sinds corona uitbrak eigenlijk alleen maar gigantisch gestegen. Mijn verwachting is dat we voorlopig gewoon blijven zakken (zeker met de komende rentestijgingen nog voor de boeg) en het nog wel even duurt voor we weer gaan stijgen.quote:Op maandag 25 april 2022 13:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Oke niets dus.
Toen ik donderdag keek stond ik nog ruim 3% in de plus en nu bijna 3% in de min.
Volgens mij sta ik in de plus vandaagquote:Op maandag 25 april 2022 13:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De beurs is sinds corona uitbrak eigenlijk alleen maar gigantisch gestegen. Mijn verwachting is dat we voorlopig gewoon blijven zakken (zeker met de komende rentestijgingen nog voor de boeg) en het nog wel even duurt voor we weer gaan stijgen.
Vind het knap als je op een rode dag als vandaag nog in de plus staat. Denk dat er weinig mensen geld verdienen momenteel.quote:Op maandag 25 april 2022 16:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik in de plus vandaag
Edit: en het is weer weg![]()
Keb 2 put opties op de AEX, laat maar naar 600 klappen.quote:Op maandag 25 april 2022 18:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het knap als je op een rode dag als vandaag nog in de plus staat. Denk dat er weinig mensen geld verdienen momenteel.
Ik ben lekker aan het verdienen op tell, niets te klagenquote:Op maandag 25 april 2022 06:40 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Vooral hiermee doorgaan. Kijken we in 2026 hoe we staan.
Prima dag op de beurs, uiteindelijk...quote:Op maandag 25 april 2022 18:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het knap als je op een rode dag als vandaag nog in de plus staat. Denk dat er weinig mensen geld verdienen momenteel.
Hier klein plusje vandaag. Googl, Abr, Intel, McDonald's houden het nog redelijk in de lucht. Zijn ook een paar aandelen die lekker met de markt meedoen.quote:Op maandag 25 april 2022 18:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je afkloppenquote:
Misschien dat ik na 22:00 de deksel op mijn neus krijg, Maar ik vind goog een stuk aantrekkelijker gewaardeerd.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je afkloppen
edit: een stuk of 15 Tesla stocks bijgekocht @ $905,60 met ruim 9% korting, geen idee of dat de dip is of dat we verder dippen
Ja, ook interessant, voor lange termijn ook een prima hodl in m'n portfolio, verwacht ik.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:27 schreef DIJK het volgende:
[..]
Misschien dat ik na 22:00 de deksel op mijn neus krijg, Maar ik vind goog een stuk aantrekkelijker gewaardeerd.
Die verdienen zoveel geld daar word je gewoon ongans van en qua marketcap zijn ze maar 1,5 keer tesla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |