Grote kans..niet op gegokt...verkocht op 27..mooi zatquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:32 schreef Beursaap het volgende:
Heerlijk Shell! Op naar de 30! Eind volgende maand 30,- let maar op!!
quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Grote kans..niet op gegokt...verkocht op 27..mooi zat
Mwja waarom..het is niet dat ik er 15k had in gestopt ,,even snel gerekend toch zo 16% gepakt ..nou mooi toch.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:29 schreef Beursaap het volgende:
[..]_________! Over 2 maanden sterf je bijna van verdriet.
Nieuwsbericht kinderarbeid bij PostNL, aandeelhouders waarderen deze vindingrijkheid om de winstgevendheid op te krikken en het aandeel noteert 3% hoger.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb toch nog 1 transactie ingesteld: m'n aandeel PostNL is me net wat te groot in m'n portfolio dus gooi morgenmiddag nog een pluk (~1/3e) eruit. Lijkt me niet onhandig om dat net vóór ex-dividend te doen.
Koersstijging heeft wss meer met komende dividend te maken dan met het nieuws.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nieuwsbericht kinderarbeid bij PostNL, aandeelhouders waarderen deze vindingrijkheid om de winstgevendheid op te krikken en het aandeel noteert 3% hoger.
Wanneer ben je niet meer fake zelfstandig? Als er 30k+ aan waarde op de balans staat in de vorm van voertuigen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Koersstijging heeft wss meer met komende dividend te maken dan met het nieuws.
Daarnaast is die kinderarbeid zover ik weet niet bij PostNL maar bij onderaannemers waar blijkbaar geen zicht op is.
Niet om het recht te praten als het zo is, die constructies maken het kwetsbaar voor misstanden.
Wil je dat voorkomen, dan moet je dit soort constructies met fake zelfstandigheid geheel uitbannen.
Dienstbetrekking zeggenschap en dat beide de fiscus jarenlang niet (meer) controleerde en ik snap dat ook wel, want je krijgt je centen toch wel. Maar het probleem was vooral dat je niet meer kon vaststellen wel of niet. Het simpele criterium is arbeidsverhouding en zeggenschap, maar dat reguleer je met een ovquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wanneer ben je niet meer fake zelfstandig? Als er 30k+ aan waarde op de balans staat in de vorm van voertuigen?
Éen elektrische bus en je zit al over de 50k, meer dan je standaard ZZP'er.
Éen werknemer erbij en je bent gelijk ondernemer? Hoe werkt dit precies.
Volgens mij is de oplossing simpel, iemand heeft gewoon recht op een vast arbeidscontract na 12 maanden ZZP'en onder éen en dezelfde opdrachtgever.
Je bent altijd afhankelijk van marktfactoren als je jezelf uitprijst komt niemand bij je sjoppzenquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Één van de voorwaarden om niet "fake zzp-er" te zijn, lijkt me dat je zelf je tarieven kan vaststellen.
Tjah, nou, weet niet hoor, als subcontractor met 5 mensen onder je ben je nog steeds afhankelijk van PostNL.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Dienstbetrekking zeggenschap en dat beide de fiscus jarenlang niet (meer) controleerde en ik snap dat ook wel, want je krijgt je centen toch wel. Maar het probleem was vooral dat je niet meer kon vaststellen wel of niet. Het simpele criterium is arbeidsverhouding en zeggenschap, maar dat reguleer je met een ov
En morgen weer een dagje rood.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nu is de avond nog niet om maar tot zover een heel aardige dag op de beurs geweest
Morgen is morgenquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En morgen weer een dagje rood.Zoals die dingen gaan.
Ja sorry, ik snap nog steeds hun pleitbaar standpunt.niet Je zet je klauw toch onder iets en dan ga je na een jaar janken dat dat niet goed genoeg is. Hoe dan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah, nou, weet niet hoor, als subcontractor met 5 mensen onder je ben je nog steeds afhankelijk van PostNL.
Die criteria zijn grijs, en aan de onderkant van de samenleving is dat niet goed genoeg.
Is dat hetzelfde als Decor Laxatives uit Madmen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vanochtend Begin van de handelsdag nog wat Floor & Decor bijgekocht
Heb iets gemist denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als Decor Laxatives uit Madmen?
Men wordt uitgespeeld tegen elkaar aan de onderkant van de samenleving.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja sorry, ik snap nog steeds hun pleitbaar standpunt.niet Je zet je klauw toch onder iets en dan ga je na een jaar janken dat dat niet goed genoeg is. Hoe dan?
Daar ben ik dan nog redelijk goed vanaf gekomen. Heb ze met ¤13 verlies van de hand gedaan op 4 aprilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |