Van richting veranderd genot.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:11 schreef Zorro het volgende:
Als zelfs Zahavi meer doet dan intikkertjes dan is het wel gespeeld.
Gaat je buik dan op en neer? Wat gek.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:12 schreef -XOR- het volgende:
Ik zie een hele hoop overtollig buikvet op en neer gaan dus zal er wel gescoord zijn.
je vriendje is voor PSV?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:12 schreef -XOR- het volgende:
Ik zie een hele hoop overtollig buikvet op en neer gaan dus zal er wel gescoord zijn.
MarcianoGenotquote:Op donderdag 14 april 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
Hopelijk gaat Slavia vanavond ook cadeautjes geven (net als vorige week met die keeper, lol)
Dan zullen ze zich wel kut voelen.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:13 schreef Nober het volgende:
Lester geeft maar om een liek de Premijur Liek.
Israëlisch goaltje.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:12 schreef -XOR- het volgende:
Dat lijkt me sterk, daar valt niets meer te behalen.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:13 schreef Nober het volgende:
Da motte hunnie wete.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:13 schreef Nober het volgende:
Mij wel.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:15 schreef -XOR- het volgende:
Zou me niets verbazen als Joey Veerman het komende WK in de basis staat.
Uitstekend spelertje en er zit nog redelijk wat rek in. Lijkt met de week beter te worden.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 19:13 schreef Nober het volgende:
Gaat Koopmeiners er niet uit spelen hoor.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uitstekend spelertje en er zit nog redelijk wat rek in. Lijkt met de week beter te worden.
Je ziet ze staan in zo’n oude binnenstad en krijgt alweer medelijden met de monumenten…quote:
@Caland is inmiddels zelf een monumentquote:Op donderdag 14 april 2022 19:20 schreef XL het volgende:
[..]
Je ziet ze staan in zo’n oude binnenstad en krijgt alweer medelijden met de monumenten…
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |