Van richting veranderd genot.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:11 schreef Zorro het volgende:
Als zelfs Zahavi meer doet dan intikkertjes dan is het wel gespeeld.
Gaat je buik dan op en neer? Wat gek.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:12 schreef -XOR- het volgende:
Ik zie een hele hoop overtollig buikvet op en neer gaan dus zal er wel gescoord zijn.
je vriendje is voor PSV?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:12 schreef -XOR- het volgende:
Ik zie een hele hoop overtollig buikvet op en neer gaan dus zal er wel gescoord zijn.
MarcianoGenotquote:Op donderdag 14 april 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
Hopelijk gaat Slavia vanavond ook cadeautjes geven (net als vorige week met die keeper, lol)
Dan zullen ze zich wel kut voelen.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:13 schreef Nober het volgende:
Lester geeft maar om een liek de Premijur Liek.
Israëlisch goaltje.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:12 schreef -XOR- het volgende:
Dat lijkt me sterk, daar valt niets meer te behalen.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:13 schreef Nober het volgende:
Da motte hunnie wete.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:13 schreef Nober het volgende:
Mij wel.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:15 schreef -XOR- het volgende:
Zou me niets verbazen als Joey Veerman het komende WK in de basis staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |