SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Kijk ik echt nooit....quote:Op donderdag 14 april 2022 18:09 schreef Karzai het volgende:
Vanavond weer the passion op tv, genieten!
Heb je helemaal niks meer in huis ?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moet ik nog koken ook, half tien eten
jawel, maar heb ik geen trek in, vissticks, ovenpatat en spinazie zou ik nog kunnen etenquote:Op donderdag 14 april 2022 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks meer in huis ?
Zou ik dat gewoon maken, want zo laat eten lijkt mij niks.. maar dat is aan jezelf natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2022 18:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
jawel, maar heb ik geen trek in, vissticks, ovenpatat en spinazie zou ik nog kunnen eten
Lekkerder dan chips.quote:
ik heb nu weekend, dus kan wel iets later avondetenquote:Op donderdag 14 april 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou ik dat gewoon maken, want zo laat eten lijkt mij niks.. maar dat is aan jezelf natuurlijk
Ah ok, als je het vol kan houden tot half 10 met een tussen doortjesquote:Op donderdag 14 april 2022 18:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb nu weekend, dus kan wel iets later avondeten
Waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:29 schreef Ama het volgende:
Zo mijn tas voor het weekend maar alvast inpakken.
Mehquote:Op donderdag 14 april 2022 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag of zondag nog een dag.. 5 dagen in 4 dagen proppen is niet gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |