SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Kijk ik echt nooit....quote:Op donderdag 14 april 2022 18:09 schreef Karzai het volgende:
Vanavond weer the passion op tv, genieten!
Heb je helemaal niks meer in huis ?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moet ik nog koken ook, half tien eten
jawel, maar heb ik geen trek in, vissticks, ovenpatat en spinazie zou ik nog kunnen etenquote:Op donderdag 14 april 2022 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks meer in huis ?
Zou ik dat gewoon maken, want zo laat eten lijkt mij niks.. maar dat is aan jezelf natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2022 18:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
jawel, maar heb ik geen trek in, vissticks, ovenpatat en spinazie zou ik nog kunnen eten
Lekkerder dan chips.quote:
ik heb nu weekend, dus kan wel iets later avondetenquote:Op donderdag 14 april 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou ik dat gewoon maken, want zo laat eten lijkt mij niks.. maar dat is aan jezelf natuurlijk
Ah ok, als je het vol kan houden tot half 10 met een tussen doortjesquote:Op donderdag 14 april 2022 18:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb nu weekend, dus kan wel iets later avondeten
Waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:29 schreef Ama het volgende:
Zo mijn tas voor het weekend maar alvast inpakken.
Mehquote:Op donderdag 14 april 2022 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag of zondag nog een dag.. 5 dagen in 4 dagen proppen is niet gelukt
fulltime weer naar kantoor?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu al weten dat mijn eerste volledige 40uur kantoorslavenweek op z'n vroegst op het 27 juni begintik reken het goed
OH dat niet eens. Een week zonder pretpakket.quote:
Nee.quote:
ik ga wel even op de tv kijken, wordt volgens mij wel een leuke wedstrijdquote:Op donderdag 14 april 2022 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee.
ik mag dan wel uit isolatie zijn, ik ben voor mijn gevoel nog besmettelijk. Dus kies ik voor de gezondheid van mijn medesupporters en blijf thuis...
Nee nou ja ik volg het wel via teletekst en morgen de samenvatting op youtubbequote:
Ik hoorde over files in en rond de stad..quote:Op donderdag 14 april 2022 18:44 schreef Karzai het volgende:
of staan ze nog in de rij voor het bier?
Ah dat is dan wel weer jammerquote:Op donderdag 14 april 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja @:mrsloveable het noorderlicht heb ik op Groenland al eens gezien maar dat was niet erg boeiend. Dat moet nog wel een keertje beter.
Allemaal van die ambtenaren zeker?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
Wat een drukte overal buiten, alsof iedereen al weekend heeft
Denk het jaquote:Op donderdag 14 april 2022 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal van die ambtenaren zeker?
Pak jij de vlammenwerper?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het jaOok verdacht veel Duitsers in het centrum ...
Die staat bij de Shell al aanquote:
Nee hoor, prima excuus om nogeens te gaanquote:
morgen heel vroeg op pad, anders is de hele albert heijn al vol met duitsersquote:Op donderdag 14 april 2022 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het jaOok verdacht veel Duitsers in het centrum ...
Zit je wel dichtbij de Russenquote:Op donderdag 14 april 2022 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, prima excuus om nogeens te gaan
Hij leek al half geplunderdquote:Op donderdag 14 april 2022 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen heel vroeg op pad, anders is de hele albert heijn al vol met duitsers
zeg dat nou niet, ik heb niks in huis voor de komende dagenquote:
Ze proberen het gewoon weer, eerst het militaire budget met 100 miljard verhogen en dan hier sneaky infiltreren en de winkels leeghalenquote:Op donderdag 14 april 2022 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, ik heb niks in huis voor de komende dagen
Gelukkig is mijn duits beter dan mijn russischquote:Op donderdag 14 april 2022 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze proberen het gewoon weer, eerst het militaire budget met 100 miljard verhogen en dan hier sneaky infiltreren en de winkels leeghalen
Niet zo heel lastig, in het Russisch kom ik denk ik niet verder dan nazdrovje, wodka, njet en daquote:Op donderdag 14 april 2022 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn duits beter dan mijn russisch
En tovarishch.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo heel lastig, in het Russisch kom ik denk ik niet verder dan nazdrovje, wodka, njet en da
Ja ik zit hier lekker met de achterdeur open.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:06 schreef Karzai het volgende:
terrassen zaten hier ook vol, tis ook wel erg lekker weer
Die ken ik nietquote:
Is dat niet gewoon comrade danquote:Op donderdag 14 april 2022 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kameraad.
Zijn die jongens gevoelig voor
Lekker ik heb ook een raampje open, de ventilator hoeft nog niet aanquote:Op donderdag 14 april 2022 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zit hier lekker met de achterdeur open.
623572 muggen liken ditquote:Op donderdag 14 april 2022 19:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lekker ik heb ook een raampje open, de ventilator hoeft nog niet aan
[ afbeelding ]
quote:
ja geloof dat nooit zo inquote:Op donderdag 14 april 2022 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zie je dat apparaatje daar in de hoekdie kan ook frequenties uitzenden tegen insecten
Bultapestenaar.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik spotte vanmorgen een mug. En heb volgens mij een bult op mijn arm.
Prikken tegen malaria bestaan nietquote:Op donderdag 14 april 2022 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je je prik tegen malaria gehad?
Eerst nog eten hoorquote:
oh wist ik niet, wel eens ziek geweest daar?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Prikken tegen malaria bestaan nietEr is daar geen malaria, wel knokkelkoorst
nee gelukkig niet. Wel mensen om mij heen. En dengue of knokkelkoorts wordt gevaarlijker als je het vaker krijgt. De mug is ook actief overdag wat het een extra sneaky mug maaktquote:Op donderdag 14 april 2022 19:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh wist ik niet, wel eens ziek geweest daar?
Waarom eet je zo laat? Zit je nog in Spaanse sferen?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:33 schreef Karzai het volgende:
begin wel trek te krijgen,nog een uurtje wachten
https://nos.nl/artikel/24(...)adviseert-vaccinatiequote:Op donderdag 14 april 2022 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gelukkig niet. Wel mensen om mij heen. En dengue of knokkelkoorts wordt gevaarlijker als je het vaker krijgt. De mug is ook actief overdag wat het een extra sneaky mug maakt
Tegen malaria heb je alleen tabletten al worden er geloof ik wel studies gedaan naar vaccinaties
ik wacht hierop, brandt en levie venkel braadworstquote:Op donderdag 14 april 2022 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom eet je zo laat? Zit je nog in Spaanse sferen?
Ik had ooit een vriendin die stopte met de pil omdat ze dik werd.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me zei altijd dat ze ziek werd van die malariatabletten en ze daarom nooit nam.
Hoe vaak slikte ze hem? Vier keer per dag?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin die stopte met de pil omdat ze dik werd.
Dus het klopt wel?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik zeg ook altijd dat dat door de pil komt.
O lekkerquote:Op donderdag 14 april 2022 19:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wacht hierop, brandt en levie venkel braadworst![]()
![]()
[ afbeelding ]
kan ik je makkelijker buiten gooienquote:Op donderdag 14 april 2022 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee deur zit weer op slot.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kan ik je makkelijker buiten gooien
K ben er ook ziek van geworden en gestopt. Verschrikkelijke buikpijnquote:Op donderdag 14 april 2022 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me zei altijd dat ze ziek werd van die malariatabletten en ze daarom nooit nam.
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het is nog te koud om hele avond open te laten.
quote:Op donderdag 14 april 2022 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 woord is geen zin hoor ...quote:
Dat zijn een hoop vrije dagenquote:Op donderdag 14 april 2022 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Van de komende 73 dagen zijn er 47 alleen maar vrij en nogeens 4 gevuld met "werk"werk![]()
Helemaal zin in
Hoop dat ze het nog redden wel.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar defuq wat is het spannend...
Je kunt snel wennen aan vrij zijn.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Van de komende 73 dagen zijn er 47 alleen maar vrij en nogeens 4 gevuld met "werk"werk![]()
Helemaal zin in
Ja waarschijnlijk wel. Denk wel dat ik tegen begin juli mentaal een stuk fitter ben dan nuquote:Op donderdag 14 april 2022 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt snel wennen aan vrij zijn.
Je kunt eens goed uitrusten inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel. Denk wel dat ik tegen begin juli mentaal een stuk fitter ben dan nu
te vroeg gejuichtquote:Op donderdag 14 april 2022 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat ze het nog redden wel.
Feyenoord mag van mij optiefen ik hoop dat ze verliezenquote:Op donderdag 14 april 2022 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu hopen dat Feyenoord in Praag (![]()
) goede zaken doet....
nu prima voor mij, tis hierbinnen nu nog 22+quote:Op donderdag 14 april 2022 20:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het is nog te koud om hele avond open te laten.
Deze hele CD is goed.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:44 schreef Karzai het volgende:
Maar ik heb er verder geen invloed op, zit lekker chill muziekjes te luisteren ondertussen
Zo gaat het gewoon 9 van de tien keer met NLse clubs in Europaquote:
Hier 18 helaasquote:Op donderdag 14 april 2022 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nu prima voor mij, tis hierbinnen nu nog 22+
Dit kan je ook een keer bestellen bij picnic fles ipv van die airfryer meuk, je hebt toch geld zat. Beetje lekker eten toch?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo gaat het gewoon 9 van de tien keer met NLse clubs in Europaword er doodziek van
Ruud gaat niet echt lekker.quote:
Echt dat dus.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hè. Beetje jammer. Sneu ook voor hem.
lekker liesje geniet ervanquote:Op donderdag 14 april 2022 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
De eerste kofte en een ijsje zijn alweer een feit. Lekker bij mijn vaste restaurantje. Even bijgekletst met bediening. Zo nog een drankje op de kamer maar denk dat het niet heel laat gaat worden.Morgen Tirana in met een vriend die ik al heel lang niet gezien heb.
Doe Eljo de groeten!quote:Op donderdag 14 april 2022 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
De eerste kofte en een ijsje zijn alweer een feit. Lekker bij mijn vaste restaurantje. Even bijgekletst met bediening. Zo nog een drankje op de kamer maar denk dat het niet heel laat gaat worden.Morgen Tirana in met een vriend die ik al heel lang niet gezien heb.
Lekkerquote:Op donderdag 14 april 2022 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
had ik al dat moois gemistquote:Op donderdag 14 april 2022 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je na seizoen 5 moest stoppen.
Lol nee niet Eljo, die zie ik niet deze reis. En laatste tripje ook al niet. Die is inmiddels ook getrouwd trouwens. Maar hij had wel graag gewild dat ik naar Berat kwam. En wel meer ook geloof ik.quote:
Je kunt op HBO toch ook downloaden?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja ben nu dingen aan het downloaden op netflix
oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 14 april 2022 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt op HBO toch ook downloaden?
Kijk via browser. Zie nergens download knopquote:Op donderdag 14 april 2022 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt op HBO toch ook downloaden?
O dan zeker alleen via de app.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk via browser. Zie nergens download knop
misschien komt het kaartje nog :pquote:Op donderdag 14 april 2022 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg vandaag een vaag sms-je van een nummer wat heel erg op die van mij leek: twee cijfers omgedraaid alleen.
Stond de vraag in of ik per abuis berichten had ontvangen want ze hadden geboortekaartjes verstuurd met mijn nummer ipv het zijne/hare..
Nee. dat had ik niet gehad... Wel dinsdag een gemiste whatsapp oproep, maar dat kan ook een werktelefoon van een woonbegeleidster zijn geweest... Dat kon ik niet opmaken uit de profielfoto want dat was een pluche vleermuis..
wie gaan jullie verrassen ?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan straks allemaal voor de deur voor de surprise party
Ik niet he. Ik wist niet of ik op tijd uit de isolatie kon...quote:Op donderdag 14 april 2022 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan straks allemaal voor de deur voor de surprise party
Wie weet ja. Of word ik gebeld met de vraag of de baby slaapt....quote:Op donderdag 14 april 2022 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien komt het kaartje nog :p
Kan ook codetaal zijn.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie weet ja. Of word ik gebeld met de vraag of de baby slaapt....
Ik zou maar zorgen dat je het goede antwoord geeft als iemand vraagt "slaapt de baby in het bos?".quote:
Iemand met dezelfde achternaam en uit hetzelfde dorp als mijn vader is een paar jaar geleden veroordeelt voor moordquote:
verdachtquote:Op donderdag 14 april 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iemand met dezelfde achternaam en uit hetzelfde dorp als mijn vader is een paar jaar geleden veroordeelt voor moord![]()
(wel verweg familie. iets van dezelfde betbetovergrootvader...)
Yup en die moord heeft vrijwel tegenover mijn huidige woonplek plaatsgevonden...quote:
ook dat nogquote:Op donderdag 14 april 2022 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup en die moord heeft vrijwel tegenover mijn huidige woonplek plaatsgevonden...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Niet koekelen anders krijg je een tuintje op je buik"quote:Op donderdag 14 april 2022 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou maar zorgen dat je het goede antwoord geeft als iemand vraagt "slaapt de baby in het bos?".
Dat zou ik soms niet eens zo erg vinden.....quote:Op donderdag 14 april 2022 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Niet koekelen anders krijg je een tuintje op je buik"
Daenerys Targaryen zou zoiets dus echt nooit eten.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
ik zag deze vandaag in de ah maar niet gekocht
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/producten/product/wi493094/toblerone-lavacake
Monster was hetquote:Op donderdag 14 april 2022 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daenerys Targaryen zou zoiets dus echt nooit eten.
Is dat je vakantiehuisje?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://9gag.com/gag/aqGxvYM
mja wil ook een draakquote:
oefenen met wat. Alsof ik dat niet allemaal al kanquote:Op donderdag 14 april 2022 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een kleintje beginnen om te oefenen.
Is toch anders hoor, op de bitterbrommer rijden of op een draak.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oefenen met wat. Alsof ik dat niet allemaal al kan
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch anders hoor, op de bitterbrommer rijden of op een draak.
Kom je daar op je werk mee aan op zo'n draak, Balletje van het Huis Targaryen, de eerste in haar naam, de Ongebakken, Koningin van de snacks, de muze der wanhopige mannen, Prinses van de airfryer, Khaleesi van de grote flatulentie, Prinses en hoedster van Thailand, de ware Mosterd van de zeven koninkrijken, de breker van kettingen en de baas van alle snacks en draakjes.quote:
is ook niet goed voor de zwembandjes, val je een beetje voor thaise mannen?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
ik zag deze vandaag in de ah maar niet gekocht
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/producten/product/wi493094/toblerone-lavacake
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je daar op je werk mee aan op zo'n draak, Balletje van het Huis Targaryen, de eerste in haar naam, de Ongebakken, Koningin van de snacks, de muze der wanhopige mannen, Prinses van de airfryer, Khaleesi van de grote flatulentie, Prinses en hoedster van Thailand, de ware Mosterd van de zeven koninkrijken, de breker van kettingen en de baas van alle snacks en draakjes.
nee totaal nietquote:Op donderdag 14 april 2022 22:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook niet goed voor de zwembandjes, val je een beetje voor thaise mannen?
Toen ik vanmiddag naar huis reed kantelde er ook bijna een vrachtwagen voor me, die nam iets te enthousiast de rotonde en ging vol over de stoeprandquote:Op donderdag 14 april 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
binnevaart schip gekanteld![]()
[ afbeelding ]
https://www.dehavenloods.(...)5Ixi9kVoUoN8eMdhEWjI
nog 1 iemand vermist
hahaquote:Op donderdag 14 april 2022 22:16 schreef bitterbal het volgende:
volgens rtl is het russische oorlogsschip gezonken![]()
nee dat niet maar toch is het mooi nieuws. gun ze niets goeds meerquote:Op donderdag 14 april 2022 22:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
haha![]()
maar dit eindigt de oorlog niet helaas
nee iddquote:Op donderdag 14 april 2022 22:21 schreef Karzai het volgende:
Het kan hem allemaal geen reet schelen hoeveel mensenlevens het kost en hoeveel leed het veroorzaakt
zag je ook in syrie toen hij Assad steunde
Jawel, zodra die de Donbass ook maar een beetje heeft gaat hij zijn wonden likken en het proberen te verkopen aan zijn maffiavriendjes, die brengen hem vervolgens om.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:18 schreef Karzai het volgende:
Die oorlog gaat nog jaren durenPutin doesn't back down
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:16 schreef bitterbal het volgende:
volgens rtl is het russische oorlogsschip gezonken![]()
Die dienstdoende admiraal vinden ze morgenvroeg ook ergens in een steegje terug met zijn ballen in zijn mond.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is wel echt een dreun voor die wodkaslurpers
Jup. En nog steeds geruchten dat Shoigu een hartaanval heeft gehad.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dienstdoende admiraal vinden ze morgenvroeg ook ergens in een steegje terug met zijn ballen in zijn mond.
Ja diens leven is ook wel voorbij.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. En nog steeds geruchten dat Shoigu een hartaanval heeft gehad.
Een 'hartaanval'quote:Op donderdag 14 april 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. En nog steeds geruchten dat Shoigu een hartaanval heeft gehad.
Ja lijkt gelijk ook best op mijn tartanquote:
Ja ingewikkeld is ie nietquote:Op donderdag 14 april 2022 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechts vier makkelijke knoopjes
Chic en tegelijk hipquote:Op donderdag 14 april 2022 22:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja lijkt gelijk ook best op mijn tartan
Ja dat dacht ik dus ook !quote:
US zit al in de autoquote:Op donderdag 14 april 2022 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook !en met mn zwarte haar, en van die pantykousen met zo'n kanten plakrand staat het wel goed denk ik
Daar is ie veels te lui voorquote:
Fijn te lezen!quote:Op donderdag 14 april 2022 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik. Het is gewoon zo heerlijk om hier weer te zijn.
Uitsloverquote:Op donderdag 14 april 2022 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb 17 kilometer gewandeld. Ik gok dat ik 'm er heb uitgelopen vandaag.
Nu wat frisjes, maar daar had ik rekening mee gehouden, heb nu lekker joggingsbroek aan en balkondeur open. Maar ik ga wel zo slapen. Morgen overwegend zonnig en ergens in de 20 graden, 23 ofzo, zaterdag geloof ik bewolkt maar niet koud. Ik heb net met zonder jas lekker buiten zitten eten in een trui. Het is hier ook gewoon nog maar april natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Fijn te lezen!Is het daar ook lekker weer?
ahja je zit in Albaantjequote:Op donderdag 14 april 2022 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu wat frisjes, maar daar had ik rekening mee gehouden, heb nu lekker joggingsbroek aan en balkondeur open. Maar ik ga wel zo slapen. Morgen overwegend zonnig en ergens in de 20 graden, 23 ofzo, zaterdag geloof ik bewolkt maar niet koud. Ik heb net met zonder jas lekker buiten zitten eten in een trui. Het is hier ook gewoon nog maar april natuurlijk.
Geniet ervanquote:Op donderdag 14 april 2022 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu wat frisjes, maar daar had ik rekening mee gehouden, heb nu lekker joggingsbroek aan en balkondeur open. Maar ik ga wel zo slapen. Morgen overwegend zonnig en ergens in de 20 graden, 23 ofzo, zaterdag geloof ik bewolkt maar niet koud. Ik heb net met zonder jas lekker buiten zitten eten in een trui. Het is hier ook gewoon nog maar april natuurlijk.
quote:
Ja en ik geniet al!quote:
Heb het wat afgeschaald, nu meestal zo rond de 10-12 km op doordeweekse dagen en 15-20 in het weekend. Ik heb een periode gehad dat ik dagelijks 20+ liepquote:Op donderdag 14 april 2022 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]Hoeveel kilometer doe jij per dag normaal?
Ik heb die elpee 100.000 keer gedraaid in mijn tienertijdquote:Op donderdag 14 april 2022 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
zit nu die film te kijken, knap gedaan
ken ze van mijn broer; ikzelf werd later funk idolaat... kende HIJ weer van de samples.. Mooie tijdenquote:Op donderdag 14 april 2022 23:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb die elpee 100.000 keer gedraaid in mijn tienertijd![]()
Dat zou ik echt perfect vakantieweer vinden eigenlijk. Ging de reis een beetje volgens plan?quote:Op donderdag 14 april 2022 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je al een spoor uitgesleten in het industriepark? Ik heb ook een tijdje zoveel gewandeld. Als je dan minder dan 10 kilometer wandelt, voelt het alsof je iets verkeerd doet.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het wat afgeschaald, nu meestal zo rond de 10-12 km op doordeweekse dagen en 15-20 in het weekend. Ik heb een periode gehad dat ik dagelijks 20+ liep
Eigenlijk moet je ook nog een Sovjetmozaïek vinden.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ja en ik geniet al!
Ook echt veel zin in morgen. Ben heel benieuwd of die vriend me nog stukjes van Tirana kan laten zien die ik nog niet kende.Maar met een local de hort op is sowieso al heel tof natuurlijk.
Net wat groter dan de General Belgrano inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:25 schreef Recce het volgende:
Wat een verhaal. Dat ook juist dat schip nu op de zeebodem ligt.Trouwens het grootste schip dat na de Tweede Wereldoorlog tot zinken is gebracht.
Vulle willequote:Op donderdag 14 april 2022 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ja en ik geniet al!
Ook echt veel zin in morgen. Ben heel benieuwd of die vriend me nog stukjes van Tirana kan laten zien die ik nog niet kende.Maar met een local de hort op is sowieso al heel tof natuurlijk.
Dat ging niet echt lekker.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:07 schreef Pokkehandtas het volgende:
Mooie versie van The Passion, helemaal plat gelegen om de slissende en haperende NPO bot Ruud.Ook wat voor te zeggen
Die man kan echt geen teksten onthoudenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:12 schreef Paul het volgende:
The Passion was leuk met @:haags en @:dotteke#waarheid
quote:
Sloeriesletquote:
Altijd weer iemand zonder verbeeldingquote:
Say whut?quote:
quote:
Gelijk heb je!quote:
Wat, vechten?!?quote:
Met jou?quote:
Ik zou niet weten waarom.quote:
Ik ook nietquote:
Daarom.quote:
Sterkte gewenst,slapen kan je wel even vergeten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 01:00 schreef Ama het volgende:
Ik kan niet slapen door de pijn. Die pijnlijke klier straalt helemaal door naar mijn kaak enz, vooral als ik lig.
Hoop dat ik straks toch wel kan slapen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterkte gewenst,slapen kan je wel even vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |