Misschien moet je even iets in de frituur gooien dan?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad. ik ben KEIHARD aan het huilen nu
alsof die taaitaaien dat zienquote:
Nee ik bewaar m'n lucht frituur snacks voor morgenavondquote:Op donderdag 14 april 2022 16:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je even iets in de frituur gooien dan?
wat is er dan?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik bewaar m'n lucht frituur snacks voor morgenavond
niks, maar vanavond ben ik niet thuisquote:
ja waarschijnlijk wel. Het is trouwens al gevraagd of onze lonen omhoog kunnen vanwege de inflatiequote:
Is dat niet goed?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk lang leven de liefde. Heeft een van de kandidaten een ex die gender-fluid was; de ene dag meer man en de andere dag meer vrouw
Ja maar goed, daar kom je toch ook niet pas achter nadat je er een relatie mee bent begonnen of wel?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja wat vreemd. de ene dag Henk en de andere dag Hendrika
nee maar daar ging het niet om :pquote:Op donderdag 14 april 2022 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, daar kom je toch ook niet pas achter nadat je er een relatie mee bent begonnen of wel?
Je moet het een beetje vergelijken met dat je de ene dag meer zin hebt in speklappen en de andere dag meer in gebakken spekjesquote:Op donderdag 14 april 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan is het niet meer zo raarquote:Op donderdag 14 april 2022 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet het een beetje vergelijken met dat je de ene dag meer zin hebt in speklappen en de andere dag meer in gebakken spekjes
Elke dag chocola.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet het een beetje vergelijken met dat je de ene dag meer zin hebt in speklappen en de andere dag meer in gebakken spekjes
Geen Ingrid? of Henka??quote:Op donderdag 14 april 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat kost een biertje bij jullie?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk wel. Het is trouwens al gevraagd of onze lonen omhoog kunnen vanwege de inflatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |