nog 1 dagje knallen voor het weekendquote:
weer zo lang ook vandaag?quote:Op donderdag 14 april 2022 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 1 dagje knallen voor het weekend
Wat ben je vroeg?quote:
Raar gevalquote:Op donderdag 14 april 2022 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was al om 7 wakker
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
nee, deze week hebben we weer normale werkdagen. het was gisteren nog even spannend, maar in principe zijn wij nu klaar met het project.quote:
dat ziet Putin alleen als verdere provocatie om meer burgers te vermoordenquote:Op donderdag 14 april 2022 07:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou wat zijn als Oekraïne daadwerkelijk de Moskva tot zinken heeft gebracht
quote:Op donderdag 14 april 2022 07:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raar gevalOf zijn ze weer aan het heien
Putin ziet ALLES als provocatie, dus dat is geen argument meerquote:Op donderdag 14 april 2022 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ziet Putin alleen als verdere provocatie om meer burgers te vermoorden
ligt er aan hoe snel ze werkenquote:
ja begin nog 4 man. nu nog maar 2. geloof dat ze de hele flat omsteigeren. Ze leggen er ook van die loopplanken inquote:
Wat ga je vandaag doen? Backpack inpakken?quote:Op donderdag 14 april 2022 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee maar denk dat dat zo start. Ze zijn wel al bezig met de steigers bij de flat hiernaast. Daar zijn ze dus al 3 weken geleden mee begonnen
ja nog laatste dingetjes kopen, tas beginnen met inpakken. Hopen op een plekje voor de bitterbrommert in het fietsenrek en een beetje stuiterenquote:Op donderdag 14 april 2022 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je vandaag doen? Backpack inpakken?
morgen vertrek je? of zaterdag?quote:Op donderdag 14 april 2022 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog laatste dingetjes kopen, tas beginnen met inpakken. Hopen op een plekje voor de bitterbrommert in het fietsenrek en een beetje stuiteren
Is het stuiteren begonnen ...quote:Op donderdag 14 april 2022 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog laatste dingetjes kopen, tas beginnen met inpakken. Hopen op een plekje voor de bitterbrommert in het fietsenrek en een beetje stuiteren
quote:Op donderdag 14 april 2022 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2022 07:53 schreef bitterbal het volgende:
En bedacht mij laatst dat er nog een deur is naar de bergingen en als mijn bouwkundig inzicht klopt dan loopt dat in een rechte lijn naar mijn berging.
Dus misschien als ik dan zon laag karretje (hondje ofzo?) koop in de toekomst kan mijn hopelijk nieuwe scooter misschien wel in de berging
hoe veel vertrouwen heb je hier in?quote:Op donderdag 14 april 2022 07:53 schreef bitterbal het volgende:
En bedacht mij laatst dat er nog een deur is naar de bergingen en als mijn bouwkundig inzicht klopt dan loopt dat in een rechte lijn naar mijn berging.
Dus misschien als ik dan zon laag karretje (hondje ofzo?) koop in de toekomst kan mijn hopelijk nieuwe scooter misschien wel in de berging
Dus zondag kan ik je insta gaan volgen voor een bitterbikini?quote:
niet heel veelquote:Op donderdag 14 april 2022 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe veel vertrouwen heb je hier in?
nee das te vroeg. Kom de 17e savonds aan op koh samui. En de 18e kan ik door naar koh phangangquote:Op donderdag 14 april 2022 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus zondag kan ik je insta gaan volgen voor een bitterbikini?
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 14 april 2022 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://cdn.webshopapp.co(...)ar-hondje-een-tr.jpg
zoiets wordt ook wel een hondje genoemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |