caaf dood?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Wel raar om nog twee caafs te zien zitten.
Anders gaat het zo stinkenquote:
Ze blijkt een naarling te zijnquote:Op woensdag 13 april 2022 22:55 schreef bitterbal het volgende:
heeft ze die hele stad verwoest met haar draak
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze blijkt een naarling te zijn
Ah! Duidelijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gaat het zo stinken
En ze gaat hem van het weekend bij d'r ouders in de tuin begraven
Tafelmodelletje.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:59 schreef bitterbal het volgende:
alsong wil ik wel een draak. hij hoeft niet zo groot als die van haar maar wel groot genoeg om vuur te kunnen spugen
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Wel raar om nog twee caafs te zien zitten.
Omdat jij ook steden wil gaan vernietigen ...quote:Op woensdag 13 april 2022 22:59 schreef bitterbal het volgende:
alsong wil ik wel een draak. hij hoeft niet zo groot als die van haar maar wel groot genoeg om vuur te kunnen spugen
nietquote:Op woensdag 13 april 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij ook steden wil gaan vernietigen ...
Die heb ik nét schoongemaakt. Stekker zit er nog niet eens in.quote:Op woensdag 13 april 2022 23:01 schreef bitterbal het volgende:
kan de caaf dan niet beter in de vriezer?
quote:
Leuke accessoire in plaats van een handtas.quote:Op woensdag 13 april 2022 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
handig om mee te nemen ook in het ov of op de scooter
oh. oke ja dan de bergingquote:Op woensdag 13 april 2022 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik nét schoongemaakt. Stekker zit er nog niet eens in.
hoop dat die nu in een weide is vol met lekkere sappige andijviequote:Op woensdag 13 april 2022 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Ozzy was wel de grootste vervuiler en vreetboei. Eens zien of dit wat economischer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |