Zie hier de reden dat ik alles verkocht hebquote:Op woensdag 13 april 2022 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus gewoon een kleintje. Ik HEB ook wel een grote, een EOS 60D met een Tamron 18-200 en nog wat andere lensjes. Maar die neem ik wel een keer mee als ik zin heb in slepen.
Aka nooit.
Thanks!quote:Op woensdag 13 april 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Veel plezier in Albaantje, Liesje!
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met de telefoon kun je ook gewoon prima foto's maken, je moet gewoon een beetje weten hoe je moet framen en met licht om gaan
Dit is ook gewoon allemaal met de telefoon gemaaktDit is precies wat ik bedoel. Daarom heb ik al die shit dus niet meer en probeer ik zo tof mogelijke platen ‘gewoon’ met mijn telefoon te schieten. Daar haal ik eigenlijk meer plezier uit dan wat ik voorheen met de hele santenkraam aan DSLR shit deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja had ik ook op vakantie hoor, eerst nam ik altijd mijn camera mee maar die blijft tegenwoordig gewoon thuis. Plus dat je je telefoon gewoon 's avonds in het hotel weer kunt syncen met je cloud zodat je foto's gelijk zijn opgeslagenquote:Op woensdag 13 april 2022 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel. Daarom heb ik al die shit dus niet meer en probeer ik zo tof mogelijke platen ‘gewoon’ met mijn telefoon te schieten. Daar haal ik eigenlijk meer plezier uit dan wat ik voorheen met de hele santenkraam aan DSLR shit deed.
De foto’s van een iPhone zijn dan ook echt heel goed tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zie hier de reden dat ik alles verkocht hebDaarna nog even overgestapt op een systeemcamera want ‘kleiner en lens en zoom’, maar die bleef ook steeds vaker in de tas.
Een systeemcamera heeft geen spiegelquote:Op woensdag 13 april 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De foto’s van een iPhone zijn dan ook echt heel goed tegenwoordig.
Als je beter wil moet je een spiegelreflex hebben inderdaad.
Nee dat weet ik. Waarom zeg je dat?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een systeemcamera heeft geen spiegel
Ik heb het over een systeemcamera, jij zegt ‘als je beter wil moet je een spiegelreflex hebben inderdaad’.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Waarom zeg je dat?
caaf dood?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Wel raar om nog twee caafs te zien zitten.
Anders gaat het zo stinkenquote:
Ze blijkt een naarling te zijnquote:Op woensdag 13 april 2022 22:55 schreef bitterbal het volgende:
heeft ze die hele stad verwoest met haar draak
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze blijkt een naarling te zijn
Ah! Duidelijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gaat het zo stinken
En ze gaat hem van het weekend bij d'r ouders in de tuin begraven
Tafelmodelletje.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:59 schreef bitterbal het volgende:
alsong wil ik wel een draak. hij hoeft niet zo groot als die van haar maar wel groot genoeg om vuur te kunnen spugen
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Wel raar om nog twee caafs te zien zitten.
Omdat jij ook steden wil gaan vernietigen ...quote:Op woensdag 13 april 2022 22:59 schreef bitterbal het volgende:
alsong wil ik wel een draak. hij hoeft niet zo groot als die van haar maar wel groot genoeg om vuur te kunnen spugen
nietquote:Op woensdag 13 april 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij ook steden wil gaan vernietigen ...
Die heb ik nét schoongemaakt. Stekker zit er nog niet eens in.quote:Op woensdag 13 april 2022 23:01 schreef bitterbal het volgende:
kan de caaf dan niet beter in de vriezer?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |