ik vind dat persoonlijk erg saai een kale muur, hoeft ook niet helemaal vol te hangen maar zou toch meerdere dingen aan een muur hangenquote:Op donderdag 14 april 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook niets aan de muur hangen, alleen een klok boven de deur zo een waar je via twee kanten op kan kijken.
Hier hangen ook niet heel veel dingen aan de muur hoor.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt nog wat kale muren
maar snap dat je er niet meer meubels neer zou willen zetten
wat heb jij hangen dan?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind dat persoonlijk erg saai een kale muur, hoeft ook niet helemaal vol te hangen maar zou toch meerdere dingen aan een muur hangen
foto van onze vorige hond, een foto en nog een 4 tal zeefdrukken, heb nog wat fotos die aan de muur kunnenquote:Op donderdag 14 april 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heb jij hangen dan?
ik heb ook vrijwel niets hangen nog
En kwijlen meer.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mondademers zijn bewezen minder intelligent
ik hang liever random iets op, dat breek dat monotome saaie vlakquote:Op donderdag 14 april 2022 09:12 schreef Ama het volgende:
Ik vind random dingen ophangen ook altijd een beetje gek.
Heeft geen praktisch nut, dingen ophangen.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind dat persoonlijk erg saai een kale muur, hoeft ook niet helemaal vol te hangen maar zou toch meerdere dingen aan een muur hangen
geen praktisch nut das wel beetje waar.. kan je beter hoge kasten neerzettenquote:Op donderdag 14 april 2022 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft geen praktisch nut, dingen ophangen.
Is het prents of prenten?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
We hebben wat prents hangen beneden, en een borduurwerk van me. Moet nog twee dingen inlijsten, bedenk ik me net.
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft geen praktisch nut, dingen ophangen.
Het zijn afdrukken uit het noorden denk ik.quote:
Ik heb nog geen koffie op.quote:
Wil ikquote:Op donderdag 14 april 2022 09:24 schreef bitterbal het volgende:
zag deze laatst. vond ik wel vet
[ afbeelding ]
https://www.meisjeinhetwi(...)vogels-riso-print-a3
Ik vond het een mooie na de tig "but why" opmerkingen van schol over onpraktische kleding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |