abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204427969
Anderhalf jaar geleden kwam bij ons in het team een nieuwe collega. We werkten toen fulltime thuis, dus dan krijg je niet zo snel een heel goed beeld van hoe iemand echt is. Ik heb die collega lange tijd als een doorsnee collega gezien. Goed vrouwtje, maar niks speciaals. Tot het moment dat we weer wat vaker naar kantoor gingen...

Vanaf het moment dat het thuiswerkadvies deels was vervallen gaan we 1 keer per 2 weken naar kantoor. Daar begon ik steeds meer naar haar toe te trekken en leerde ik haar steeds beter kennen. Veel lachen, veel gezelligheid, maar ook serieuze gesprekken kan ik goed met haar voeren. Afgelopen weekend hadden we bedrijfsuitje met achteraf eten. Bij het eten heb ik ook een halfuurtje met haar apart gezeten wat erg fijn voelde. Collega's grapten ook al met uitspraken als 'hebben jullie een etentje voor 2 geregeld?' en 'lovebirds'. Ik en ook mijn collega lachten dit weg en zijn hier niet serieus op ingegaan.

Op het werk doet ze soms dingen waarvan je zou kunnen denken dat ze heel geïnteresseerd is in mij. Als ik even in een stilteruimte heb gezeten voor het een of ander dan vraagt ze achteraf vaak wat ik aan het doen was. Dit vraagt zij veel vaker dan andere collega's. Gisteren viel me op dat ze in groepsverband soms heel subtiel dingen tegen mij zegt die ze niet tegen andere collega's zegt. En de kantoordag is inmiddels een dag geworden waar ik altijd weer naar uitkijk, terwijl ik eerst het thuiswerken echt ideaal vond.

Ondanks dat ik wat dingen zie die erop kunnen wijzen dat zij ook interesse in mij heeft vind ik het toch lastig om hier iets mee te doen. Als ze mij nou toch niet zo interessant vind dan blijft het wel nog altijd mij collega. En misschien ook wel bang dat andere collega's dit niet vinden kunnen op de werkvloer. Hebben meer mensen te maken gehad met een collega die ze leuk vonden en hoe gingen jullie daar mee om? Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 13-04-2022 20:49
Anderhalf jaar geleden kwam bij ons in het team een nieuwe collega. We werkten toen fulltime thuis, dus dan krijg je niet zo snel een heel goed beeld van hoe iemand echt is. Ik heb die collega lange tijd als een doorsnee collega gezien. Goed vrouwtje, maar niks speciaals. Tot het moment dat we weer wat vaker naar kantoor gingen...

Vanaf het moment dat het thuiswerkadvies deels was vervallen gaan we 1 keer per 2 weken naar kantoor. Daar begon ik steeds meer naar haar toe te trekken en leerde ik haar steeds beter kennen. Veel lachen, veel gezelligheid, maar ook serieuze gesprekken kan ik goed met haar voeren. Afgelopen weekend hadden we bedrijfsuitje met achteraf eten. Bij het eten heb ik ook een halfuurtje met haar apart gezeten wat erg fijn voelde. Collega's grapten ook al met uitspraken als 'hebben jullie een etentje voor 2 geregeld?' en 'lovebirds'. Ik en ook mijn collega lachten dit weg en zijn hier niet serieus op ingegaan.

Op het werk doet ze soms dingen waarvan je zou kunnen denken dat ze heel geïnteresseerd is in mij. Als ik even in een stilteruimte heb gezeten voor het een of ander dan vraagt ze achteraf vaak wat ik aan het doen was. Dit vraagt zij veel vaker dan andere collega's. Gisteren viel me op dat ze in groepsverband soms heel subtiel dingen tegen mij zegt die ze niet tegen andere collega's zegt.

Ondanks dat ik wat dingen zie die erop kunnen wijzen dat zij ook interesse in mij heeft vind ik het toch lastig om hier iets mee te doen. Als ze mij nou toch niet zo interessant vind dan blijft het wel nog altijd mij collega. En misschien ook wel bang dat andere collega's dit niet vinden kunnen op de werkvloer. Hebben meer mensen te maken gehad met een collega die ze leuk vonden en hoe gingen jullie daar mee om?

[ Bericht 51% gewijzigd door CoolGuy op 13-04-2022 23:18:00 (OP terug) ]
pi_204428103
Een relatie met een collega levert vaak problemen op. Bij sommige bedrijven is het zelfs niet toegestaan.

Echter, de ware liefde is belangrijker dan werk. Dus - ga ervoor. Wees bereid om eventueel je baan op te geven.
  woensdag 13 april 2022 @ 22:10:43 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204429028
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 21:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Een relatie met een collega levert vaak problemen op. Bij sommige bedrijven is het zelfs niet toegestaan.

Echter, de ware liefde is belangrijker dan werk. Dus - ga ervoor. Wees bereid om eventueel je baan op te geven.
Doe niet zo spastisch :') Als je niet leidinggevende van elkaar bent is het sowieso geen enkel probleem. En zolang je elkaar niet aan loopt te duwen op het toilet of de printer zal het een chef een worst zijn of je in na werktijd met elkaar in dezelfde auto naar huis rijd of niet.

Enige nadeel wat ik zie is dat ze je toch niet zo leuk vind als jij denkt, en het awkward wordt nadat je haar op date vraagt, of het gaat na een tijdje uit en het is dan awkward. Maar daar zou ik schijt aan hebben en gewoon eens vragen of ze op date wilt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_204430074
Tijdjr afwachten
Cindy De Vuyst
  donderdag 14 april 2022 @ 05:55:06 #5
545 dop
:copyright: dop
pi_204430608
Het kan nooit kwaad om te laten merken dat je iemand leuk vind.
Je hoeft niet gelijk op je knieën en te zeggen dat je 10 kinderen van haar wil.

"Ik vind je leuk"
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_204430632
Neuken
pi_204430660
Ik heb ook zelf een korte seksuele relatie gehad met een collega maar zou dat niet meteen opnieuw doen.

Alles gaat goed zolang die relatie goed zit. Van zodra er iets mank loopt zit je samen opgescheept met elkaar op het werk.
Cindy De Vuyst
pi_204430992
Tja, houd er ook rekening mee dat jij dit idee nu in je hoofd hebt gehaald en dus al haar acties als zodanig zal proberen te interpreteren.

Kijk hoe het komende tijd gaat op kantoor tussen jullie. Als je daar echt een goed gevoel bij hebt, kun je altijd eens voorstellen om eens wat te drinken. Als jullie blijkbaar goede gesprekken hebben, kun je daar vast wel een aanleiding in vinden om over iets verder te willen praten met haar onder het genot van een drankje. Dan kun je in elk geval ook ervaren hoe het buiten werkomgeving met haar is. Tegelijkertijd ben ik persoonlijk geen voorstander van relaties/flirts met (directe) collega's, maar dat moet iedereen zelf weten uiteindelijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 20:49 schreef iweh het volgende:
Goed vrouwtje, maar niks speciaals.
Eh......really?
  donderdag 14 april 2022 @ 08:46:00 #9
545 dop
pi_204431146
Ik heb het zelf 2x meegemaakt.
Heb niet het idee dat er andere wetten of regels zijn dan bij andere relaties,
machtsverhouding daargelaten, dus geen meerdere of ondergeschikte neuken.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
  zondag 17 april 2022 @ 18:58:56 #10
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204467713
Lees het reglement erop na (relaties op werk toegestaan) en geniet - Werk is 1 van de beste en meeste plekken waaruit liefde ontstaat. Ik geloof uit je verhaal dat ze toenadering zoekt. Wees wel voorzichtig, wanneer afwijzing zul je nog misschien jaren met iemand moeten samenwerken. Dus het is niet ideaal. Liefde staat op 1. Maar vooralsnog nu staat je werk op 1. Onthoud dat. Het kan ook zijn dat ze onschuldig, wat heet 'onschuldig' maar zonder verdere concreetheid aandacht prettig vind en misschien het gewoon fijn vond om met je op te trekken. Misschien je gewoon als aantrekkelijk en fijn als persoon ziet en wat genegenheid zoekt in het algemeen, zonder relatiewens en misschien signalen afgeeft die eigenlijk niet helemaal niet zo serieus bedoelt zijn.
  zondag 17 april 2022 @ 19:28:07 #11
545 dop
pi_204468346
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 18:58 schreef rosita1 het volgende:
Lees het reglement erop na (relaties op werk toegestaan) en geniet - Werk is 1 van de beste en meeste plekken waaruit liefde ontstaat. Ik geloof uit je verhaal dat ze toenadering zoekt. Wees wel voorzichtig, wanneer afwijzing zul je nog misschien jaren met iemand moeten samenwerken. Dus het is niet ideaal. Liefde staat op 1. Maar vooralsnog nu staat je werk op 1. Onthoud dat. Het kan ook zijn dat ze onschuldig, wat heet 'onschuldig' maar zonder verdere concreetheid aandacht prettig vind en misschien het gewoon fijn vond om met je op te trekken. Misschien je gewoon als aantrekkelijk en fijn als persoon ziet en wat genegenheid zoekt in het algemeen, zonder relatiewens en misschien signalen afgeeft die eigenlijk niet helemaal niet zo serieus bedoelt zijn.
allemaal ja maar.
Niet je werk niet de ander, je komt zelf op 1.
Uiteindelijk moet je in alle situaties belangen afwegen, maar niet iets om je vooraf al druk over te maken.
Begin altijd eerst met eerlijk en oprecht te zijn over je eigen gevoelens.
Daar hoeft niemand zich voor te schamen en dat behoeft verder geen voorbehoud.
Oprecht, kwetsbaar en eerlijk zijn de toverwoorden.
  zondag 17 april 2022 @ 19:43:36 #12
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204468626
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 19:28 schreef dop het volgende:

[..]
allemaal ja maar.
Niet je werk niet de ander, je komt zelf op 1.
Uiteindelijk moet je in alle situaties belangen afwegen, maar niet iets om je vooraf al druk over te maken.
Begin altijd eerst met eerlijk en oprecht te zijn over je eigen gevoelens.
Daar hoeft niemand zich voor te schamen en dat behoeft verder geen voorbehoud.
Oprecht, kwetsbaar en eerlijk zijn de toverwoorden.
Uiteraard, je staat zelf op nummer 1. Maar ik probeer wel de noodzaak en te benadrukken dat werk van belang is, deze stabiliteit, de soms fundering van inkomen en eerste bestaan, moet je niet zomaar wegwuiven. Maar wanneer pure, echte liefde bestaat van beide kanten: Maak dit statement en go for it! Liefde overwint alles.
  maandag 9 mei 2022 @ 16:53:06 #13
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_204679627
Update aub?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 9 mei 2022 @ 18:56:47 #14
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204680756
Oehhh... dat word neuken!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 9 mei 2022 @ 18:57:26 #15
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204680766
Ik vind jou heel leuk. :@ :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_204681859
quote:
16s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind jou heel leuk. :@ :@
Jij FOK!t betaald?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tyranoesauroes op 09-05-2022 21:07:14 ]
afspraak tandarts verzetten
pi_204681938
Don't shit where you eat is van toepassing op het daten van collegá's. Als de relatie stukloopt kan dat de sfeer binnen een team flink verzieken.
pi_204683390
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 06:38 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb ook zelf een korte seksuele relatie gehad met een collega maar zou dat niet meteen opnieuw doen.

Alles gaat goed zolang die relatie goed zit. Van zodra er iets mank loopt zit je samen opgescheept met elkaar op het werk.
Lijkt me erg ongemakkelijk maar ook wel weer grappig. _O- Elke dag dat je haar ziet denk je terug aan de seks lijkt me.
pi_204683638
Vraag haar volgende keer op kantoor of ze een keertje een kopje koffie wil drinken, zoek een strategisch moment dat andere collega's het niet horen.

Nee is nee natuurlijk. Iemand vragen of ze een keertje een kopje koffie wil drinken na werktijd valt ook niet onder potentiele ' sexual harassment' dus mocht ze er niet van gediend zijn kom je ook niet in de problemen met HR.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_204684675
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Lijkt me erg ongemakkelijk maar ook wel weer grappig. _O- Elke dag dat je haar ziet denk je terug aan de seks lijkt me.
Dat wel. + dat je weet dat je collega's ook weten dat jij je pener in haar hebt gestopt.
Cindy De Vuyst
pi_204685289
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 23:29 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Dat wel. + dat je weet dat je collega's ook weten dat jij je pener in haar hebt gestopt.
Ach dat heeft ook wel weer wat.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 08:32:30 #22
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_204685678
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Doe niet zo spastisch :') Als je niet leidinggevende van elkaar bent is het sowieso geen enkel probleem. En zolang je elkaar niet aan loopt te duwen op het toilet of de printer zal het een chef een worst zijn of je in na werktijd met elkaar in dezelfde auto naar huis rijd of niet.

Enige nadeel wat ik zie is dat ze je toch niet zo leuk vind als jij denkt, en het awkward wordt nadat je haar op date vraagt, of het gaat na een tijdje uit en het is dan awkward. Maar daar zou ik schijt aan hebben en gewoon eens vragen of ze op date wilt.
Hoe onduidelijk communiceren jullie toch? .... of ze op date wilt op date? of van bil ??

Maar serieus, jullie zouden best samen thuis kunnen werken.

En nou echt ... gezien je verhaal, zeker moet je proberen een volgende stap te zetten. Ik denk echt dat er duidelijk meer is dan zomaar een leuke verstandhouding met een collega. En het is ook duidelijk dat er een soort progressie in zit. Het gedrag, de wederzijdse sympathie en genegenheid groeit. Ik las toch al sinds een half jaartje? Maar met een dag per 2 weken schiet dat natuurlijk niet hard op. Het is zeker nu het moment verder te gaan. Het is begin mei een mooie tijd, qua weer en licht, tot oktober ligt voor ons. Zouden jullie samen moeten beleven. Weet je meer van haar? Kinderen, en jij? Heeft ze misschien een relatie? Hoe oud zijn jullie ongeveer?

Succes, gun het jullie :S___D
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')