Doe niet zo spastischquote:Op woensdag 13 april 2022 21:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Een relatie met een collega levert vaak problemen op. Bij sommige bedrijven is het zelfs niet toegestaan.
Echter, de ware liefde is belangrijker dan werk. Dus - ga ervoor. Wees bereid om eventueel je baan op te geven.
Eh......really?quote:
allemaal ja maar.quote:Op zondag 17 april 2022 18:58 schreef rosita1 het volgende:
Lees het reglement erop na (relaties op werk toegestaan) en geniet - Werk is 1 van de beste en meeste plekken waaruit liefde ontstaat. Ik geloof uit je verhaal dat ze toenadering zoekt. Wees wel voorzichtig, wanneer afwijzing zul je nog misschien jaren met iemand moeten samenwerken. Dus het is niet ideaal. Liefde staat op 1. Maar vooralsnog nu staat je werk op 1. Onthoud dat. Het kan ook zijn dat ze onschuldig, wat heet 'onschuldig' maar zonder verdere concreetheid aandacht prettig vind en misschien het gewoon fijn vond om met je op te trekken. Misschien je gewoon als aantrekkelijk en fijn als persoon ziet en wat genegenheid zoekt in het algemeen, zonder relatiewens en misschien signalen afgeeft die eigenlijk niet helemaal niet zo serieus bedoelt zijn.
Uiteraard, je staat zelf op nummer 1. Maar ik probeer wel de noodzaak en te benadrukken dat werk van belang is, deze stabiliteit, de soms fundering van inkomen en eerste bestaan, moet je niet zomaar wegwuiven. Maar wanneer pure, echte liefde bestaat van beide kanten: Maak dit statement en go for it! Liefde overwint alles.quote:Op zondag 17 april 2022 19:28 schreef dop het volgende:
[..]
allemaal ja maar.
Niet je werk niet de ander, je komt zelf op 1.
Uiteindelijk moet je in alle situaties belangen afwegen, maar niet iets om je vooraf al druk over te maken.
Begin altijd eerst met eerlijk en oprecht te zijn over je eigen gevoelens.
Daar hoeft niemand zich voor te schamen en dat behoeft verder geen voorbehoud.
Oprecht, kwetsbaar en eerlijk zijn de toverwoorden.
Jij FOK!t betaald?quote:
Lijkt me erg ongemakkelijk maar ook wel weer grappig.quote:Op donderdag 14 april 2022 06:38 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb ook zelf een korte seksuele relatie gehad met een collega maar zou dat niet meteen opnieuw doen.
Alles gaat goed zolang die relatie goed zit. Van zodra er iets mank loopt zit je samen opgescheept met elkaar op het werk.
Dat wel. + dat je weet dat je collega's ook weten dat jij je pener in haar hebt gestopt.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lijkt me erg ongemakkelijk maar ook wel weer grappig.Elke dag dat je haar ziet denk je terug aan de seks lijkt me.
Ach dat heeft ook wel weer wat.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:29 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dat wel. + dat je weet dat je collega's ook weten dat jij je pener in haar hebt gestopt.
Hoe onduidelijk communiceren jullie toch? .... of ze op date wilt op date? of van bil ??quote:Op woensdag 13 april 2022 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe niet zo spastischAls je niet leidinggevende van elkaar bent is het sowieso geen enkel probleem. En zolang je elkaar niet aan loopt te duwen op het toilet of de printer zal het een chef een worst zijn of je in na werktijd met elkaar in dezelfde auto naar huis rijd of niet.
Enige nadeel wat ik zie is dat ze je toch niet zo leuk vind als jij denkt, en het awkward wordt nadat je haar op date vraagt, of het gaat na een tijdje uit en het is dan awkward. Maar daar zou ik schijt aan hebben en gewoon eens vragen of ze op date wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |