SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
”Heeft de onderwaterschorpioen gesmaakt, meneer?”quote:Op woensdag 13 april 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende: straks als we weer kreeft hebben ja wilt u een halve of hele onderwaterinsect?
quote:Op woensdag 13 april 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Heeft de onderwaterschorpioen gesmaakt, meneer?”
ieuw haagsquote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
Ik heb een enorme puist in mijn nek. Als ik die laat ontploffen dan heeft mijn muur een nieuwe kleur.
Mag ik u het vleeskleurig badpak aanraden als toetje?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Heeft de onderwaterschorpioen gesmaakt, meneer?”
* legt meatloaf weer terug in de koelkast.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
Ik heb een enorme puist in mijn nek. Als ik die laat ontploffen dan heeft mijn muur een nieuwe kleur.
quote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik u het vleeskleurig badpak aanraden als toetje?
Doe doe doequote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
Smaakt meatloaf anders dan gehaktbrood?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* legt meatloaf weer terug in de koelkast.
Bij Meatloaf komt er nog muziek uit.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smaakt meatloaf anders dan gehaktbrood?
Ik vraag dit voor een vriend
*kwamquote:
Dat weet je toch wel. Dat zit onder je lurvenquote:Op woensdag 13 april 2022 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit Ik Vertrek te bekijken en ineens zegt dat meisje: ik heb een blokkade in mijn solar plexus
JE WAT ?!
Links van je kladden?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel. Dat zit onder je lurven
Die uitzending zat echt boven mijn irritatie grens. Man man man...quote:Op woensdag 13 april 2022 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit Ik Vertrek te bekijken en ineens zegt dat meisje: ik heb een blokkade in mijn solar plexus
JE WAT ?!
Lekker connectennnnnnquote:Op woensdag 13 april 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die uitzending zat echt boven mijn irritatie grens. Man man man...
Dat is hoger dan de solar plexus.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die uitzending zat echt boven mijn irritatie grens. Man man man...
BEL DE PLIESIEquote:Op woensdag 13 april 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
half 7 geweest en nog geen @:ltvdk gespot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |