Mensen die benadrukken dat het ze niet uitmaakt wat anderen van hen vinden, maakt het doorgaans erg veel uit wat anderen van ze vinden.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Als hij er persoonlijk niks van merkt had hij mij ook niet hoeven blokkeren.
Ik vind hem altijd wel leuk overkomen ook. Zat gister toevallig even te denken en voor mij persoonlijk ook wel speler van het seizoen in de Eredivisie ondanks dat het een Feyenoorder is. Echt stappen gemaakt, ben wel nieuwsgierig naar zijn volgende stap.quote:
mooie ontwikkeling doorgemaaktquote:
Eens.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd wel leuk overkomen ook. Zat gister toevallig even te denken en voor mij persoonlijk ook wel speler van het seizoen in de Eredivisie ondanks dat het een Feyenoorder is. Echt stappen gemaakt, ben wel nieuwsgierig naar zijn volgende stap.
Voor mij is het Sinisterra maar Kökcü is een goede tweede. Heeft echt een geweldige ontwikkeling gemaakt, een groot deel van de users hier wilde hem wel voor 10 miljoen van de hand doen (niet onbegrijpelijk) maar zoals hij zelf ook zegt, Slot heeft de juiste snaar bij hem geraakt en manieren gevonden hoe hij beter heeft kunnen worden. Hij is nu zo ontzettend fit en alles gaat veel sneller bij hem.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd wel leuk overkomen ook. Zat gister toevallig even te denken en voor mij persoonlijk ook wel speler van het seizoen in de Eredivisie ondanks dat het een Feyenoorder is. Echt stappen gemaakt, ben wel nieuwsgierig naar zijn volgende stap.
Hij was natuurlijk ook vrij jong, en als ik op platforms als FR12 keek had ik ook het idee dat sommige mensen het echt op hem gemunt hadden (hier ook enkele users). Weet nog na tegen CSKA dat hij ook aangaf moeite te hebben met het voetbalwereldje. Hij zal ook wel te maken hebben gehad met enige rancune omdat hij niet koos voor Nederland maar Turkije, dan krijg je al gauw een imago.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Ik had eerder altijd het idee dat hij in interviews dacht dat iedereen tegen hem was enzo. Heel zenuwachtig, verdedigend. Maar nu gewoon een volwassen gozer met zelfvertrouwen. Mooi om te zien.
Lekkerquote:Lutsharel Geertruida behoort tot het grote gezelschap waarover Arne Slot donderdagavond tegen Slavia Praag kan beschikken. De verdediger miste de laatste drie duels wegens een blessure.
Pi-Airquote:Pierre van Hooijdonk: ‘Geweldig als Feyenoord Conference League wint, maar het is alsof je eerst gedegradeerd bent’
Pi-Airquote:''Mochten ze de halve finale halen, dan wordt het ongetwijfeld een onvergetelijke avond in de Kuip. Die lichtmasten, die donkere tribunes, het kabaal: het blijft een geweldige belevenis. Ja, ik kan wel zeggen dat die Europese avonden in 2002 mijn leven hebben veranderd. Deze spelers kunnen dat nu ook gaan beleven.''
Hoop echt dat ie ook kan starten, zou heel goed zijn voor de verdedigende stabiliteit (en hij is ook in de opbouw beter dan Pedersen)quote:Op woensdag 13 april 2022 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Geertruida mee, en dus ook wedstrijdfit? Aangezien dat specifiek bij Sandler staat, maar Geertruida 'gewoon' in het lijstje staat.
Dat zou wel een opstekertje zijn.
Ah, staat gewoon in het artikeltje:
[..]
Lekker.
Eens, en kan wel eens belangrijker zijn dan 'we' denken met het inschuiven naar het middenveld. Vorige week had Slavia dat prima voor elkaar namelijk door Aurnses en Kokcu redelijk uit te schakelen, maar met een inschuivende Geertruida als extra mannetje op het middenveld kan dat hun weer in de war maken.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoop echt dat ie ook kan starten, zou heel goed zijn voor de verdedigende stabiliteit (en hij is ook in de opbouw beter dan Pedersen)
quote:Op woensdag 13 april 2022 12:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is gewoon bang dat het dan nooit meer over 2002 (lees: hem) gaat
Als de potjes in aanloop naar de finale er überhaupt aan zouden kunnen tippen blijft staan dat de finale in fucking Tirana is ipv in de Kuipquote:Op woensdag 13 april 2022 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Alsof die Conference pauper liek kan tippen aan een UEFA-cup
als je erom speelt wel leuk als je hem wint maar we zijn pas bij de kwartfinalequote:Op woensdag 13 april 2022 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ook dat maar vooral het niveau van de tegenstanders is wel heel laag vergeleken met de Europa-League. Als je kijkt naar de coëfficiënten zijn van de overgebleven kandidaten alleen Roma en Praag (nog net) Europees gezien top 40 materiaal.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je erom speelt wel leuk als je hem wint maar we zijn pas bij de kwartfinale
Doe gewoon normaal randdebiel, niemand heeft zin in je gejank dat het cupje niks waard is.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
"Veel verder", we staan 48equote:Op woensdag 13 april 2022 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook dat maar vooral het niveau van de tegenstanders is wel heel laag vergeleken met de Europa-League. Als je kijkt naar de coëfficiënten zijn van de overgebleven kandidaten alleen Roma en Praag (nog net) Europees gezien top 40 materiaal.
Nou zijn wij nog veel verder afgegleden in die ranking dus past het wel qua niveau maar de kloof met de Europa-League is wel bizar groot.
Ziedendquote:Op woensdag 13 april 2022 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal randdebiel, niemand heeft zin in je gejank dat het cupje niks waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |