De bedoeling was broodje gezond van Bakker Bart, maar ik kon de geur van de gehaktbal niet weerstaan.quote:
Lekker hoor. Geniet er van.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
De bedoeling was broodje gezond van Bakker Bart, maar ik kon de geur van de gehaktbal niet weerstaan.
geniet er lekker van!quote:Op woensdag 13 april 2022 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
De bedoeling was broodje gezond van Bakker Bart, maar ik kon de geur van de gehaktbal niet weerstaan.
Wat lekkerquote:Op woensdag 13 april 2022 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is smullen zegquote:Op woensdag 13 april 2022 13:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geniet er lekker van!
ik eet nu 2 warme saucijzenbroodjes
pics van je mokquote:Op woensdag 13 april 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
EN IK HEB EEN MOK GEWONNEN
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op woensdag 13 april 2022 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een tosti en een gebakt eitje op een bolletje.
Dan ga je weer tosti + een bolletje ei eten om het te vieren?quote:Op woensdag 13 april 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende week wel even, als ik mijn mok binnen heb.
Ja, en een lekker bakje thee erbij in mijn gloednieuwe mok.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga je weer tosti + een bolletje ei eten om het te vieren?
Bedankt maatquote:Op woensdag 13 april 2022 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
@:Elan steekt in blakende vorm in het Feyenoord-topic (lol).
Wat is dit voor waanzin? @GGMMquote:Op woensdag 13 april 2022 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
Ik denk dat ik straks even naar de supermarkt loop voor lunch.
Laat er eens 1 zien.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt maat![]()
Jammer dat jij daar amper post. Wat een legendarische posts waren dat toch in het kampioensjaar![]()
Het is ongeveer het zelfde gejank als een week terug. Rinse and repeat. (we praten hier Nederlands)quote:Op woensdag 13 april 2022 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een vreselijk domme discussie ook. Alweer.
Ik ga ook even kijken.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ongeveer het zelfde gejank als een week terug. Rinse and repeat. (we praten hier Nederlands)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |