Joepquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:10 schreef Minimunt het volgende:
Wie is er eigenlijk uit. Heb het begin gemist.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jamie gaat een deze afleveringen met te veel zelfvertrouwen spelen en zichzelf verlullen.
Eens.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Er is vervelend gemonteerd deze aflevering.
Dit komt uit het niets, terwijl het overduidelijk besproken is.
nou, ik heb liever Esmee dan die Sylvia, dat is pas een kreng.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:28 schreef SupremeDutch het volgende:
Ik ben blij dat ik geen type Esmee in mijn leven heb. Je zal er maar dagelijks mee moeten dealen.. Brrr
Vind ik wel meevallen. Heb zijn naam toch een aantal keer gehoord voor het stemmen. En onderschat niet hoeveel mensen twijfelen en gewoon mee zullen gaan met het sentiment van de tafel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Er is vervelend gemonteerd deze aflevering.
Dit komt uit het niets, terwijl het overduidelijk besproken is.
Gaat prima ja, zoveel beter als seizoen 1. Ik vond het Videoland-seizoen trouwens ook echt sterk, het concept is beter uitgewerkt nu dat Verraders en Getrouwen niet samen de poen kunnen verdelen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:41 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind dit echt een heerlijk seizoen. Echt een leuke deelnemersgroep en genoeg reuring en gezeik.
Dat vrees ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jamie gaat een deze afleveringen met te veel zelfvertrouwen spelen en zichzelf verlullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |