SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Kokosshampoo is wel nice.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:25 schreef Karzai het volgende:
komkosmatten, kokosboter, kokosshampoo, kokosbrood, kokos labello
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm de meatloaf was een tikje flauw.
Nee hoor. Toen was er nog helemaal geen sprake van jequote:Op dinsdag 12 april 2022 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja toen zat ik nog in mijn vader, geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Haha ik zag iemand haten op je foto dat het geen BBQ is.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeeeej BBQ aanburgers met pikante saus en kipshaslicks
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee hoor. Toen was er nog helemaal geen sprake van jeWaarom verpest je het nou weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Dat was @Ladylike, ooit fok!quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ik zag iemand haten op je foto dat het geen BBQ is.
Als de test lukt, gaan ze vast door naar Rotjeknor. @bitterbal zie ik wel solliciteren als dit te combineren valt met haar huidige baan....quote:
Haha ik moest eigenlijk wel meteen aan haar denken ja.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als de test lukt, gaan ze vast door naar Rotjeknor. @:Bitterbal zie ik wel solliciteren als dit te combineren valt met haar huidige baan....
Mijn vrouw in de soap van @DaMartquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was @:Ladylike, ooit fok!ooit KSC zelfs
Kunnen ze zo de pizza voor de deur gooien daar.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
Zullen de woonbootbewoners blij mee zijn
Zo door het open raam naar binnen frisbieenquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen ze zo de pizza voor de deur gooien daar.
Als je dan goed gooit gooi je hem zo op tafel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zo door het open raam naar binnen frisbieen
moet je geen hond in huis hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je dan goed gooit gooi je hem zo op tafel.
Een herder nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:45 schreef kwiwi het volgende:
De buren hebben twee katten die ik uit de tuin wil houden. Google even om hulp vragen..
https://us.glock.com/en/pistols/g34quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:45 schreef kwiwi het volgende:
De buren hebben twee katten die ik uit de tuin wil houden. Google even om hulp vragen..
Gergi een Supersoaker geven.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:45 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://us.glock.com/en/pistols/g34
Goede test of je nog nuchter bent.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Die zin moet je ook niet tien keer achter elkaar willen zeggen.
Clint Eastwood aka Dirty Harry kon datquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Knappe Harry die een kat kan afknallen met zo'n ding.
Neem een waakhondquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik wou dat we hier een Indiër hadden. Gvd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:56 schreef Karzai het volgende:
Indiase voorgerechtjes besteld
Garlic nan
Chicken tikka
Mix pakora
Mix pickle
nog een sushitentquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wou dat we hier een Indiër hadden. Gvd.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wou dat we hier een Indiër hadden. Gvd.
Indiase mensen zijn ook net zo aantrekkelijk als een krekel met maar drie pootjesquote:
Denk niet dat ze blij zijn met die overlast op de grachtquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen ze zo de pizza voor de deur gooien daar.
Misschien is het een grap maar 1 april is al geweest.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk niet dat ze blij zijn met die overlast op de gracht
Volgens mij mag je met zo'n ding ook niet overal varen, of in elk geval heel zachtjes
Haha aaahquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ama weet ik altijd wel te vinden hoor, maak je geen zorgen
Wenkbrauwen invetten, diep ademhalen en gewoon duikbooten die kut.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je mond nog iets verder open.
een drieteenluipaard???quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Etto weet je wat ik vandaag in de post had?
Kaas?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Etto weet je wat ik vandaag in de post had?
Oh brr ben al bang hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ik ga jou zeker nog krijgen...
En week daarna weer zeker?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
volgende week weer naar de efteling
misschien... maar we gaan nu op een vrijdag, minder druk... en vooral langer in het sprookjesbos zittenquote:
Oh vast welquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik laatst toch gelijk met de drie biljetjes?
De Filipijnse Elvis Look-a-like?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je iemand kent die hier een blik van herkenning bij heeft, dan kom ik graag met die persoon in contact![]()
[ afbeelding ]
Cubaans geld dat een mislukte aanslag door studenten op Batista memoreert?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je iemand kent die hier een blik van herkenning bij heeft, dan kom ik graag met die persoon in contact![]()
[ afbeelding ]
quote:De Beweging van de 26ste juli (Spaans: Movimiento 26 de Julio, afkorting M-26-7) was de benaming van een door Fidel Castro geleide revolutionaire organisatie ten tijde van de Cubaanse Revolutie.
gezocht met google lens, maar die vond deze ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:06 schreef Ygritte het volgende:
Jongens wie weet waar mijn toetsenbord is?
Zit je er niet op?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:06 schreef Ygritte het volgende:
Jongens wie weet waar mijn toetsenbord is?
Ook wel een stuk betere hoorquote:
Staat nog altijd op het lijstje. Maar goed, ik wilde weer met mijn kont op het strand en vreetballen.quote:
Ghe dat heb je in Albanië ook iddquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:11 schreef Karzai het volgende:
Zag nog oude oude Nederlandse Daf bussen rijden
Denk dat we daar beter een groepsactiviteit van kunnen maken.quote:
Groepskist?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat we daar beter een groepsactiviteit van kunnen maken.
Allemaal een kist bestellen maar een groepskist kan ook, misschien krijgen we dan korting.quote:
... met de nooit vervolgde cliffhangers van seizoen 2quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn vrouw in de soap van @:DaMart![]()
![]()
Alsof chocolade het hier jaren overleeft, een weekje hooguitquote:
Paar van dit soort symbolen eromheen:quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:16 schreef Ama het volgende:
Hier ligt KSC begraven.
Ipv bloemen allemaal vreten op het graf.
Misschien dat we dan ook wat ornamenten mee kunnen nemen, Bal met een plastic flamingo, CE met een lamp, dat soort dingen….quote:
Week is best lang.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof chocolade het hier jaren overleeft, een weekje hooguit
Ik een wietblad?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien dat we dan ook wat ornamenten mee kunnen nemen, Bal met een plastic flamingo, CE met een lamp, dat soort dingen….
quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof chocolade het hier jaren overleeft, een weekje hooguit
Lijkt me wel lastig dat paard besturen zo.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Verboden in te rijden voor paardenkarren zonder teugels?
Ben al een tijdje niet meer bij de outlet geweest.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]Maar de kans is wel groot dat er oude chocolade wordt gekocht die in de uitverkoop is.
deze vond ik nog op Fokquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:21 schreef Ygritte het volgende:
@:Karzai
Het levert wel leuke plaatjes op
Ongeveer, globaalquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Cubaans geld dat een mislukte aanslag door studenten op Batista memoreert?
EDIT: En die 26 gaat over:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongeveer, globaal
Dat soort basics had ik al inderdaad
Ik denk dat je naar het Museo de la Revolución moet voor meer informatie.quote:Op 13 maart 1957 pleegde een groep studenten een mislukte aanslag op Batista in het presidentiële paleis, nu het Museo de la Revolución in Havana. 32 van de 35 aanvallers werden ter plekke afgemaakt. Een aantal studenten dat op Radio Reloj de val van Batista had aangekondigd, werd eveneens vermoord. Iedereen die van ver of dichtbij met het incident te maken had, inbegrepen studentenleider Echevarria werd omgebracht. De M-26-7 beweging won alleen meer aanhangers.
Ja dat denk ik ook. Maar dan moet ik dus eerst Spaans leren. Niet dat dat onmogelijk is of zo, maar toch. Overigens zijn Movimiento 26 de Julio en Directorio 13 de Marzo twee verschillende bewegingen. Directorio is de oudste, en is later opgegaan in M-26-7. Op enig moment tussen mei en oktober '58 heeft M-26-7 het woord "Revolucionario" aan zijn naam toegevoegd. Ik probeer uit te vinden wanneer en waarom precies.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:31 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je naar het Museo de la Revolución moet voor meer informatie.
Ja daarom kan ik echt niet nu gaan slapen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker om 4 uur ‘s nachts wakker worden
Ik kan het niet direct vinden op Wikipedia, dat toevoegen van Revolucionario aan M-26-7. De goede sites zullen wel in het Spaans zijn ook. Misschien kun je die nieuwe koks van Bal vragen te vertalen. Que?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Maar dan moet ik dus eerst Spaans leren. Niet dat dat onmogelijk is of zo, maar toch. Overigens zijn Movimiento 26 de Julio en Directorio 13 de Marzo twee verschillende bewegingen. Directorio is de oudste, en is later opgegaan in M-26-7. Op enig moment tussen mei en oktober '58 heeft M-26-7 het woord "Revolucionario" aan zijn naam toegevoegd. Ik probeer uit te vinden wanneer en waarom precies.
Nou dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:41 schreef Ama het volgende:
Vroeger kon ik dat wel maar toen had ik geen wekkertje in mijn hoofd.
Ik vind het soms wel irritant.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou dat dusKan wel om half 9 in bed gaan liggen maar heb vervolgens ook niet de illusie dat ik dat überhaupt in slaap ga vallen
Is dit alles voor de biljetgazet?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Google en Wikipedia heb ik al uitgekauwd idd![]()
Hier staat bijvoorbeeld heel veel http://cubamuseo.net/inferior-collection/446
Daar heb ik ook veel plaatjes vandaan die in mijn catalogus staan. En ik probeer dus nu zo veel mogelijk zelf op te duiken zodat ik plaatjes uit eigen collectie kan gebruiken.
Overigens heb ik ook wel dingen op dit gebied die niet op die site staan![]()
Maar het is dus wel een beetje zoeken met een lampje.
Nou niet direct. Ik werk dus zelf aan een cat. Mogelijk dat daar tzt dan een book review van in de biljetgazet komtquote:
Ga je je eigen boek dan recenseren?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet direct. Ik werk dus zelf aan een cat. Mogelijk dat daar tzt dan een book review van in de biljetgazet komt
Ja is nu ook nog een mooi vlammetje bezigquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:48 schreef Recce het volgende:
@:LTVDK, de Shell is weer bezig:
[ twitter ]
nee dat mag iemand anders doenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je dat niet meer. Magic touch verloren.
Dat was toch twee weken geleden ook al zo? Is dit weer een andere pijp?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is nu ook nog een mooi vlammetje bezig
Vast niet! Je kunt ook gewoon wat topics van de KSC publiceren. Wat is de oplage eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou wel lachen zijn trouwens. Kijken of er DAN misschien reactie vanuit het publiek komt
Iets boven de 200.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Vast niet! Je kunt ook gewoon wat topics van de KSC publiceren. Wat is de oplage eigenlijk?
Er zit nu ergens op een zolderkamertje een mega-autist zich enorm op te winden. Kijk maar uit!quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stop er nu ook weleens dingen tussen waarvan je denkt "nou dat is niet erg professioneel"Hoor ik nooit wat van
ja die hebben we in kaart inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zit nu ergens op een zolderkamertje een mega-autist zich enorm op te winden. Kijk maar uit!
quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die hebben we in kaart inderdaadMaar goed daar wou ik het verder even bij laten voor nu
Dit is een andere, deze was wek aangekondigdquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was toch twee weken geleden ook al zo? Is dit weer een andere pijp?
quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt wel een beetje onnozel over, dit beest.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:09 schreef Ygritte het volgende:
Ik zou toch zweren dat dit een US TT was, maar nee
Honger.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
Godverdomme wat lief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man3, hoe vaak zijn ze aan het fakkelen daar?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is een andere, deze was wek aangekondigd
Hamburgertje met gebakken uitjes en spekquote:
Plakje cheddar, beetje curry.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hamburgertje met gebakken uitjes en spek
In before ‘die had ik ook in mijn hertenkamp’quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
Godverdomme wat lief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verschilt, vroeger stond die bijna continu aan heb ik het idee, nu eens in de zoveel tijd. Vaak is het ook maar net een waakvlammetje dat je amper ziet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, hoe vaak zijn ze aan het fakkelen daar?
Gvd wel zin in dit nu.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hamburgertje met gebakken uitjes en spek
Nee je moet het eerst even aanbakkenquote:
opsparen. Hebben we hard genoeg nodig.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschilt, vroeger stond die bijna continu aan heb ik het idee, nu eens in de zoveel tijd. Vaak is het ook maar net een waakvlammetje dat je amper ziet.
gewoon lekker met z'n allen in een houten zeecontainer kruipen jatoggggquote:
Zou het niet ook echt een waakvlammetje zijn? Volgens mij kan dat affakkelen ook opeens beginnen in een noodgeval. Het zou best eng zijn als er dan een hele wolk van dat spul zonder vlam de lucht in gaat.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschilt, vroeger stond die bijna continu aan heb ik het idee, nu eens in de zoveel tijd. Vaak is het ook maar net een waakvlammetje dat je amper ziet.
Ja het is gewoon een standaard waakvlammetje, maar die zie je vaak nauwelijks. Het is geloof ik ontluchting voor de halffabricaten productie en door dat te verbranden is het 'veiliger'quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou het niet ook echt een waakvlammetje zijn? Volgens mij kan dat affakkelen ook opeens beginnen in een noodgeval. Het zou best eng zijn als er dan een hele wolk van dat spul zonder vlam de lucht in gaat.
Ergens in augustus doen we een moord voor dat soort weer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, maar weer pitten jongens en meisjes, de zomer is weer voorbij. Morgen nog 18 graden en vrijdag alweer terug naar 14![]()
Lees: goedkoper er vanaf te raken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een standaard waakvlammetje, maar die zie je vaak nauwelijks. Het is geloof ik ontluchting voor de halffabricaten productie en door dat te verbranden is het 'veiliger'
Dat noemen we dan geen moord maar een 'rituele offering'quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ergens in augustus doen we een moord voor dat soort weer.
Komt het wel op neer jaquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt het wel op neer jaGelukkig staat de wind meestal richting Dordt
Ja dan hoeft het niet meerquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ergens in augustus doen we een moord voor dat soort weer.
Bal kan wel wat slachtoffers veroorzaken in het restaurant.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat noemen we dan geen moord maar een 'rituele offering'
Ik bedoelde andersom! Dan zitten we met 40 graden te janken dat het nooit meer afkoelt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan hoeft het niet meer![]()
Als we er tegen die tijd nog een moord voor moeten doen geloof ik echt niet meer in global warming
Oh hmm. Je zou bijna vergeten dat dat ook nog konquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde andersom! Dan zitten we met 40 graden te janken dat het nooit meer afkoelt.
Een beperkte existentiële actiequote:Op dinsdag 12 april 2022 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat noemen we dan geen moord maar een 'rituele offering'
Ja sorry, de tol bij de Kiltunnel is er ook de schuld vanquote:
Nou, die 40 graden in Nederland kon eigenlijk ook niet. Die slaat nog steeds nergens op.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hmm. Je zou bijna vergeten dat dat ook nog kon
Sindsdien is het ook geen 30 meer geweest ook, ooit ergens.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, die 40 graden in Nederland kon eigenlijk ook niet. Die slaat nog steeds nergens op.
Misschien is er iets doorgebrand toen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sindsdien is het ook geen 30 meer geweest ook, ooit ergens.
Ik heb al jaren geen diensten meer dat ik midden in de nacht eruit moetquote:
Die dikke is vooral van de verzaakdienst.quote:
Nou, op FOK! wel toch?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen diensten meer dat ik midden in de nacht eruit moet
Ik dacht dat dat meer de afdeling van @Haags was?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dikke is vooral van de verzaakdienst.
Nee ook nietquote:
Typische afdeling die niet door één man gedaan kan worden, denk je ook niet?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat meer de afdeling van @:Haags was?
Neuhquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, plafonddienst met gegaap op FOK!
Zouden ze ook een manager hebben?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typische afdeling die niet door één man gedaan kan worden, denk je ook niet?
Doe datquote:
Waarvan?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, de tol bij de Kiltunnel is er ook de schuld van
Oh ja misschienquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ghegheghe. Ik moet aan Jiskefet denken hierbij.
Welterusten!quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja misschienIk niet eens
Maar goed, ik ga maar eens slapen
Dat het nog steeds een toltunnel isquote:
quote:De eerste plannen spraken van 74 miljoen gulden voor de bouw van de tunnel. Om het mogelijk te maken dat grote chemicaliëntankers het haven- en industriegebied Moerdijk konden bereiken werd de Kiltunnel onder de Dordtsche Kil ruim een meter dieper aangelegd dan waarvoor deze tunnel in eerste instantie was ontworpen. Bij het slaan van de eerste paal werd al gerekend met 90 miljoen. Enkele maanden later 107 miljoen. Bij de opening waren de kosten inmiddels opgelopen tot 143 miljoen gulden. Enkele redenen: de grondprijzen waren spectaculair gestegen door de uitbreiding van Rotterdam en door het feit dat tegelijkertijd grond werd aangekocht om Rijksweg 16 te verbreden.
De meerkosten werden afgewenteld op de provincie Zuid-Holland. Als gevolg hiervan betalen de gebruikers van de tunnel na meer dan 40 jaar nog steeds tolgeld.[1]
tenminste een bouwproject waar ze, ondanks de gestegen bouwkosten, toch nog winst op makenquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat het nog steeds een toltunnel is
[..]
Aah dat. Achterlijk dat het nóg steeds een toltunnel is. Maar mensen in de Hoeksche Waard zijn er wel blij mee.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat het nog steeds een toltunnel is
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
tenminste een bouwproject waar ze, ondanks de gestegen bouwkosten, toch nog winst op maken
quote:De exploitatie van de Kiltunnel kost jaarlijks circa 8 miljoen euro, waarvan 6,5 miljoen euro wordt opgebracht door tolgelden.[2] Het negatieve saldo wordt aangevuld door de betrokken overheden: provincie Zuid-Holland 50%, gemeente Dordrecht 42% en gemeente Hoeksche Waard 8%.
Ben er geloof ik alleen een paar keer doorheen gereden toen het gratis was omdat de A29 of A16 dicht wasquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah dat. Achterlijk dat het nóg steeds een toltunnel is. Maar mensen in de Hoeksche Waard zijn er wel blij mee.
Vriendin van mij woont er. Al kom ik daar niet zo gek vaakquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben er geloof ik alleen een paar keer doorheen gereden toen het gratis was omdat de A29 of A16 dicht was
Moet je niet wachten op het balmonster? Laatste werkdag voor de vakantie hè?quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat het zo tijd is voor poezenplaatje
Anders kan ze niet slapen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je niet wachten op het balmonster? Laatste werkdag voor de vakantie hè?
Maar die is voorlopig nog niet thuis en ik ben al heel de dag doodmoequote:Op dinsdag 12 april 2022 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je niet wachten op het balmonster? Laatste werkdag voor de vakantie hè?
Dan ga je lekker slapen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die is voorlopig nog niet thuis en ik ben al heel de dag doodmoe
Dat ga ik zo ook doenquote:
Ik hoop dat ze je vergeeft!quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ohquote:
die heeft eindelijk echte werkdagenquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
omgquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als de test lukt, gaan ze vast door naar Rotjeknor. @:Bitterbal zie ik wel solliciteren als dit te combineren valt met haar huidige baan....
quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eindelijk [ afbeelding ]
nu vakantie [ afbeelding ]
jurkjes moet ik nog passen. Haal ze net uit de brievenbus.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]Wat ontbijt je daar dan? En waren de jurkjes goed?
Gelukkig niet gezien. Misschien was dit gewoon een mass shooting? Heel normaal in de VS.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:07 schreef bitterbal het volgende:
Die gewonde in new york ook he![]()
maar geen terreur zeggen ze
quote:Op woensdag 13 april 2022 00:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jurkjes moet ik nog passen. Haal ze net uit de brievenbus.
meestal yoghurt met fruit
https://nos.nl/artikel/24(...)iet-geen-terreurzaakquote:Op woensdag 13 april 2022 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig niet gezien. Misschien was dit gewoon een mass shooting? Heel normaal in de VS.
Koffie voorheen maar dat drink ik nu niet meer zoveel dus denk dan thee? :pquote:Op woensdag 13 april 2022 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En wat drink je erbij?
Hmm, ja, vaag, op basis waarvan is het dan geen terreurzaak?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)iet-geen-terreurzaak
Geen cocktails?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koffie voorheen maar dat drink ik nu niet meer zoveel dus denk dan thee? :p
ja geen ideequote:Op woensdag 13 april 2022 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, vaag, op basis waarvan is het dan geen terreurzaak?
quote:Op woensdag 13 april 2022 00:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Het is niet dat je gedurende de dag nog iets moeilijks moet doen.
Lekker toeteren in de verkeerschaos?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ja moet nog op een scooter rijden
ja dat valt op zon eiland gelukkig meequote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 00:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat valt op zon eiland gelukkig meeMaar dronken rijden isniet verstandig.
Dacht de laatste keer dat ik er was zat ik met vrienden ergens te eten. Een van de vriendinnen had net een nieuwe scooter gekocht waar ze hard voor had gewerkt dus die stond geparkeerd voor de zaak naast een rijtje andere scooters. Is er een dronke gast in een pick up er op gereden. Al die scooters total loss.
Gelukkig geen geworden al hebben we wel in de bosjes gezocht om te kijken of er toch niet iemand was aangereden
Ja voor die scooter maar niet voor jezelf.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:26 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is balen! Hebben ze wel verzekeringen daar? En als je zo'n scooter huurt, ben je dan verzekerd tegen dit soort dingen?
Nee het leek alsof hij door was gereden maar toch gestopt. Zijn vrouw die op de bijrijder zat probeerde snel met hem van plaats te wisselen maar hij was te dronken om gewoon te lopen dus dat mislukte.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
En die man deed burp en waggelde naar binnen om eten te bestellen?
Oh, dat scheelt weer dan. En voor jezelf heb je geen verzekering nodig. Een bitterbal met een deukje is ook nog wel goed.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja voor die scooter maar niet voor jezelf.
Die vriendin had gelukkig wel verzekering
Waren het ook toeristen? Daar in de cel zitten zal wel heel erg zijn.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het leek alsof hij door was gereden maar toch gestopt. Zijn vrouw die op de bijrijder zat probeerde snel met hem van plaats te wisselen maar hij was te dronken om gewoon te lopen dus dat mislukte.
Hij is meegenomen door de politie
Nee thai.. Dag er na is vriendin naar politie bureau gegaan om tot een vergoeding te komen met die meneer en voordat ze de kamer in ging vroeg de vrouw nog of ze wilde verzwijgen dat de man had gedronkenquote:Op woensdag 13 april 2022 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Waren het ook toeristen? Daar in de cel zitten zal wel heel erg zijn.
Maar hopen dat ze daar een beetje streng tegen optreden. Het is echt niet best met de verkeersveiligheid daar hè?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee thai.. Dag er na is vriendin naar politie bureau gegaan om tot een vergoeding te komen met die meneer en voordat ze de kamer in ging vroeg de vrouw nog of ze wilde verzwijgen dat de man had gedronken![]()
Maar weet niet meer precies hoe het is afgelopen met zijn straf. Het was in iedergeval niet de eerste keer dat die een aanrijding had veroorzaakt. Gelukkig is die de kant van de geparkeerde scooters op gegaan en niet de andere weghelft want denk dat die 70 km ofzo per uur reed. Dan had die iemand op een scooter doodgereden.
Toen het gebeurde rende ook allemaal mensen het restaurant uit omdat ze dachten dat er een persoon was geraakt
Allemaal dronken scooterrijders die overal crashen?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:35 schreef bitterbal het volgende:
Als er grote feesten zijn op het eiland rij ik ook niet veel rond
Land met de meest aantal dodelijke verkeerslachtoffers ter wereldquote:Op woensdag 13 april 2022 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar hopen dat ze daar een beetje streng tegen optreden. Het is echt niet best met de verkeersveiligheid daar hè?
Ja zo'n beetjequote:Op woensdag 13 april 2022 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal dronken scooterrijders die overal crashen?
quote:Op woensdag 13 april 2022 00:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Land met de meest dodelijke verkeerslachtoffers ter wereld
Een vriend van me kon daar ook gewoon een motor huren zonder motorrijbewijs. Levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje![]()
Ben welles bij zo'n scooter verhuur plek gaan zitten en daar zie je dan mensen die nog nooit een scooter hebben gehuurd er op proberen weg te rijden. En ze zijn ook niet begrenst zoals hier, je hebt ze daar van 100 en 150 cc met volle snelheid
mijn scooter hier is 50 cc en nog begrenst ook
120quote:Op woensdag 13 april 2022 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Een vriend van me kon daar ook gewoon een motor huren zonder motorrijbewijs. Levensgevaarlijk.Zo'n onbegrensde scooter gaat ook zo 70-80 toch?
wat?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:43 schreef Recce het volgende:
Ik denk dat we een zorb voor je gaan kopen, bal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |