SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Kokosshampoo is wel nice.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:25 schreef Karzai het volgende:
komkosmatten, kokosboter, kokosshampoo, kokosbrood, kokos labello
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm de meatloaf was een tikje flauw.
Nee hoor. Toen was er nog helemaal geen sprake van jequote:Op dinsdag 12 april 2022 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja toen zat ik nog in mijn vader, geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Haha ik zag iemand haten op je foto dat het geen BBQ is.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeeeej BBQ aanburgers met pikante saus en kipshaslicks
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee hoor. Toen was er nog helemaal geen sprake van jeWaarom verpest je het nou weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Dat was @Ladylike, ooit fok!quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ik zag iemand haten op je foto dat het geen BBQ is.
Als de test lukt, gaan ze vast door naar Rotjeknor. @bitterbal zie ik wel solliciteren als dit te combineren valt met haar huidige baan....quote:
Haha ik moest eigenlijk wel meteen aan haar denken ja.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als de test lukt, gaan ze vast door naar Rotjeknor. @:Bitterbal zie ik wel solliciteren als dit te combineren valt met haar huidige baan....
Mijn vrouw in de soap van @DaMartquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was @:Ladylike, ooit fok!ooit KSC zelfs
Kunnen ze zo de pizza voor de deur gooien daar.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
Zullen de woonbootbewoners blij mee zijn
Zo door het open raam naar binnen frisbieenquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen ze zo de pizza voor de deur gooien daar.
Als je dan goed gooit gooi je hem zo op tafel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zo door het open raam naar binnen frisbieen
moet je geen hond in huis hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je dan goed gooit gooi je hem zo op tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |