Sporting Lissabon ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:24 schreef Obiekulu het volgende:
Kompany is veel geblesseerd geweest natuurlijk.
Bij welke club stond Frank Rijkaard onder contract en bij welke club speelde hij tussen zijn dienstverbanden bij Ajax en bij AC Milan in?
Zaragozaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:24 schreef Obiekulu het volgende:
Kompany is veel geblesseerd geweest natuurlijk.
Bij welke club stond Frank Rijkaard onder contract en bij welke club speelde hij tussen zijn dienstverbanden bij Ajax en bij AC Milan in?
Dat moet een keeper zijn. Theo Snelders?quote:Op zondag 22 mei 2022 10:42 schreef Terreros85 het volgende:
Welke speler zat 2 keer bij de Nederlandse selectie van eindronde (EK of WK) maar speelde in zijn carrière geen enkele interland?
Henry Kruzen ?quote:Op zondag 22 mei 2022 10:42 schreef Terreros85 het volgende:
Welke speler zat 2 keer bij de Nederlandse selectie van eindronde (EK of WK) maar speelde in zijn carrière geen enkele interland?
Ruud Hesp ?quote:Op zondag 22 mei 2022 10:42 schreef Terreros85 het volgende:
Toch wel sneu dat een keeper als Ruud Hesp geen interlands heeft gespeeld als je ziet met wat voor treurnis we het tegenwoordig moeten doen.quote:
Leerdamquote:Op zondag 22 mei 2022 18:12 schreef Obiekulu het volgende:
Welke speler kreeg een rode kaart (2 keer geel) tijdens de 10-0 overwinning van PSV op Feyenoord?
Klopt. want toen was het pas 1-0quote:Op zondag 22 mei 2022 20:29 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Leerdam is goed!
Daarna ging het hard..
Maar uiteraard weet ik het antwoordquote:Op zondag 22 mei 2022 20:34 schreef -XOR- het volgende:
Welke Feyenoorder 'mocht' in die wedstrijd bij 0-7 zijn debuut maken?
Auassar is uiteraard goed. Rene van der Gijp vroeg zich destijds af wat het zou doen met Auassar mocht hij hierna nooit meer een wedstrijd in Feijenoord 1 spelen. Uiteindelijk speelde hij 3 wedstrijden voor Feijenoord.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht, ik kom weer eens een kijkje in dit topic nemen en waar ik jaren geleden vaak te vinden was, tref ik deze vragen aan die toch weer een oude wond openrijten
[..]
Maar uiteraard weet ik het antwoordAdil Auassar
Excuus, de wedstrijd is lang niet voorbij gekomen en ik had er ook lang niet aan gedacht. Inspiratie komt soms van vreemde plaatsen.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht, ik kom weer eens een kijkje in dit topic nemen en waar ik jaren geleden vaak te vinden was, tref ik deze vragen aan die toch weer een oude wond openrijten
Nopequote:
Nee, maar je zit in de goede richting te denken dat het een relatief recente speler is.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:43 schreef Terreros85 het volgende:
Toornstra? Tegenwoordig hebben ze veel meer Europese wedstrijden dan vroeger.
Wilbert Suvrijn ?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:37 schreef Terreros85 het volgende:
Ivo Rossen dus. Nooit geweten.
Welke speler speelde het minst aantal minuten in het Nederlands elftal?
Ja, was dat niet die vent die werd gebeten door Suarez?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:38 schreef Terreros85 het volgende:
Niemand een gokje? Speelde onder andere bij Feyenoord, FC Twente en PSV.
en wie was dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, was dat niet die vent die werd gebeten door Suarez?
Shevchenkoquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:39 schreef -XOR- het volgende:
Liverpool won in 2005 de CL-finale van AC Milan na strafschoppen na een legendarische cumbek van een 3-0 achterstand. Welke Milan-speler miste uiteindelijk de beslissende strafschop?
Ducadam. Grappig, ik hoorde de commentator tijdens de CL-finale erover en dacht: "die gebruik ik over een kleine week als quizvraag".quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wie was de keeper (en held) van wat toen nog Steaua Boekarest heette in de finale van de EC1
Correctquote:Op zondag 29 mei 2022 00:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ducadam. Grappig, ik hoorde de commentator tijdens de CL-finale erover en dacht: "die gebruik ik over een kleine week als quizvraag".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |