Tussen eerste fysieke ontmoeting en naakt in bed zat een kwartier. Maar dat betrof een geplande seksdate (met als voorbehoud dat de kennismaking wederzijds beviel). Zonder dat er een afspraak was, dezelfde nacht van het stappen.quote:Op zondag 24 april 2022 19:10 schreef Avianflu het volgende:
Naast die seks met vreemde hierboven beschreven, ben ik heel erg selectief in seks partners. Als de chemie er niet is kan ik niet genieten.
Snelst dat je met iemand in bed bent beland?
Eerlijk gezegd maakt mij dat weinig uit. Maar als het met eigen sexe is, dan ook met hem all the way.quote:Op zondag 24 april 2022 19:40 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Tussen eerste fysieke ontmoeting en naakt in bed zat een kwartier. Maar dat betrof een geplande seksdate (met als voorbehoud dat de kennismaking wederzijds beviel). Zonder dat er een afspraak was, dezelfde nacht van het stappen.
Heb je liever een trio met iemand van je eigen sexe erbij of 2 van de andere sexe?
Dan nooit meer masturberen. In haar kom ik zo veel heftiger en beter klaar...quote:Op zondag 24 april 2022 21:09 schreef babylon het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd maakt mij dat weinig uit. Maar als het met eigen sexe is, dan ook met hem all the way.
Zou je liever nooit meer masturberen of nooit meer seks met iemand anders?
Ik, of door het te zeggen of door haar te zoenen en op bed te gooien.quote:Op maandag 25 april 2022 09:54 schreef Grublit het volgende:
[..]
Dan nooit meer masturberen. In haar kom ik zo veel heftiger en beter klaar...
Wie heeft vaker zin in seks, jij of je partner? En hoe laat jij/die ander dat dan weten normaliter?
Voorheen mijn partner, tegenwoordig ontloopt het elkaar niet veel. Meestal gaat er dan een hand onder de rand van de onderkledingquote:Op maandag 25 april 2022 09:54 schreef Grublit het volgende:
[..]
Dan nooit meer masturberen. In haar kom ik zo veel heftiger en beter klaar...
Wie heeft vaker zin in seks, jij of je partner? En hoe laat jij/die ander dat dan weten normaliter?
Wel gedaan, ja! Ik vind dat wel spannend. Voorheen met een neukertje volledig all the way in een park. Met partner worden nu stappen gezet de juiste kant opquote:Op maandag 25 april 2022 10:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik, of door het te zeggen of door haar te zoenen en op bed te gooien.
Seks in het openbaar, ja of graag nee?
Ja, waarom zou ik daar over liegen.quote:Op maandag 25 april 2022 10:05 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Voorheen mijn partner, tegenwoordig ontloopt het elkaar niet veel. Meestal gaat er dan een hand onder de rand van de onderkleding
Edit: ik was te laat
[..]
Wel gedaan, ja! Ik vind dat wel spannend. Voorheen met een neukertje volledig all the way in een park. Met partner worden nu stappen gezet de juiste kant op
Heb je je partner eerlijk verteld over het aantal bedpartners vóór hem/haar?
Familie niet, schoonfamilie absoluutquote:Op maandag 25 april 2022 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik daar over liegen.
Fantaseer je wel eens over familieleden of schoonfamilieleden?
Wat mij betreft primaquote:Op maandag 25 april 2022 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Nee
Misschien is het ook wel leuk om de vraag die je stelt zelf ook te beantwoorden?
Ex-partners niet, ex-scharrels absoluutquote:Heb je nog wel eens exen waar je over fantaseert of zelfs nog wel eens een keer in bed zou willen aantreffen? (Ik wel.)
Mits toestemming zou ik dat zeker kunnen ja. Ik kan seks en liefde prima van elkaar scheiden.quote:Op maandag 25 april 2022 10:28 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima
[..]
Ex-partners niet, ex-scharrels absoluutEn als de gelegenheid zich voordoet, twijfel ik niet om het daadwerkelijk te doen ook!
Ik ben in staat een soort van dubbelleven te leiden naast mijn relatie. Kan jij dat?
Ik ben steeds minder preuts lijkt het. Afgelopen jaar voor het eerst naar een sauna geweest met mijn vriendin en dit zelfs al herhaald. Thuis loop ik prima naakt rond; ik zorg wel dat ik bedekt ben als anderen dan mijn vriendin of eigen kinderen het zien (dus ook bijvoorbeeld zoontje van mijn vriendin).quote:Op maandag 25 april 2022 10:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mits toestemming zou ik dat zeker kunnen ja. Ik kan seks en liefde prima van elkaar scheiden.
Hoe preuts ben jij? Loop je het liefst in je blote kont of kan je niet wachten tot je weer kleding aan hebt na het douchen.
Ik ben naturist dus het antwoord laat zich raden![]()
Ja hoor, geen probleem. Ben niet zo moeilijk.quote:Op maandag 25 april 2022 11:22 schreef Grublit het volgende:
[..]
Ik ben steeds minder preuts lijkt het. Afgelopen jaar voor het eerst naar een sauna geweest met mijn vriendin en dit zelfs al herhaald. Thuis loop ik prima naakt rond; ik zorg wel dat ik bedekt ben als anderen dan mijn vriendin of eigen kinderen het zien (dus ook bijvoorbeeld zoontje van mijn vriendin).
Voor de mannen: als je in haar vagina bent klaargekomen, daarna nog beffen?
(Ik heb het zelf noot gedaan, maar zou er eigenlijk niet eens zo'n problemen mee hebben denk ik.)
Eigenlijk hou ik ervan als de man dominant is en dan stel ik me automatisch submissive op. Op relatievlak klik ik net beter met minder dominante mannen, wat seks in die relaties dan soms wat moeilijker maakt. Bij een one night stand heb ik de indruk dat dominante mannen zich daar sneller in thuis voelen en ik dus ook meestal geluk heb op dat vlak.quote:Op maandag 25 april 2022 11:47 schreef dingswing het volgende:
Ja hoor geen probleem, ouder is persoonlijk leuker dan veel jonger. Zelf mid 35.. zijn best knappe vrouwen en mannen in de 50
Ben jij of je partner wel eens dominant in jullie sexspel? Hoe uit zich dat?
Zelf gebruiken we wel eens een halsband met ketting, elkaar laten kruipen en opdrachten geven, je moet de schaamte even voorbij durven gaan..
Nee nog nooit (best wel een goed idee eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2022 12:08 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Eigenlijk hou ik ervan als de man dominant is en dan stel ik me automatisch submissive op. Op relatievlak klik ik net beter met minder dominante mannen, wat seks in die relaties dan soms wat moeilijker maakt. Bij een one night stand heb ik de indruk dat dominante mannen zich daar sneller in thuis voelen en ik dus ook meestal geluk heb op dat vlak.
Heb je ooit een seksuele gunst gekregen of gegeven enkel voor jouw of iemands verjaardag? Dus niet met je vaste partner.
Nee, niet echt, al zou ik wel graag meer met eigen partner (erbij) doen. Aan de andere kant hebben die gescheiden werelden ook wel voordelen; geen schaamte als ik vieze dingen doe met (een) onbekende(n), met eigen partner ligt dat misschien genuanceerder.quote:Op maandag 25 april 2022 12:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee nog nooit (best wel een goed idee eigenlijk)
Kan jij al je fetishes uitoefenen met je partner of niet? (ik bijna alles wel)
Achterin een geparkeerde vrachtwagentrailer, waarvan de deuren openstonden, waar we toevallig langsreden.quote:Op maandag 25 april 2022 15:03 schreef Metro2005 het volgende:
Denk het niet, te onpersoonlijk en vind het ook niet nodig. Hooguit als je een specifieke fetish oid waar je niet makkelijk iemand voor zou kunnen vinden.
Wat is de gekste plek waar je ooit seks hebt gehad?
Bij mij achterin de bestelbus van een collega
Yup, was erg geil om naar te kijkenquote:Op maandag 25 april 2022 16:37 schreef sanger het volgende:
Achterin een geparkeerde vrachtwagentrailer, waarvan de deuren openstonden, waar we toevallig langsreden.
Heb je weleens alleen toegekeken terwijl anderen bezig waren?
Nee nog niet, lijkt me wel leuk om een keer te doen.
Lastig, lastig.quote:Op maandag 25 april 2022 17:34 schreef Chandler het volgende:
[..]
Yup, was erg geil om naar te kijken
Welke BNer zou je graag eens in je bedje hebben?
Welmoed Sijtsma
quote:Op maandag 25 april 2022 20:06 schreef babylon het volgende:
[..]
Lastig, lastig.
Ik denk dan Georgina Verbaan, maar dat wordt dan alleen maar giebelen. Dus ik ga toch voor de GTST zus: Katja Schuurman.
Heb je, of zou je wel eens aan plasseks willen doen?
Zeker, ben een groot gouden regen fan
Oeh goede vraag; ik denk dat ik toch wel een uurtje aan't spelen ben, gemiddeld maar als het even echt moet en ben echt kei geil, 5 minuten!quote:Op maandag 25 april 2022 20:29 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Heb je, of zou je wel eens aan plasseks willen doen?
ABSOLUUT niet.
Hoe snel (als je niet veel tijd hebt) kun je klaarkomen middels zelfbevrediging?
Alles bij elkaar 5-6x denk ik. Kan soms 3x achter elkaar maar meestal 2x. Dat lukt meerdere keren per dag als het er van komtquote:Op maandag 25 april 2022 21:39 schreef Chandler het volgende:
[..]
Oeh goede vraag; ik denk dat ik toch wel een uurtje aan't spelen ben, gemiddeld maar als het even echt moet en ben echt kei geil, 5 minuten!
Hoeveel keer kan jij komen per dag zeg maar?
3x.. en dat verdeeld over een dag, daarna komt er niets meer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |