SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..quote:PLOUMEN STAPT OP ALS PVDA-LEIDER EN KAMERLID
Lilianne Ploumen stapt op als fractieleider van de Partij van de Arbeid. Ook vertrekt ze uit de Tweede Kamer, zo meldt ze op Twitter. Ze laat weten per direct te stoppen, in de verklaring. Ze zegt 'dat het leiderschap van de partij niet goed bij mij past en ik daarmee niet de ideale leider van onze partij ben'.
Ploumen schrijft in de verklaring dat ze 'trots' is op wat ze voor elkaar heeft gekregen. Ook laat ze weten dat het bondgenootschap met GroenLinks 'zich verder zal verdiepen en verbreden'. Ook al vertrekt Ploumen uit de Kamer, ze zal wel een 'betrokken partijlid' blijven
https://www.bnr.nl/nieuws(...)a-leider-en-kamerlid
[ Bericht 37% gewijzigd door potjecreme op 12-04-2022 11:21:22 ]
Dan blijft hij premier, he?quote:
Kaag wordt geen premier als Rutte opstapt, dan neemt de nummer 2 van de VVD het over maar het gaat niet op een andere partij over in principe tenzij de VVD daarvoor kiest. De kans daarop is 0.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Met Sigrid Kaag krijgen we een hele verbetering ja.
We hebben andere subforums voor sexuele fantasieenquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:17 schreef Nober het volgende:
Goed zo.
Tijd voor een mollige zwarte transgender met een adembenemende stem.
Goed puntquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan blijft hij premier, he?
Ze stapt op als politiek leider van de PvdA, Rutte kan dat gewoon doen zonder af te treden en Rutte is geen Kamerlid
Ploumen is nog wel lid van het WEF genot.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:17 schreef Nober het volgende:
Goed zo.
Dan moet Silvana toch wel iets meer gaan eten om aan deze omschrijving te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:17 schreef Nober het volgende:
Goed zo.
Sinds wanneer is Silvana zwart? Volgens mij is ze bruin.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:20 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Dan moet Silvana toch wel iets meer gaan eten om aan deze omschrijving te doen.
Haar ziel is inkt zwartquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Silvana zwart? Volgens mij is ze bruin.
Blijf het een engnek vinden.quote:
De huidige fractie kent maar 3 leden die al langere tijd in de fractie zitten: Arib, Nijboer en Kuiken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ben benieuwd wie de hut nu op sleeptouw gaat nemen, ik zet in op Henkie Nijboer.
Youpiequote:Op dinsdag 12 april 2022 11:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
"Maatje? Het is toch geen haring, lul"
Hoe kom je daar zo bij? Hij is nog superjong.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Definitief begin tijdperk Habtamu de Hoop.
Leeftijd is maar een getal.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij? Hij is nog superjong.
Als je de illusie hebt dat het boeit wie ze aanstellen, dan begrijp je er niet zoveel van. Zal gewoon weer een PvdA WEF lid worden en alles blijft zoals het was.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop echt op Job Cohen of een Ronald Plassterk ofzo. Zijn nuchtere alternatieven voor het nogal schreeuwerige (en af en toe zelfs woke) geluid wat de PVDA de laatste 5 jaar heeft laten horen.
PVV-stemmers die weer naar de PVDA gaan zijn altijd nog bruikbaarder dan de huidige situatie waarin er nauwelijks meer een fatsoenlijke coalitie is te vormen.
Die verwacht ik ook inderdaad.quote:
Ja, Cohen was een baken van verlichting in Den Haag. Ze komen nog steeds niet bij van het lachen. Getuige de minimale schade die de verschillende kabinetsleden hebben opgelopen, is Asscher de meest logische vervanger.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop echt op Job Cohen of een Ronald Plassterk ofzo. Zijn nuchtere alternatieven voor het nogal schreeuwerige (en af en toe zelfs woke) geluid wat de PVDA de laatste 5 jaar heeft laten horen.
PVV-stemmers die weer naar de PVDA gaan zijn altijd nog bruikbaarder dan de huidige situatie waarin er nauwelijks meer een fatsoenlijke coalitie is te vormen.
Wie?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Definitief begin tijdperk Habtamu de Hoop.
Geen gezeik, Plas sterk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Asscher is toch ook veel te soft.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, Cohen was een baken van verlichting in Den Haag. Ze komen nog steeds niet bij van het lachen. Getuige de minimale schade die de verschillende kabinetsleden hebben opgelopen, is Asscher de meest logische vervanger.
Eensquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ze heeft de uitstraling en overwicht van een verkoopmedewerker in een kringloop zaak. Die mag en moet niks leiden.
Als de PVDA de Deense koers gaat varen dan hebben ze een enorm electoraat. Maar voor die koers zijn maar een paar PVDA'ers geschikt en je hebt dan het risico dat de hele progressieve clan daar dan weer op zijn achterste benen gaat staan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je de illusie hebt dat het boeit wie ze aanstellen, dan begrijp je er niet zoveel van. Zal gewoon weer een PvdA WEF lid worden en alles blijft zoals het was.
Ze gaan gewoon de WEF agenda uitvoeren en meer niet. CDA, VVD, D66 idem dito.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als de PVDA de Deense koers gaat varen dan hebben ze een enorm electoraat. Maar voor die koers zijn maar een paar PVDA'ers geschikt en je hebt dan het risico dat de hele progressieve clan daar dan weer op zijn achterste benen gaat staan.
Met dit soort Forum-retoriek kan ik niet zoveel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon de WEF agenda uitvoeren en meer niet. CDA, VVD, D66 idem dito.
Niet happen is beterquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met dit soort Forum-retoriek kan ik niet zoveel.
Forum?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met dit soort Forum-retoriek kan ik niet zoveel.
Dit blijft een bijzonder filmpje. Openlijk aangeven dat zij aan de wieg hebben gestaan van de nationalistische partij.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als de PVDA de Deense koers gaat varen dan hebben ze een enorm electoraat. Maar voor die koers zijn maar een paar PVDA'ers geschikt en je hebt dan het risico dat de hele progressieve clan daar dan weer op zijn achterste benen gaat staan.
Dijsselbloemquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij als oud-PVDA stemmer moet dit toch aanspreken. Wie zou jij als lijsttrekker willen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |