SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Of de deuren breder maken. Ook een optiequote:Op dinsdag 12 april 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
Volgens mij moet ik weer iets minder gaan snacken
Al wat ruimte vrijgemaakt op je bankrekening?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, vakantiegeld wordt netjes in mei gestort
Vriendin van me was daar twee jaar geleden, leek wel Griekenland op haar foto's.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel kiezelstrand op bepaalde plekken
Ook een optie jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de deuren breder maken. Ook een optie
Ja, we hebben niet zoveel dagen, dus sowieso naar het concentratiekamp en dat is dagvullendquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk, heb je al verzonnen wat jullie allemaal gaan doen?
Ik ben er ook wel eens geweest waarbij het toch echt Engeland wasquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me was daar twee jaar geleden, leek wel Griekenland op haar foto's.
Ander weekend gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
UITERAARD.
We willen naar Amsterdam dit weekend. Werkzaamheden op het spoor.
Theaterkaarten.quote:
Ook ander weekend doen. Heel die cast de kast op.quote:
Zou wel handiger zijn ja, het zijn er toch maar twee.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook ander weekend doen. Heel die cast de kast op.
Typisch weerquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
UITERAARD.
We willen naar Amsterdam dit weekend. Werkzaamheden op het spoor.
Als het rijdt, is OV wel het praktische richting Amsterdam.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:12 schreef Karzai het volgende:
Ik mag ook vast spulletjes prijzen, 2 Million dollars! Hčhč
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |