SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Of de deuren breder maken. Ook een optiequote:Op dinsdag 12 april 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
Volgens mij moet ik weer iets minder gaan snacken
Al wat ruimte vrijgemaakt op je bankrekening?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, vakantiegeld wordt netjes in mei gestort
Vriendin van me was daar twee jaar geleden, leek wel Griekenland op haar foto's.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel kiezelstrand op bepaalde plekken
Ook een optie jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de deuren breder maken. Ook een optie
Ja, we hebben niet zoveel dagen, dus sowieso naar het concentratiekamp en dat is dagvullendquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk, heb je al verzonnen wat jullie allemaal gaan doen?
Ik ben er ook wel eens geweest waarbij het toch echt Engeland wasquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me was daar twee jaar geleden, leek wel Griekenland op haar foto's.
Ander weekend gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
UITERAARD.
We willen naar Amsterdam dit weekend. Werkzaamheden op het spoor.
Theaterkaarten.quote:
Ook ander weekend doen. Heel die cast de kast op.quote:
Zou wel handiger zijn ja, het zijn er toch maar twee.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook ander weekend doen. Heel die cast de kast op.
Typisch weerquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
UITERAARD.
Als het rijdt, is OV wel het praktische richting Amsterdam.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:12 schreef Karzai het volgende:
Ik mag ook vast spulletjes prijzen, 2 Million dollars! Hčhč
Dat had ik altijd met lange broeken, die waren bijna altijd te kortquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In dit heel specifieke geval ja. Normaal is het wat minder, want chronisch korte mouwen.
Je kunt bij de Rai of in Amstelveen parkeren en de metro nemenquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
UITERAARD.
O ja dan is het een ander verhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee dat doe ik liever gewoon niet.. Ik woon ook met anderen in het pand. Kans dat ik die op de gang tegen kom is groot en dan is 1.5 meter afstand houden best lastig..
Ik kom uit het noorden he.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt bij de Rai of in Amstelveen parkeren en de metro nemen
Oh ja dan is het niet zo handigquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een broodje ongezond besteld voor bij de lunch
Wat zit er op een broodje ongezond?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een broodje ongezond besteld voor bij de lunch
Zitten ook P+R terreinen, maar ik heb even gespiekt, is een kwartiertje extra reistijd totaal en dan kunnen we allebei een biertje doen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja dan is het niet zo handig![]()
Geen idee of je in noord een beetje goedkoop/gratis kunt parkeren
quote:Beste meneer/ mevrouw 4E
je bestelling is verzonden
Kan je al twee dagen niet naar de wc?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Maar koffie in de hoop dat de gerrie op gang komt. al dag 2
jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je al twee dagen niet naar de wc?
Oei, hopelijk helpt de koffiequote:
Je hoeft toch niet elke dag te poepen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Maar koffie in de hoop dat de gerrie op gang komt. al dag 2
dat hoop ik ook jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oei, hopelijk helpt de koffie
ik normaal wel hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke dag te poepen?
Verder wel genoeg vocht binnen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hoop ik ook jaOok al 2 dagen geen koffie op
tijd om een lepel te pakken danquote:
Gaaf land.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kan echt heel slecht tegen wat er nu in China gebeurd
Vezels?quote:
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
Dat doe je als het in de pot ligt.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat doe je als het in de pot ligt.
De lepel is om het eruit te lepelen
ik wacht wel gewoonquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat doe je als het in de pot ligt.
De lepel is om het eruit te lepelen
Je beweegt in elk geval genoegquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wat minder geloof ik. Eten op werk was niet zo om over naar huis te schrijven
culinairefijnproefserpentquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wat minder geloof ik. Eten op werk was niet zo om over naar huis te schrijven
Katten, honden en huisdieren doodslaan en mishandelen wegens “zero covid policy”.quote:
Euh, wtf ...quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Katten, honden en huisdieren doodslaan en mishandelen wegens “zero covid policy”.
Ik zal geen filmpjes plaatsen
mja chinaquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Katten, honden en huisdieren doodslaan en mishandelen wegens “zero covid policy”.
Ik zal geen filmpjes plaatsen
Twee soorten mayonaise, drie verschillende stukken kaas, twee speksoorten en nog wat losse prut.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zit er op een broodje ongezond?
Broodje overdaad dus.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee soorten mayonaise, drie verschillende stukken kaas, twee speksoorten en nog wat losse prut.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee soorten mayonaise, drie verschillende stukken kaas, twee speksoorten en nog wat losse prut.
Honden in zakken? Kan ik ook niet naar kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
zag net 3 zakken met katten op de weg stoep liggenquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Honden in zakken? Kan ik ook niet naar kijken.
Ik zag een filmpje met honden waarvan een deel nog leefde.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag net 3 zakken met katten op de weg stoep liggen
Nee, klinkt vies?quote:
Ja onder andere. En ook gewoon letterlijk doodknuppelen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Honden in zakken? Kan ik ook niet naar kijken.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja onder andere. En ook gewoon letterlijk doodknuppelen.
jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje met honden waarvan een deel nog leefde.
Die zien alles als wegwerpspul daar.
Keertje naar de markt in Kanton gaan, zie je ze hondjes slachten voor je neus.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja onder andere. En ook gewoon letterlijk doodknuppelen.
mja en we kijken er naar en doen niksquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmja, met mensen gaan ze in China ook niet lekker om hoor.
Maar ja, 'mensen'.
Pass.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje naar de markt in Kanton gaan, zie je ze hondjes slachten voor je neus.
Blanken kennen compassie, mededogen, altruīsme en medelijden, een Chinees kent alleen honger.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar ja, 'mensen'.
Spreek ik me ook tegen uit.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar ja, 'mensen'.
Ik hou helemaal niet van goedkope troep... ik wil kwaliteit.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spreek ik me ook tegen uit.
Maar het westen is zo verslaafd aan goedkope troep dat we liever wegkijken.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blanken kennen compassie, mededogen, altruīsme en medelijden, een Chinees kent alleen honger.
ook niet anders van jou verwachtquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van goedkope troep... ik wil kwaliteit.
Je Efteling prul komt ook uit China.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, moet ik eens even checkenquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je Efteling prul komt ook uit China.
Dit is wel waar. Sinds de Great Leap Forward waarbij 50miljoen mensen zijn verhongerd is dit de mentaliteit.quote:
Ik eet hem het liefste naturelquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kerel heeft de lekkerste ballen van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |