SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Of de deuren breder maken. Ook een optiequote:Op dinsdag 12 april 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
Volgens mij moet ik weer iets minder gaan snacken
Al wat ruimte vrijgemaakt op je bankrekening?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, vakantiegeld wordt netjes in mei gestort
Vriendin van me was daar twee jaar geleden, leek wel Griekenland op haar foto's.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel kiezelstrand op bepaalde plekken
Ook een optie jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de deuren breder maken. Ook een optie
Ja, we hebben niet zoveel dagen, dus sowieso naar het concentratiekamp en dat is dagvullendquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk, heb je al verzonnen wat jullie allemaal gaan doen?
Ik ben er ook wel eens geweest waarbij het toch echt Engeland wasquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me was daar twee jaar geleden, leek wel Griekenland op haar foto's.
Ander weekend gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
UITERAARD.
We willen naar Amsterdam dit weekend. Werkzaamheden op het spoor.
Theaterkaarten.quote:
Ook ander weekend doen. Heel die cast de kast op.quote:
Zou wel handiger zijn ja, het zijn er toch maar twee.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook ander weekend doen. Heel die cast de kast op.
Typisch weerquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
UITERAARD.
Als het rijdt, is OV wel het praktische richting Amsterdam.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:12 schreef Karzai het volgende:
Ik mag ook vast spulletjes prijzen, 2 Million dollars! Hčhč
Dat had ik altijd met lange broeken, die waren bijna altijd te kortquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In dit heel specifieke geval ja. Normaal is het wat minder, want chronisch korte mouwen.
Je kunt bij de Rai of in Amstelveen parkeren en de metro nemenquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
UITERAARD.
O ja dan is het een ander verhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee dat doe ik liever gewoon niet.. Ik woon ook met anderen in het pand. Kans dat ik die op de gang tegen kom is groot en dan is 1.5 meter afstand houden best lastig..
Ik kom uit het noorden he.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt bij de Rai of in Amstelveen parkeren en de metro nemen
Oh ja dan is het niet zo handigquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een broodje ongezond besteld voor bij de lunch
Wat zit er op een broodje ongezond?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een broodje ongezond besteld voor bij de lunch
Zitten ook P+R terreinen, maar ik heb even gespiekt, is een kwartiertje extra reistijd totaal en dan kunnen we allebei een biertje doen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja dan is het niet zo handig![]()
Geen idee of je in noord een beetje goedkoop/gratis kunt parkeren
quote:Beste meneer/ mevrouw 4E
je bestelling is verzonden
Kan je al twee dagen niet naar de wc?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Maar koffie in de hoop dat de gerrie op gang komt. al dag 2
jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je al twee dagen niet naar de wc?
Oei, hopelijk helpt de koffiequote:
Je hoeft toch niet elke dag te poepen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Maar koffie in de hoop dat de gerrie op gang komt. al dag 2
dat hoop ik ook jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oei, hopelijk helpt de koffie
ik normaal wel hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke dag te poepen?
Verder wel genoeg vocht binnen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hoop ik ook jaOok al 2 dagen geen koffie op
tijd om een lepel te pakken danquote:
Gaaf land.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kan echt heel slecht tegen wat er nu in China gebeurd
Vezels?quote:
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
Dat doe je als het in de pot ligt.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat doe je als het in de pot ligt.
De lepel is om het eruit te lepelen
ik wacht wel gewoonquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat doe je als het in de pot ligt.
De lepel is om het eruit te lepelen
Je beweegt in elk geval genoegquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wat minder geloof ik. Eten op werk was niet zo om over naar huis te schrijven
culinairefijnproefserpentquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wat minder geloof ik. Eten op werk was niet zo om over naar huis te schrijven
Katten, honden en huisdieren doodslaan en mishandelen wegens “zero covid policy”.quote:
Euh, wtf ...quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Katten, honden en huisdieren doodslaan en mishandelen wegens “zero covid policy”.
Ik zal geen filmpjes plaatsen
mja chinaquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Katten, honden en huisdieren doodslaan en mishandelen wegens “zero covid policy”.
Ik zal geen filmpjes plaatsen
Twee soorten mayonaise, drie verschillende stukken kaas, twee speksoorten en nog wat losse prut.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zit er op een broodje ongezond?
Broodje overdaad dus.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee soorten mayonaise, drie verschillende stukken kaas, twee speksoorten en nog wat losse prut.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee soorten mayonaise, drie verschillende stukken kaas, twee speksoorten en nog wat losse prut.
Honden in zakken? Kan ik ook niet naar kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
zag net 3 zakken met katten op de weg stoep liggenquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Honden in zakken? Kan ik ook niet naar kijken.
Ik zag een filmpje met honden waarvan een deel nog leefde.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag net 3 zakken met katten op de weg stoep liggen
Nee, klinkt vies?quote:
Ja onder andere. En ook gewoon letterlijk doodknuppelen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Honden in zakken? Kan ik ook niet naar kijken.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja onder andere. En ook gewoon letterlijk doodknuppelen.
jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje met honden waarvan een deel nog leefde.
Die zien alles als wegwerpspul daar.
Keertje naar de markt in Kanton gaan, zie je ze hondjes slachten voor je neus.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja onder andere. En ook gewoon letterlijk doodknuppelen.
mja en we kijken er naar en doen niksquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmja, met mensen gaan ze in China ook niet lekker om hoor.
Maar ja, 'mensen'.
Pass.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje naar de markt in Kanton gaan, zie je ze hondjes slachten voor je neus.
Blanken kennen compassie, mededogen, altruīsme en medelijden, een Chinees kent alleen honger.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar ja, 'mensen'.
Spreek ik me ook tegen uit.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar ja, 'mensen'.
Ik hou helemaal niet van goedkope troep... ik wil kwaliteit.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spreek ik me ook tegen uit.
Maar het westen is zo verslaafd aan goedkope troep dat we liever wegkijken.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blanken kennen compassie, mededogen, altruīsme en medelijden, een Chinees kent alleen honger.
ook niet anders van jou verwachtquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van goedkope troep... ik wil kwaliteit.
Je Efteling prul komt ook uit China.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, moet ik eens even checkenquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je Efteling prul komt ook uit China.
Dit is wel waar. Sinds de Great Leap Forward waarbij 50miljoen mensen zijn verhongerd is dit de mentaliteit.quote:
Ik eet hem het liefste naturelquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kerel heeft de lekkerste ballen van Nederland
http://ballenkoning.nl/foto-galerij/quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet hem het liefste naturel
[..]
Ah ja, van zulke tentjes komen toch verrassende lekkere dingen vandaanquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
http://ballenkoning.nl/foto-galerij/
Bij de Sligro kun je ze ook kopen, zitten er 50 ballen in een grote doosquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah ja, van zulke tentjes komen toch verrassende lekkere dingen vandaan
nee nog achter de pcquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je af te tellen op de plee met je onderbroek op je enkels?
Misschien salarissen eens omhoog gooienquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:27 schreef bitterbal het volgende:
nog 1 dag werken![]()
gister spoedoverleg op werk geweest. Eigenaren en management. Eigenaren snappen niet dat er niet voldoende personeel is en willen alles open en management zegt geen personeel te hebben. Eigenaren zeggen gewoon Nee is geen antwoord![]()
dus ga op het juiste moment op vakantie
Is paar weken terug gevraagd aan ze maar niks meer over gehoord.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien salarissen eens omhoog gooien
In Madrid kunnen ze ook geen woord engelsquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:28 schreef bitterbal het volgende:
die 2 spanjaarden die ik gisteren zag zijn voor de keuken. maar goed ook want hun engels was echt slecht. ze beginnen morgen al
nee maar daar kunnen ze spaans sprekenquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
In Madrid kunnen ze ook geen woord engels
er komen ook spanjaarden voor de bediening. Als die geen engels praten heb je er niks aan natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:34 schreef Karzai het volgende:
Maar met Google translate kom je een eind
In Italië valt het ook tegen, misschien in de grote plaatsen wel, maar in de wat kleinere dorpjes totaal nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
In Madrid kunnen ze ook geen woord engels
Belachelijk, dat ze zich een beetje aanpassen die buitenlanders.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar daar kunnen ze spaans spreken
het ziet er lekker uit vanachter het raam jaquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:44 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips @:4everblackeyed
https://9gag.com/gag/abgxdgE
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Mr. Wattenschijfje moest ook lachen
Komt er straks bij alles wat je bestelt alleen paella uit die keukenquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
nou ja hoop dat ze het naar hun zijn krijgen hier. Zeker in de bediening meerdere collega's die het niet zien zittenKeuken weet ik niet wat ze er van vinden, al hebben we 2 collega's in de keuken die redelijk spaans spreken
Volgevreten en -gezopen.quote:
Meatloaftosti?quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Meatloaf in de oven. Tosti in het ijzer
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt er straks bij alles wat je bestelt alleen paella uit die keuken
ik had al zo'n vermoedenquote:
Hele bord onder de vissensnot.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt er straks bij alles wat je bestelt alleen paella uit die keuken
Bomderopquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:50 schreef UitStraling het volgende:
"Vandaag nemen onze dappere officieren deel aan een speciale militaire operatie in de Donbass, in Oekraīne. Ze bieden hulp aan de volksrepublieken van Donbass waar een genocide plaatsvind van de Nazi's. Ze treden moedig, bekwaam, nobel, efficiënt en effectief op, ze gebruiken de modernste soorten wapens met unieke, ongeëvenaarde eigenschappen"
Wat een totale kwats komt er toch uit dat lelijke dwergje
dat zou wel heel fijn zijn hequote:
ja nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ga je zo’n Spanjaard uitleggen wat een broodje kroket is
Hopelijk is het de komende paar maanden daar wel klaar mee jaquote:
Gisteravond eerste keer dit jaar in korte broek gefietst.quote:
Mweh het gaat vast eerst nog weer kouder worden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hopelijk is het de komende paar maanden daar wel klaar mee ja
neequote:Op dinsdag 12 april 2022 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Mweh het gaat vast eerst nog weer kouder worden.
Emparedado Con Krokettos.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ga je zo’n Spanjaard uitleggen wat een broodje kroket is
ik ga een boze brief naar het KNMI sturen als dat zo isquote:
Etto is zeer goed in klachtenbrievenquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga een boze brief naar het KNMI sturen als dat zo is
Denk dat ze dan zeggen jouw probleem.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga een boze brief naar het KNMI sturen als dat zo is
Misschien maak je wel promotie en mag je anderen rondcommanderen zodra je terugkomt van vakantiequote:
helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien maak je wel promotie en mag je anderen rondcommanderen zodra je terugkomt van vakantie
quote:
Kun je de problemen afschuiven op de leidinggevenden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:07 schreef bitterbal het volgende:
dat was ook een oplossing van de eigenaren. Maak meer mensen leidinggevende. Alsof je dan ineens meer personeel hebt
je bedoeld dat ik dan achter de frituur sta?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chef snacks. Lijkt me wel wat voor jou hoor.
portie bitterballen voor de klant, eentje voor ballie.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bedoeld dat ik dan achter de frituur sta?
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
portie bitterballen voor de klant, eentje voor ballie.
Nee, meer chef als in leidinggevende voor de bittergarniturenquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bedoeld dat ik dan achter de frituur sta?
Die functie hebben we helaas nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, meer chef als in leidinggevende voor de bittergarnituren
Dat is toch geen oplossing?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:07 schreef bitterbal het volgende:
dat was ook een oplossing van de eigenaren. Maak meer mensen leidinggevende. Alsof je dan ineens meer personeel hebt
nee.quote:
Misschien denken ze dan dat meer mensen de baan willen, omdat ze kunnen zeggen dat ze 'manager' zijn.quote:
zwenuwachig?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:25 schreef kwiwi het volgende:
Het begint allemaal wel dichtbij te komen nu. Badkamer mensen van de week in het huis alles komen opmeten, nu net de parketlegger langsgeweest. Maar we krijgen officieel de sleutel pas volgende week.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee.
Ja misschien werd er gezegd dat er op elke dienst 1 leidinggevende moest staan ook ivm met afsluiten. Misschien dachten ze als we meer mensen een sleutel geven hebben we minder mensen op een dienst nodig
En je blijft dan toch met hetzelfde aantal mensen zitten, die misschien wel iets meer mogen dan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien denken ze dan dat meer mensen de baan willen, omdat ze kunnen zeggen dat ze 'manager' zijn.
nee gaat om het personeel wat er nu rondlooptquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien denken ze dan dat meer mensen de baan willen, omdat ze kunnen zeggen dat ze 'manager' zijn.
Dat dan weer wel; krijg je ook euro meer betaald misschien. Of een gratis snack.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
gaat dat lukken?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, omdat het hele huis in 5 weken tijd verbouwd moet worden aan de binnenkant
Ambitieuze planning.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spannend!quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:25 schreef kwiwi het volgende:
Het begint allemaal wel dichtbij te komen nu. Badkamer mensen van de week in het huis alles komen opmeten, nu net de parketlegger langsgeweest. Maar we krijgen officieel de sleutel pas volgende week.
"Gratis sappige bitterbal elke maand".quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dan weer wel; krijg je ook euro meer betaald misschien. Of een gratis snack.
Dan maar gewoon flink duimenquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, dat gaan we zien. Tot nu toe zijn de werklui er relaxt onder "ja hoor prima, kan".
Keuken, badkamer, vloeren?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ie niet al aan het rotten nu ie al een paar maandjes dood is??quote:
quote:
die ruikt niet meer zo zaligquote:
Nouquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is ie niet al aan het rotten nu ie al een paar maandjes dood is??
Flinke klus.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En muren, complete huis van binnen nieuw stucen en dan verven.
flinke klus. Laten jullie alles doen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En muren, complete huis van binnen nieuw stucen en dan verven.
Wat denk jij? Flinke klus?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:37 schreef dud0r het volgende:
is er al gezegd dat het een flinke klus is?
Ja, sowieso omdat de plafonds boven zo hoog zijn dat er stellages gebouwd moeten worden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
flinke klus. Laten jullie alles doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Het is een hutje, hutje, hutje op de heiquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Iets met een huisje in de bergen.
Huisje haha.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Flinke klusjesman@Haags kijk het is @Wereldgozer die aan het klussen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Flinke klusjesmanZo ziet de ene klusjesman er inderdaad uit. Nou ja, de baas van de klusjesmannen. Denk niet dat ie zelf zoveel doet aan z'n enorme pens te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaapjes hoeden enzo.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:44 schreef Ama het volgende:
Zie @:kwiwi al met zo'n soort (maar dan gewoon een echte en geen carnavalsoutfit) outfit in de bergen staan jodelen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:44 schreef Ama het volgende:
Zie @:kwiwi al met zo'n soort (maar dan gewoon een echte en geen carnavalsoutfit) outfit in de bergen staan jodelen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:44 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
De belastingbetalerquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:46 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)ns-zwarte-lijst.html
En wie betaalt het uiteindelijk?
Jezus nu heb ik dat in m'n hoofd zittenquote:
We doen er je wel een cadeau bij de housewarming.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo'n Oktoberfest fan dus heb er geen
Vreselijk accent die manquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
wat een match![]()
https://fb.watch/cl7W9pdb_2/
Dan liever snacks en een frituurpanquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We doen er je wel een cadeau bij de housewarming.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus nu heb ik dat in m'n hoofd zitten
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er komen ook spanjaarden voor de bediening. Als die geen engels praten heb je er niks aan natuurlijk
Hier speelt Youtube na dat Filmpje. Deutschland van Rammstein afquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik zie een topic over Drievliet en ik heb gelijk dit in mijn hoofd
in de dierentuin is wel een jong zeeleeuwtje geborenquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:08 schreef LTVDK het volgende:
Bedrijfsuitje met Hitler - LuckyTV Vintage
Gooi gewoon die spiegel kapot manquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Er werkt hier een mannetje op mijn zenuwen, superaardig, knap mannetje ook, lief aardig, zachtaardig, spreekt me netjes aan met U en majesteit, vormelijk, goed gekleed, leuke brave verloofde, snugger en aimabel, beschaafd en belezen, hip en vlot, bescheiden, welopgevoed, niets op aan te merken en toch heb ik zin om een vieze vork in zijn oogbol te steken
quote:
Eeeuhmmmmquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet nu denken aan een naakte vrouw op een wielrenfiets.
Nee sorry, daar denk ik echt zelden aan.quote:
Just doublechecking.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee sorry, daar denk ik echt zelden aan.
Au.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet nu denken aan een naakte vrouw op een wielrenfiets.
Beter dan andersom!quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben benieuwd of mijn meatloaf goed is gelukt. Heb het idee dat ik er meer kruiden in had moeten doen
Stukje afsnijden tochquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan andersom!
Nu kun je nog wat kruiden toevoegen als je het eet, maar je kan er geen kruiden afhalen
Dat is waarquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan andersom!
Nu kun je nog wat kruiden toevoegen als je het eet, maar je kan er geen kruiden afhalen
Krijgen jullie nooit oesters op het werk, lekker luchtig doch voedzaam en daar raak je een piepkleinbeetje opgewonden van, dat is dan weer goed voor de onderlinge sfeer en de fooiquote:
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen jullie nooit oesters op het werk, lekker luchtig doch voedzaam en daar raak je een piepkleinbeetje opgewonden van, dat is dan weer goed voor de onderlinge sfeer en de fooi
Bal appetitoquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Pasta met garnalen. Koud maar wel lekker
Bevroren?quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Poeh die is goed.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, zin om Der Untergang weer eens te zien
Mehquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Nee joh bevroren garnalen horen op de bedrand van US.quote:
Ga ik een keer makenquote:
met oesterslagroomquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga ik een keer maken![]()
Sowieso is dat wel een niche, zalmijs, haringijs, garnalenijs, mosselenijs, inktvisijs, ansjovisijs.
Zal wel met een reden zijn dat het niche is ...quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga ik een keer maken![]()
Sowieso is dat wel een niche, zalmijs, haringijs, garnalenijs, mosselenijs, inktvisijs, ansjovisijs.
Ja al die andere mensen begrijpen US nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel met een reden zijn dat het niche is ...
Koud tot aan het staartje.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel met een reden zijn dat het niche is ...
ik twee runderburgers en drie stokjes kipshaslickquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:49 schreef Ama het volgende:
Jammie ik heb voor vanavond ergens grillworst met kaas.Tijdje geleden.
Dat klinkt als avondeten, ik bedoelde dat als snack.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik twee runderburgers en drie stokjes kipshaslick
Kan dat? Met banaan heb ik het laatst wel gedaan, maar avocado nog nooit.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Kun je die avocado niet even laten turbo-rijpen in de magnetron of zo?Lijkt me een goed idee
Hiervan afgeleid, maar omdat ik niet alles in huis heb en vandaag geen boodschappen kon regelen een beetje een eigen draai gegeven...quote:
Ziet er goed uit. Welke Chinese 5 spices gebruik je?quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hiervan afgeleid, maar omdat ik niet alles in huis heb en vandaag geen boodschappen kon regelen een beetje een eigen draai gegeven...
https://www.24kitchen.nl/recepten/kip-in-kokos
Geen, want niet in huisquote:Op dinsdag 12 april 2022 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Welke Chinese 5 spices gebruik je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |