Sjoerd1993 had het al eens over in dit topic:quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:48 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Een tijdje geleden tijdens het zwemmen bij center parks zag ik een jongen in een badpak zwemmen. En omdat ik zelf eigenlijk al heel lang het liefst een badpak zou willen dragen maar nooit gedurfd heb in een zwembad begon ik me af te vragen waarom ik het niet gewoon zou doen. (ik heb het dan over een sportief speedo/adidas badpak). Na enkele weken twijfelen ook de stap genomen in zowel een gewoon zwembad tijdens het banen zwemmen als het tikibad.
Ik ben benieuwd of ik de enige ben die zo zwemt of dat er meerderen zijn die gewoon zichzelf durven te zijn. Jarenlang heb ik dat niet gedaan, en ondanks dat het misschien gek gevonden wordt was ik erg blij dat ik nu gewoon heb durven zwemmen.
Lol wat een paljasquote:
Vind dat je als je zo’n pak draagt je wel heel hard moet zwemmen en bijv wat speedboten in moet halen. Met zo’n pakje lekker op je handdoekje liggen bakken vind ik wat vreemd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:16 schreef DoubleDip het volgende:
Zoiets bedoel je? Niks mis mee.
[ afbeelding ]
Of deze, iets minder bedekt, zelfde idee.quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:16 schreef DoubleDip het volgende:
Zoiets bedoel je? Niks mis mee.
[ afbeelding ]
Het is inderdaad wel meer een snel zwempak dan iets waar je in gaat liggen zonnen. Maar dan kun je als man het beter bij een zwembroek houden denk ik. Als je hard wilt zwemmen is het daarentegen wel fijn als je niet je broekje uit het water hoeft te vissen.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:48 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Vind dat je als je zo’n pak draagt je wel heel hard moet zwemmen en bijv wat speedboten in moet halen. Met zo’n pakje lekker op je handdoekje liggen bakken vind ik wat vreemd.
In eerste instantie lijkt mij een badpak bij een man heel raar, maar bij het zien van deze foto ben ik toch een beetje bij gedraaid. Als ik deze man zie dan vind ik het er gewoon normaal uitzien, kan dus blijkbaar primaquote:Op woensdag 13 april 2022 09:12 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Of deze, iets minder bedekt, zelfde idee.
[ afbeelding ]
Of dat je balletjes nog moeten indale nquote:Op woensdag 13 april 2022 20:07 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Badpakken staan sommige vrouwen erg sexy. Dat is ook het enige goede en dat merk je als je naar de wc moet of je niet naakt in een groepskleedkamer wil staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |