Heb jij dingen waar je je voor schaamt dan?quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk aan deze SC, ik post hier gewoon alles zonder me ervoor te schamenHoewel m'n Kardashians verslaving op het randje is
Mwah.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Worden fietsen tegenwoordig nog wel verkocht met een rem of wordt daar op bezuinigd?
Je kunt wel een helm erbij kopen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Worden fietsen tegenwoordig nog wel verkocht met een rem of wordt daar op bezuinigd?
Voor degene op de fiets of voor de voetganger?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt wel een helm erbij kopen.
de remmen zijn tegenwoordig wel een stuk beter, maar ja, je moet er nog steeds zelf in knijpenquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 2 vrij nieuwe fietsen, die hebben beide een terugtraprem. Mijn werkfiets ook....quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de remmen zijn tegenwoordig wel een stuk beter, maar ja, je moet er nog steeds zelf in knijpen
op het werk heb ik ook een fiets met terugtraprem. vreselijk vind ik datquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb 2 vrij nieuwe fietsen, die hebben beide een terugtraprem. Mijn werkfiets ook....
Stiekem had ik liever andere remmen gehad, maar budget ditdat.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de remmen zijn tegenwoordig wel een stuk beter, maar ja, je moet er nog steeds zelf in knijpen
wat heb je nu dan?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem had ik liever andere remmen gehad, maar budget ditdat.
In het begin was het even wennen, Maar uiteindelijk bevalt het me wel hoor..quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op het werk heb ik ook een fiets met terugtraprem. vreselijk vind ik dat
ohquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is pas de eerste keer dat het ook lukt
Ik ben het gewoon heel erg gewend om ook af en toe achteruit te trappen om mn voeten goed te zetten voor een bocht of obstakel ofzo, maar dat gaat met een terugtraprem niet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In het begin was het even wennen, Maar uiteindelijk bevalt het me wel hoor..
In sommige landen is het verplicht he?? Die doen dat automatisch hier ook...quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Fietsen met een helm op, dat is toch voor mensen die aan ramen likken en soms een luier nodig hebben?
Remmen is angstquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem had ik liever andere remmen gehad, maar budget ditdat.
Afwisselen tussen handremmen en terugtraprem blijft een mindfuck.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon heel erg gewend om ook af en toe achteruit te trappen om mn voeten goed te zetten voor een bocht of obstakel ofzo, maar dat gaat met een terugtraprem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |