SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Oké, het was nog een beetje erger: ze was naakt. Ik heb wel eens gehad dat ik vanuit de keuken recht naar feestzaal in keek.quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, het was nog een beetje erger: ze was naakt. Ik heb wel eens gehad dat ik vanuit de keuken recht naar feestzaal in keek.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Oké, het was nog een beetje erger: ze was naakt. Ik heb wel eens gehad dat ik vanuit de keuken recht naar feestzaal in keek.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2022 17:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:dud0r @:haags
[..]
[ afbeelding ]
Bijna naaktfoto verstuurd?quote:Op maandag 11 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Zo zeg, had ik bijna even een zeer gęnante copy/paste-fout gemaakt.
Vertel ons alles!quote:Op maandag 11 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Zo zeg, had ik bijna even een zeer gęnante copy/paste-fout gemaakt.
Lijkt alsof ze zit te schijtenquote:Op maandag 11 april 2022 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* dud0r checkt snel z'n DMquote:
Gelachenquote:Op maandag 11 april 2022 17:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:dud0r @:haags
quote:Op maandag 11 april 2022 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik had aan iets van true crime zitten werken, daarvoor had ik iets ranzigs moeten googelen en dat gekopieerd dus.
Maar tussendoor wilde ik een factuur sturen en daarvoor moest ik een bedrag kopiëren, maar dat was niet goed gegaan. Dus had ik bijna een zelfmoordmethode in de factuur gekopieerd en verzonden
Beter krijg ik een harstikke vriendelijk bezorger aan de deurquote:Dit product heeft hogere bezorgkosten vanwege het formaat en/of gewicht van het product (¤ 9,99).
Misschien wilde ze graag een duif zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vertel ons alles!
[..]
Lijkt alsof ze zit te schijten
quote:Op maandag 11 april 2022 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik had aan iets van true crime zitten werken, daarvoor had ik iets ranzigs moeten googelen en dat gekopieerd dus.
Maar tussendoor wilde ik een factuur sturen en daarvoor moest ik een bedrag kopiëren, maar dat was niet goed gegaan. Dus had ik bijna een zelfmoordmethode in de factuur gekopieerd en verzonden
quote:Op maandag 11 april 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wilde ze graag een duif zijn.
Wat heb je besteldquote:Op maandag 11 april 2022 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter krijg ik een harstikke vriendelijk bezorger aan de deur
Twee siercavia's van 1000 kg per stuk.quote:
Wat liefquote:Op maandag 11 april 2022 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Twee siercavia's van 1000 kg per stuk.
Hoezoquote:Op maandag 11 april 2022 18:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Blij dat ik niet via Utrecht centraal reis vandaag.
Jij hebt duidelijk geen kinderenquote:Op maandag 11 april 2022 15:56 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Kan best op de fiets met dit weer. Joe, doe jij de gordijnen dicht zo?
![]()
Ah ja dan is het wel fijn als je er niet overheen hoeftquote:
Dingen die je als zijnde vrouw niet wilt horen.quote:Op maandag 11 april 2022 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja dan is het wel fijn als je er niet overheen hoeft
Huh wowquote:Op maandag 11 april 2022 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja dan is het wel fijn als je er niet overheen hoeft
Als zijnde is dubbelopquote:Op maandag 11 april 2022 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dingen die je als zijnde vrouw niet wilt horen.
Als vrouw, of vrouw zijndequote:Op maandag 11 april 2022 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dingen die je als zijnde vrouw niet wilt horen.
Dank jequote:
Met liefdequote:
Arme haagsie. Je mobiel is net als je vriendenquote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Arme haagsie. Je mobiel is net als je vrienden
[..]
jij..................................................................................................quote:
Meneer krokettoquote:Op maandag 11 april 2022 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij..................................................................................................
OH JA???quote:Op maandag 11 april 2022 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dat was weer een lekker ijsje. Niet erg keto waarschijnlijk, of KH-arm, maar hey, ze moeten op. Ik bestel wel geen nieuwe meer
Omdat overwerkt.quote:
Ik?quote:Op maandag 11 april 2022 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij..................................................................................................
Ja dat is ook goedquote:
Nou, die hoeven niet per se bij mij naar binnen te fladderenquote:
Jij ook niet, want je hebt maar 1 kittenquote:
scherp scherpquote:Op maandag 11 april 2022 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij ook niet, want je hebt maar 1 kitten
nu heb ik zin in chocolade pinda'squote:Op maandag 11 april 2022 19:25 schreef Ama het volgende:
Nep M&Ms van de Jumbo zijn eigenlijk wel prima te eten.
kind ligt op bed, dan ga ik niet even naar de supermarkt wandelenquote:
dat zijn ook de enige die lekker zijnquote:
Die vond jij toch niet lekker, of was dat iemand anders hier?quote:
Kind uit bed schoppen en die het laten halenquote:Op maandag 11 april 2022 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
kind ligt op bed, dan ga ik niet even naar de supermarkt wandelen
quote:Op maandag 11 april 2022 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kind uit bed schoppen en die het laten halen
Even wakker maken en in de pyjama meenemen, chocola laten uitkiezen en dan weer het bed in.quote:Op maandag 11 april 2022 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
kind ligt op bed, dan ga ik niet even naar de supermarkt wandelen
moet die eerst z'n pyjama aan doen. en ik heb wel chocolade. dat is het probleem niet gelukkigquote:Op maandag 11 april 2022 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even wakker maken en in de pyjama meenemen, chocola laten uitkiezen en dan weer het bed in.
Ja daar heb je dat ding voor toch?quote:
ja maar ja, beetje lief doen, dat meisje heeft al pijn genoegquote:Op maandag 11 april 2022 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij ook niet, want je hebt maar 1 kitten
Ik vind ze allemaal wel lekker maar crispy is mijn favoriet.quote:Op maandag 11 april 2022 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vond jij toch niet lekker, of was dat iemand anders hier?
Ja hij heeft zijn kind nog niet echt goed afgericht zo te zien.quote:Op maandag 11 april 2022 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kind uit bed schoppen en die het laten halen
Zal dan Gerrie zijn geweest, die heeft wel vaker zulke vreemde dingenquote:Op maandag 11 april 2022 19:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel lekker maar crispy is mijn favoriet.
quote:Op maandag 11 april 2022 19:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hij heeft zijn kind nog niet echt goed afgericht zo te zien.
Dan kunnen die paar stapjes extra naar de supermarkt toch ook welquote:Op maandag 11 april 2022 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh.
ik liet 'm toen die wat kleiner was wel bier voor me pakken uit de koelkast
nee hij moet gewoon slapen anders is hij morgen niet te genieten. hoewel het dan z'n moeder z'n probleem isquote:Op maandag 11 april 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kunnen die paar stapjes extra naar de supermarkt toch ook wel
nemen, nemen, het wordt in m'n schoot geworpen als een cadeautjequote:
Dat klinkt inderdaad dan niet als jouw probleem.quote:Op maandag 11 april 2022 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee hij moet gewoon slapen anders is hij morgen niet te genieten. hoewel het dan z'n moeder z'n probleem is
Sorry ik moet even kotsen.quote:Op maandag 11 april 2022 19:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
nemen, nemen, het wordt in m'n schoot geworpen als een cadeautje
z'n moeder d'r probleem.quote:Op maandag 11 april 2022 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee hij moet gewoon slapen anders is hij morgen niet te genieten. hoewel het dan z'n moeder z'n probleem is
quote:Op maandag 11 april 2022 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hebben zwangere vrouwen wel vaker hoor.
Nou ben net ongesteld geweest dus ik ben niet zwanger hoor.quote:Op maandag 11 april 2022 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hebben zwangere vrouwen wel vaker hoor.
nou..............quote:Op maandag 11 april 2022 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ben net ongesteld geweest dus ik ben niet zwanger hoor.
quote:Op maandag 11 april 2022 19:56 schreef Ama het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik waarschijnlijk aan Duitse kinderen gewoon nog meer een hekel heb ik bedoel het is een combi van twee dingen wat ik haat.
Ah leuk, de Duitsers vallen terug op oude beproefde receptenquote:Duitsland gaat nu écht zware wapens naar Oekraďne sturen: ‘Geen tijd meer voor praten’
https://www.bndestem.nl/b(...)oor-praten~af9b5c57/
Wie was hier dan die rare die geen m&m pinda wilde?quote:Op maandag 11 april 2022 19:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel team pinda.
Of anders team pindakaas. Maar die is hier niet zo goed verkrijgbaar.
Vast BB ofzo.quote:Op maandag 11 april 2022 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie was hier dan die rare die geen m&m pinda wilde?
utrecht heeft een nieuwe engels/amerikaanse winkel. met pindakaas m&m'squote:Op maandag 11 april 2022 19:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel team pinda.
Of anders team pindakaas. Maar die is hier niet zo goed verkrijgbaar.
Nee die is niet zo raarquote:
Die zijn echt maar matig hoorquote:Op maandag 11 april 2022 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
utrecht heeft een nieuwe engels/amerikaanse winkel. met pindakaas m&m's
als gerrie die graag wil geef ik haar even tipsquote:
Sorryquote:Op maandag 11 april 2022 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
als gerrie die graag wil geef ik haar even tips
Ok jij zal dan wel die rare zijn geweestquote:Op maandag 11 april 2022 20:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het hier volgens mij nog nooit vermeld maar M&M’s met pinda….
Lekker misselijk vretenquote:
Check.quote:
m&ms uberhauptquote:Op maandag 11 april 2022 20:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het hier volgens mij nog nooit vermeld maar M&M’s met pinda….
quote:Op maandag 11 april 2022 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik verveel me echt suf en ik moet nog zeker 3 dagen binnen blijven![]()
Nog eentje?quote:Op maandag 11 april 2022 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
das ook gewoon klote, niet een hobby waar je je op kan storten?quote:Op maandag 11 april 2022 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik verveel me echt suf en ik moet nog zeker 3 dagen binnen blijven![]()
Niet wat ik een hele dag kan volhouden. Ik heb iig geen zin om Lego af te breken en opnieuw op te bouwen...quote:Op maandag 11 april 2022 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
das ook gewoon klote, niet een hobby waar je je op kan storten?
Ik heb nog wel een Texel-puzzel voor je om te lenen. 1000 stukjesquote:Op maandag 11 april 2022 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet wat ik een hele dag kan volhouden. Ik heb iig geen zin om Lego af te breken en opnieuw op te bouwen...
Legpuzzels heb ik hier ook nog wel liggen, desalnietemin bedanktquote:Op maandag 11 april 2022 20:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Texel-puzzel voor je om te lenen. 1000 stukjes
Op de Nachtegaalstraatquote:Op maandag 11 april 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog eentje?
Hier verkopen ze het volgens mij ook maar zo'n klein zakje is duurder dan benzine en er zitten drie M&Ms in ofzo.
quote:Op maandag 11 april 2022 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Legpuzzels heb ik hier ook nog wel liggen, desalnietemin bedankt
Ik heb jarenlang geen druiven meer gegeten door een nare ervaring ermeequote:
Wel handig dronken wordenquote:Op maandag 11 april 2022 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang geen druiven meer gegeten door een nare ervaring ermeeToen was ik 16/17 op vakantie in Spanje en daar hadden zo hele lekkere witte druiven, overdag een pond van weggewerkt en toen 's avonds lekker aan de zuip. Dat ging natuurlijk allemaal lopen gisten in mijn buik, 's nachts heel mijn tent ondergekotst en overal van die druivenschillen
Tegenwoordig vind ik ze gelukkig wel weer lekker
Maar ook echt alles zat er onder, de volgende dag heel de dag met mijn brakke hoofd alles schoon staan te makenquote:Op maandag 11 april 2022 20:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel handig dronken worden
Maar klinkt verder best naar ja
Hahaha nohhhhquote:Op maandag 11 april 2022 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ook echt alles zat er onder, de volgende dag heel de dag met mijn brakke hoofd alles schoon staan te maken
Ja vooral die lucht van die rottende druivenschillenquote:Op maandag 11 april 2022 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha nohhhh
Zelf 1 x ook zo dronken geweest ja
Niet door druiven tho (al was er vast ook wel wijn in t spel). Ook schoon zitten maken de volgende dag.
En twee weken niet weten hoe ik daar, waar ik was, boven was gekomen
Snap ikquote:Op maandag 11 april 2022 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral die lucht van die rottende druivenschillendaardoor heb ik 10 jaar geen druiven ofzo gegeten omdat ik die lucht gewoon niet trok
Kwam er een keer langs toen ze net een paar dagen open waren, best leuk idd!quote:Op maandag 11 april 2022 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort nog wel even kijken voor wat lekkers te eten. Heb niet gekeken of ze Scotch eggs hebbenquote:Op maandag 11 april 2022 21:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kwam er een keer langs toen ze net een paar dagen open waren, best leuk idd!![]()
paar blikjes Irn Bru op de kop getikt
![]()
Ooit ga ik ze zelf makenquote:Op maandag 11 april 2022 21:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort nog wel even kijken voor wat lekkers te eten. Heb niet gekeken of ze Scotch eggs hebben
Volgens mij nietquote:Op maandag 11 april 2022 21:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort nog wel even kijken voor wat lekkers te eten. Heb niet gekeken of ze Scotch eggs hebben
Ja ze hebben wat minder Brits spul inderdaadquote:Op maandag 11 april 2022 21:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Volgens mij nietvond dat ze sowieso meer Amerikaanse dan Britse producten hadden
quote:
Vast.quote:Op maandag 11 april 2022 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustig hier, heb je iedereen weggejaagd?
Ik ben er wel hoor. heb alleen niet zoveel te vertellenquote:Op maandag 11 april 2022 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Men is flabbergasted jou hier op dit tijdstip aan te treffenquote:Op maandag 11 april 2022 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lig een beetje door de sky app te scrollen maar kan niks vinden om te kijken..quote:Op maandag 11 april 2022 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor. heb alleen niet zoveel te vertellen
Ja ik ookquote:Op maandag 11 april 2022 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Men is flabbergasted jou hier op dit tijdstip aan te treffen
quote:Op maandag 11 april 2022 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang geen druiven meer gegeten door een nare ervaring ermeeToen was ik 16/17 op vakantie in Spanje en daar hadden zo hele lekkere witte druiven, overdag een pond van weggewerkt en toen 's avonds lekker aan de zuip. Dat ging natuurlijk allemaal lopen gisten in mijn buik, 's nachts heel mijn tent ondergekotst en overal van die druivenschillen
Tegenwoordig vind ik ze gelukkig wel weer lekker
Ik ben een keer erg ziek geweest van watermeloen. Had een hele in een ochtend naar binnengewerkt. Zo'n enorme. Pff die buikpijnquote:Op maandag 11 april 2022 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb precies dezelfde ervaring. Nou ja, zonder het zuipen. Kilo’s wijndruiven naar binnen gewerkt in Hongarije toen ik ongeveer die leeftijd was. En daarna dagen ziek geweest
Dat is je maandagavond ding?quote:Op maandag 11 april 2022 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tijd om de Dolce Gusto te ontkalken!
Had je wel gekauwd ?quote:Op maandag 11 april 2022 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een keer erg ziek geweest van watermeloen. Had een hele in een ochtend naar binnengewerkt. Zo'n enorme. Pff die buikpijn
Haha, nee. Meer een ‘het lampje knippert en ik wil dat lampje uit hebben- ding’quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een keer erg ziek geweest van watermeloen. Had een hele in een ochtend naar binnengewerkt. Zo'n enorme. Pff die buikpijn
Heel de dag naar uitgekeken?quote:Op maandag 11 april 2022 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tijd om de Dolce Gusto te ontkalken!
Ik zie nu kirby- toestanden voor mequote:Op maandag 11 april 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Soms moet je een meloen doorslikken"
-Gert-Jan Segers
Als dat lampje knippert moet je je Dolce Gusto gelijk lang de kant van de weg parkeren.quote:Op maandag 11 april 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, nee. Meer een ‘het lampje knippert en ik wil dat lampje uit hebben- ding’
Nee, maar wat een langdradig proces zeg!quote:
Hij heeft geen wieltjes!quote:Op maandag 11 april 2022 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat lampje knippert moet je je Dolce Gusto gelijk lang de kant van de weg parkeren.
Water + azijn en een paar keer op het knopje drukken?quote:Op maandag 11 april 2022 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar wat een langdradig proces zeg!
Mag ook wat water kosten
Mopper mopper
Moet ik mij zorgen maken?quote:
Nee.quote:Op maandag 11 april 2022 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Hebben jullie als kind toevallig dit boek ‘gelezen’?
[ afbeelding ]
Altijd de worm zoeken, heette die niet Wimpie ofzo?quote:Op maandag 11 april 2022 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, hij wil nog een rondequote:Op maandag 11 april 2022 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Water + azijn en een paar keer op het knopje drukken?
Volgens mij waren dit "kijkboeken" als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 11 april 2022 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook echt als kind (onder de 15 zeg maar) geen Engelse boeken gelezen. Alleen toen het moest voor mijn eindexamenjaar. Maar dat waren ook geen echte kinderboeken meer..
Zullen daar ook wel wijndruiven zijn geweest ja, kwamen direct van de wijngaard langs de wegquote:Op maandag 11 april 2022 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb precies dezelfde ervaring. Nou ja, zonder het zuipen. Kilo’s wijndruiven naar binnen gewerkt in Hongarije toen ik ongeveer die leeftijd was. En daarna dagen ziek geweest
O, dat weet ik niet meerquote:Op maandag 11 april 2022 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Altijd de worm zoeken, heette die niet Wimpie ofzo?
Okee kan ook. Ik heb er iig geen actieve herinnering aanquote:Op maandag 11 april 2022 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij waren dit "kijkboeken" als ik het me goed herinner.
Niet specifiek die, maar wel de NL versie over Bezigstadquote:Op maandag 11 april 2022 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wel andere boekjes met die tekeningen.quote:Op maandag 11 april 2022 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof niet eens dat hier tekst in stondquote:Op maandag 11 april 2022 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook echt als kind (onder de 15 zeg maar) geen Engelse boeken gelezen. Alleen toen het moest voor mijn eindexamenjaar. Maar dat waren ook geen echte kinderboeken meer..
quote:Op maandag 11 april 2022 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Oké Markquote:Op maandag 11 april 2022 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee kan ook. Ik heb er iig geen actieve herinnering aan
Gaat vies hardquote:Op maandag 11 april 2022 21:53 schreef LTVDK het volgende:
We zitten vandaag alweer in dag 101 van dit jaar
quote:Op maandag 11 april 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe bevalt je functie elders??
Blerghquote:Op maandag 11 april 2022 21:53 schreef LTVDK het volgende:
De chocoladeletters liggen al weer bijna in de winkelsquote:
Mijn favoriete pagina op Teletekst.quote:Op maandag 11 april 2022 21:53 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2022 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blergh![]()
We gaan allemaal dood binnenkort.
Ja, dat kan nog niet hoorquote:Op maandag 11 april 2022 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De chocoladeletters liggen al weer bijna in de winkels
888quote:Op maandag 11 april 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn favoriete pagina op Teletekst.
Teletekst is voor boomers.quote:Op maandag 11 april 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn favoriete pagina op Teletekst.
Kom maar op met die rolladequote:
Ik heb momenteel Corona, Ik maak me nu echt heel erg zorgen...quote:Op maandag 11 april 2022 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blergh![]()
We gaan allemaal dood binnenkort.
quote:
Limoentje erin en gaanquote:Op maandag 11 april 2022 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb momenteel Corona, Ik maak me nu echt heel erg zorgen...
ZEI JE IETS?quote:
quote:
Ondertiteling hielp me. Het antwoord is volmondig (met rollade) JA!!!quote:
Ik las negerquote:
Pohhhhh das Mien vleeschquote:
Als 4ebe 'm te pakken heeft, is er niks meer te delenquote:
Ja doehoeiquote:
Gequote voor het nageslachtquote:
Poeppiespusquote:Op maandag 11 april 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Talgsmeerkaas vind ik niet lekker.
quote:
Ook wel trek inquote:Op maandag 11 april 2022 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ondertiteling hielp me. Het antwoord is volmondig (met rollade) JA!!!
Watquote:
Schapenworst klinkt niet heel erg aantrekkelijkquote:
dierendiscriminatiequote:Op maandag 11 april 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schapenworst klinkt niet heel erg aantrekkelijk
Ooit dacht ik dat ook, maar het is heerlijkquote:Op maandag 11 april 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schapenworst klinkt niet heel erg aantrekkelijk
quote:
quote:
Zwarte mensen bestaan niet en witte ook nietquote:
Heb liever lamsworstjes van de grillquote:Op maandag 11 april 2022 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ooit dacht ik dat ook, maar het is heerlijk
Ik heb hier nog twee worsten liggenquote:Op maandag 11 april 2022 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ooit dacht ik dat ook, maar het is heerlijk
Da's ook heerlijk ja.quote:
Pics van je.. Nja, datquote:Op maandag 11 april 2022 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier nog twee worsten liggen
Mag je zo hebben
Als het zo'n droge worst is denk ik nietquote:Op maandag 11 april 2022 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's ook heerlijk ja.
Maar als je dat lust, dan lust je dit vast ook wel. Denk ik
dit is toch behoorlijk zwartquote:Op maandag 11 april 2022 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwarte mensen bestaan niet en witte ook niet
Bestaan er überhaupt wel mensen?quote:Op maandag 11 april 2022 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwarte mensen bestaan niet en witte ook niet
Valt wel onder die categorie idd, maar wel enorm mals en juicy.quote:Op maandag 11 april 2022 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het zo'n droge worst is denk ik niet
quote:Op maandag 11 april 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bestaan er überhaupt wel mensen?
Zijn we niet gewoon een computerprogramma voor aliens?
Hmmmm! Is vrijheid niet gewoon een illusie ?!quote:Op maandag 11 april 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dat sowiesoquote:Op maandag 11 april 2022 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmmm! Is vrijheid niet gewoon een illusie ?!
En je weet hoe ik leef, ik space alsof ik in de motherfucking matrix zitquote:Op maandag 11 april 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had deze meid links, Nyakim Gatwechquote:Op maandag 11 april 2022 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit is toch behoorlijk zwart
[ afbeelding ]
Mja ben nooit zo'n fan van koud vleesquote:Op maandag 11 april 2022 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt wel onder die categorie idd, maar wel enorm mals en juicy.
Maar het is okay, ik vreet 't wel
Ja.quote:Op maandag 11 april 2022 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmmm! Is vrijheid niet gewoon een illusie ?!
Heel donker getintquote:Op maandag 11 april 2022 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit is toch behoorlijk zwart
[ afbeelding ]
quote:
Hoiquote:
zon 75 denk ikquote:Op maandag 11 april 2022 22:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel mensen naar Beverwijk vandaag?
Nee, meestal blijf ik ver weg van dit soort onderwerpenquote:
extra snel lopenquote:Op maandag 11 april 2022 22:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een hele hoge score! Hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:Op maandag 11 april 2022 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, meestal blijf ik ver weg van dit soort onderwerpen
Dusehh.. lekker weer vandaag he?
Dat was het zekerquote:Op maandag 11 april 2022 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, meestal blijf ik ver weg van dit soort onderwerpen
Dusehh.. lekker weer vandaag he?
zou het NOG erger kunnen hierna?quote:Op maandag 11 april 2022 22:21 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Eerst corona, toen Oekraďne en nu dit!
Ikquote:
God haat mequote:Op maandag 11 april 2022 22:21 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 11 april 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
ik heb trek maar heb al kaasstengels op
ja voor onderwegquote:Op maandag 11 april 2022 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Je ging nog snel even een soepje halen voor de hulpdiensten ook?
Kiezelstenen eten tegen een knorrende maagquote:Op maandag 11 april 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
ik heb trek maar heb al kaasstengels op
Moet ik verdomme van het weekend weer de auto gaan wassenquote:Op maandag 11 april 2022 22:21 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
sla deze tip over denk ikquote:Op maandag 11 april 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kiezelstenen eten tegen een knorrende maag
Ow ok.quote:Op maandag 11 april 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als die van het zelfde niveau is denk ik niet
wattenschijfje?quote:Op maandag 11 april 2022 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even die pruik op pootjes uitlaten
Nou, 75 mensen met brandwonden geeft toch best ophef?quote:Op maandag 11 april 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm ja denk ik? Heb ik iets gemist vandaag?
ah nee he. Dezelfde mensen die Corona fake vinden en denken dat de aarde plat is?quote:
oh ja niemand kijkt er hier nog van opquote:Op maandag 11 april 2022 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, 75 mensen met brandwonden geeft toch best ophef?
In 1930 was Rotterdam nog best aardig:
[ twitter ]
mooi. nog voordat alles plat is gebombadeerdquote:Op maandag 11 april 2022 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, 75 mensen met brandwonden geeft toch best ophef?
In 1930 was Rotterdam nog best aardig:
[ twitter ]
Ja, ik denk dat ze dat misschien opnieuw moeten doen, wie weet komt er dan weer iets beters.quote:Op maandag 11 april 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooi. nog voordat alles plat is gebombadeerd
quote:Op maandag 11 april 2022 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze dat misschien opnieuw moeten doen, wie weet komt er dan weer iets beters.
Dat is je reinste vorm van zelfkastijdingquote:
*knabbel knabbel*quote:Op maandag 11 april 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is je reinste vorm van zelfkastijding
Denk dat ik nog liever mayo zou etenquote:
komen hier nietquote:Op maandag 11 april 2022 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even een flitsbezorger appen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |