SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Oké, het was nog een beetje erger: ze was naakt. Ik heb wel eens gehad dat ik vanuit de keuken recht naar feestzaal in keek.quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, het was nog een beetje erger: ze was naakt. Ik heb wel eens gehad dat ik vanuit de keuken recht naar feestzaal in keek.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Oké, het was nog een beetje erger: ze was naakt. Ik heb wel eens gehad dat ik vanuit de keuken recht naar feestzaal in keek.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2022 17:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:dud0r @:haags
[..]
[ afbeelding ]
Bijna naaktfoto verstuurd?quote:Op maandag 11 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Zo zeg, had ik bijna even een zeer gęnante copy/paste-fout gemaakt.
Vertel ons alles!quote:Op maandag 11 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Zo zeg, had ik bijna even een zeer gęnante copy/paste-fout gemaakt.
Lijkt alsof ze zit te schijtenquote:Op maandag 11 april 2022 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* dud0r checkt snel z'n DMquote:
Gelachenquote:Op maandag 11 april 2022 17:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:dud0r @:haags
quote:Op maandag 11 april 2022 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik had aan iets van true crime zitten werken, daarvoor had ik iets ranzigs moeten googelen en dat gekopieerd dus.
Maar tussendoor wilde ik een factuur sturen en daarvoor moest ik een bedrag kopiëren, maar dat was niet goed gegaan. Dus had ik bijna een zelfmoordmethode in de factuur gekopieerd en verzonden
Beter krijg ik een harstikke vriendelijk bezorger aan de deurquote:Dit product heeft hogere bezorgkosten vanwege het formaat en/of gewicht van het product (¤ 9,99).
Misschien wilde ze graag een duif zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vertel ons alles!
[..]
Lijkt alsof ze zit te schijten
quote:Op maandag 11 april 2022 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik had aan iets van true crime zitten werken, daarvoor had ik iets ranzigs moeten googelen en dat gekopieerd dus.
Maar tussendoor wilde ik een factuur sturen en daarvoor moest ik een bedrag kopiëren, maar dat was niet goed gegaan. Dus had ik bijna een zelfmoordmethode in de factuur gekopieerd en verzonden
quote:Op maandag 11 april 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wilde ze graag een duif zijn.
Wat heb je besteldquote:Op maandag 11 april 2022 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter krijg ik een harstikke vriendelijk bezorger aan de deur
Twee siercavia's van 1000 kg per stuk.quote:
Wat liefquote:Op maandag 11 april 2022 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Twee siercavia's van 1000 kg per stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |