Op antistoffen tegen Ebstein - Barr (het virus dat pfeiffer veroorzaakt) was negatief.
Op de late antistoffen ook, maar op de vroege postitief.
Dus nu moet ik over 2 weken weer bloedprikken
En die klieren zijn ondertussen al een stuk kleiner geworden.
En ben nog steeds niet moe, heb geen last van mijn milt (wel een weekje gehad, eerste week, bij diep inademen), heb geen koorts gehad, geen last gehad van misselijkheid en hoofdpijn.
Njah ik merk t wel.
zo dat moest ik even kwijt
dank je voor je aandacht
[Dit bericht is gewijzigd door Koen.Sadza op 04-02-2003 13:57]
quote:dat is dus niet duidelijk
Op dinsdag 4 februari 2003 13:56 schreef poep het volgende:
hen je nu wel of geen pfeiffer
Offtopic: Dat praat geen poep is toch van België van Henk Westbroek he?
Ik moest 5 keer prikken, tussenpozen van een maand, 2 maand ongeveer. En pas na de 5e keer was t Pfeiffer.
Maar ach, al heb je het. Je kan er niks aan doen, tis een beetje vervelend. Ik had nergens echt last van. Beetje hoofdpijn en erg snel moe. Na een jaartje (vanaf de 1e verschijnselen) was het over.
iig sterkte.
Het moest dus een ontsteking zijn ergens, waarna ik anti-biotica kreeg.
Bleek ik toch Pfeiffer te hebben, wat resulteerde in een enorme allergische reactie op die anti-biotica (deze schijnt dus absoluut niet in combinatie met Pfeiffer gebruikt te kunnen worden, maarja dat had ik toch niet volgens de tests), legde zowat het loodje.
Ben dus mooi de rest van m'n leven allergisch voor dat soort anti-biotica.
Wat ik wil zeggen dus is het volgende: Let op wat ze na een negatieve uitslag op Pfeiffer geven.
Informeer even bij je arts welke anti-biotica dit geweest kan zijn voor je hetzelfde overkomt.
Sterkte verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |