SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Die fidget spinner maakt het wel mooi afquote:Op zondag 10 april 2022 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Ik, die wéér de lapo heeft.
De jongste of de oudste?quote:Op zondag 10 april 2022 21:58 schreef Dqod het volgende:
Mijn broer had vroeger altijd de mannengriep. Dat hield dus in dat er gedurende de hele dag gekreund en gesteund werd door 'm, wat door 't hele huis te horen was. En zo dramatisch dat al mijn vorige relaties met vrouwen er zwaar bij in het niet vielen
De middelste. Dus jongste broer dan jaquote:
Oog voor detailquote:Op zondag 10 april 2022 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die fidget spinner maakt het wel mooi af
Ja, ik vond het een beetje raar om middelste of oudste te zeggenquote:
Nee, er zijn veel strengere regels m.b.t. werkloosheid en uitkering. Of bijstand. Zeker voor buitenlanders: geen werk is het land uit, even kort samengevat. Je betaalt hier eigenlijk gewoon voor wat je gebruikt, dus als jij je kinderen in de opvang wil betaal je je blauw, en mensen zonder kinderen betalen daar niks aan mee. Huurtoeslag en zorgtoeslag bestaat niet.quote:Op zondag 10 april 2022 21:54 schreef UitStraling het volgende: [..] Moet je daar in Zwitserland niet voor zwervers, negers en werkelozen betalen dan?
Immerquote:
Of we zeggen vanaf nu gewoon "zussen" aangezien ik het gros van de mannelijke hormonen heb gekregenquote:Op zondag 10 april 2022 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vond het een beetje raar om middelste of oudste te zeggen
Heb je het nou alweer over negers?quote:Op zondag 10 april 2022 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je daar in Zwitserland niet voor zwervers, negers en werkelozen betalen dan?
Balls of steel enz enzquote:Op zondag 10 april 2022 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Immer
[..]
Of we zeggen vanaf nu gewoon "zussen" aangezien ik het gros van de mannelijke hormonen heb gekregen
We hebben er hier ook 3 hoorquote:Op zondag 10 april 2022 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het nou alweer over negers?
Waar het hart vol van is....quote:Op zondag 10 april 2022 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2022 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Balls of steel enz enz
Haar op de tanden enz enz
US z'n mond loopt over van negersquote:Op zondag 10 april 2022 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is....
Ieder voor zich dus.quote:Op zondag 10 april 2022 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, er zijn veel strengere regels m.b.t. werkloosheid en uitkering. Of bijstand. Zeker voor buitenlanders: geen werk is het land uit, even kort samengevat. Je betaalt hier eigenlijk gewoon voor wat je gebruikt, dus als jij je kinderen in de opvang wil betaal je je blauw, en mensen zonder kinderen betalen daar niks aan mee. Huurtoeslag en zorgtoeslag bestaat niet.
Valt me nu pas opquote:Op zondag 10 april 2022 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kerntemperatuurmeter voor vlees werkt ook wel. Gewoon even in poepert.quote:Op zondag 10 april 2022 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier geen koortsthermometer....
En morgen weer in de fricandeau.quote:Op zondag 10 april 2022 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kerntemperatuurmeter voor vlees werkt ook wel. Gewoon even in poepert.
"Medium-rare".quote:Op zondag 10 april 2022 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maandagen maar afschaffen?quote:Op zondag 10 april 2022 22:07 schreef Ama het volgende:
Jongens morgen is het weer maandag. Wat een teleurstelling.
Later als je groot bent en moet werken is het nog veel erger.quote:Op zondag 10 april 2022 22:07 schreef Ama het volgende:
Jongens morgen is het weer maandag. Wat een teleurstelling.
Okquote:Op zondag 10 april 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Later als je groot bent en moet werken is het nog veel erger.
Dan moet je gewoon fantastischer werk zoekenquote:Op zondag 10 april 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Later als je groot bent en moet werken is het nog veel erger.
Moet je wel iets met de pointy end doen.quote:Op zondag 10 april 2022 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn stemmingquote:Op zondag 10 april 2022 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
Tevens een obligatoire maar long overdue: wat is omhoog teefjes
Dat zijn de betere berichtenquote:
Gewoon een beetje spuug en hij glijdt er zo in.quote:Op zondag 10 april 2022 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je wel iets met de pointy end doen.
Aardappel er rond en dan 45 min erin ofzo
Tranen krijg je, spuug moet je verdienenquote:Op zondag 10 april 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een beetje spuug en hij glijdt er zo in.
Jeetjequote:Op zondag 10 april 2022 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tranen krijg je, spuug moet je verdienen
Anale fanboys hebben elkaar gevonden hoorquote:Op zondag 10 april 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een beetje spuug en hij glijdt er zo in.
quote:Op zondag 10 april 2022 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tranen krijg je, spuug moet je verdienen
Niks mis met een beetje spice in de slaapkamerquote:Op zondag 10 april 2022 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anale fanboys hebben elkaar gevonden hoor
Leuke mental image.quote:
Ik had hem zo bescheiden opgesteldquote:Op zondag 10 april 2022 22:32 schreef Dqod het volgende:
Zie nu pas de TT trouwens. Brings back memories
quote:Op zondag 10 april 2022 22:32 schreef Dqod het volgende:
Zie nu pas de TT trouwens. Brings black memories
Dat siert je.quote:Op zondag 10 april 2022 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had hem zo bescheiden opgesteld
Ik zal even in m'n contacten kijken voor je, USquote:
Op de beatquote:
quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Boemklatsch
Partysquatten op de rug van een andere festivalganger
quote:
Lol, dayumquote:
Ja, ik vond ze live echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 10 april 2022 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lol, dayum![]()
Ook memories ja, al was ik nooit zo'n fan van ze
Wat was 't trouwens ook alweer? ISF toch? Right?
Amen to thatquote:Op zondag 10 april 2022 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vond ze live echt verschrikkelijk.
Roger Sanchez was veel beter![]()
Yup yup... wist niet eens van het bestaan van ISF af, maar was best oke.
Klopt, maar zou niet gegaan zijn als jullie niet gingen.quote:Op zondag 10 april 2022 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen to that
En nee, me neither, totdat ik werd meegenomen
Jij was op eigen houtje toen, of nie
Nawwwquote:Op zondag 10 april 2022 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar zou niet gegaan zijn als jullie niet gingen.
'Goede Nederlands' weer
als het dan gele klauw moet zijn:quote:
Trusten. En beterschapquote:
Vind ik nog best okequote:
tozzz wollah jwzquote:
toefff slagroomquote:
Niet verkeerdquote:
Nice!quote:Op zondag 10 april 2022 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet verkeerd
Deze dan nog, voordat ik deze sc helemaal verander in een watluisterjenutopic
Opgeslagen in later bekijkenquote:Op zondag 10 april 2022 22:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nice!![]()
![]()
Dan ook mijn laatste maar in dit topic![]()
Helemaal goed!quote:
Woltroesten sisquote:
Slaap lekker!quote:
Zoveel blank is racismequote:Op zondag 10 april 2022 23:58 schreef Recce het volgende:
Het is nog net World Homeopathy Day!
[ afbeelding ]
chemtrailsquote:Op maandag 11 april 2022 00:00 schreef Recce het volgende:
Een collectie vliegtuigstrepen boven het Kanaal:
[ afbeelding ]
Morguh Koenquote:
De slaap ook weer uit?quote:
Kan mij er iets bij voorstellen.quote:Op maandag 11 april 2022 06:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had nog wel een uurtje of twee willen slapelen.
Als ik vroeg klaar zou zijn was het maar half zo erg. Maar dat is ook niet zo vandaag.quote:Op maandag 11 april 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij er iets bij voorstellen.
Is maar niets he dat vroege opstaan.
Ik schat ook in dat ik pas rond 21-22 uur klaar ga zijn vandaag.quote:Op maandag 11 april 2022 06:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik vroeg klaar zou zijn was het maar half zo erg. Maar dat is ook niet zo vandaag.
Moet je naar kantoor met je vier mandarijnen?quote:Op maandag 11 april 2022 07:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schat ook in dat ik pas rond 21-22 uur klaar ga zijn vandaag.
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2022 07:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schat ook in dat ik pas rond 21-22 uur klaar ga zijn vandaag.
Thuis vandaag, even tellen, vijf mandarijnen in de fruitschaal dus later dan 18:00 kan het eigenlijk echt niet worden.quote:Op maandag 11 april 2022 07:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je naar kantoor met je vier mandarijnen?
Klinkt ook een stuk verstandigerquote:Op maandag 11 april 2022 07:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thuis vandaag, even tellen, vijf mandarijnen in de fruitschaal dus later dan 18:00 kan het eigenlijk echt niet worden.
Uitstraling Engel.quote:Op maandag 11 april 2022 07:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mandarijneneter en wiebelsdansinstructeur.
Dus dubbel pechquote:Op maandag 11 april 2022 06:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik vroeg klaar zou zijn was het maar half zo erg. Maar dat is ook niet zo vandaag.
WIebel je zo de manderijntjes er weer uitquote:Op maandag 11 april 2022 07:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mandarijneneter en wiebelsdansinstructeur.
Kan je er gelijk lekker bij schreeuwenquote:
Je hebt gewoon zin om te werken.quote:Op maandag 11 april 2022 07:45 schreef gianni61 het volgende:
Ik voel mij verbazingwekkend fris.
Hier klopt iets niet.
Heb je gedoucht?quote:Op maandag 11 april 2022 07:45 schreef gianni61 het volgende:
Ik voel mij verbazingwekkend fris.
Hier klopt iets niet.
nee, dat kan het niet zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt gewoon zin om te werken.
ook niet.quote:
Heb je nog veel last?quote:Op maandag 11 april 2022 07:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk wel dat ik zo weer ga slapen. Heb alleen even mezelf ziek gemeld op het werk...
Raarquote:Op maandag 11 april 2022 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat kan het niet zijn.
[..]
ook niet.
Zijn je armen nu moe van het vliegen?quote:
yup en het wordt ook warmerquote:Op maandag 11 april 2022 07:50 schreef Karzai het volgende:
weer een nieuwe werkweek![]()
nog een slokje koffie en dan op pad
tis de hele week droog en zonnig volgens het weerbericht![]()
Nog steeds verkouden iig. En ik voel me wel een beetje brak, maar dat kan ook psychische oorzaken hebben....quote:
16 graden vandaagquote:
Gewoon je rust nemen en niet jezelf dwingen om ze snel mogelijk weer aan het werk te gaan, dat werkt alleen maar averechts.quote:Op maandag 11 april 2022 07:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog steeds verkouden iig. En ik voel me wel een beetje brak, maar dat kan ook psychische oorzaken hebben....
Kun je tenminste met de airco aan en de gordijnen dicht al dat goede weer ontwijkenquote:Op maandag 11 april 2022 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en uiteraard precies vandaag en morgen op kantoor
Ik nietquote:Op maandag 11 april 2022 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en uiteraard precies vandaag en morgen op kantoor
Ik heb afgesproken met het werk om woensdag even te bellen en de stand van zaken door te geven.quote:Op maandag 11 april 2022 07:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon je rust nemen en niet jezelf dwingen om ze snel mogelijk weer aan het werk te gaan, dat werkt alleen maar a
Stromendquote:Op maandag 11 april 2022 07:56 schreef UitStraling het volgende:
Iemand post hier haar certificaat "stromend en fit door de overgang voor professionals, een bijscholing"
Klinkt wat vriendelijker dan incontinentquote:
Dat is meer lekkend.quote:Op maandag 11 april 2022 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wat vriendelijker dan incontinent
hier zou ontslag op moeten staanquote:Op maandag 11 april 2022 07:56 schreef UitStraling het volgende:
Iemand post hier haar certificaat "stromend en fit door de overgang voor professionals, een bijscholing"
Als je het doet moet je het goed doen, daarom ook die cursusquote:
maar het zal toch moeten?quote:Op maandag 11 april 2022 08:10 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil misschien niet naar de kaakchirurg
Moet ik mee om je hand vast te houden?quote:
Spuitje van twee meter lang erin en je voelt niets van de behandeling.quote:Op maandag 11 april 2022 08:10 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2022 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet ik mee om je hand vast te houden?
Als het zo simpel is, waarom maken mensen me dan bang?quote:Op maandag 11 april 2022 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spuitje van twee meter lang erin en je voelt niets van de behandeling.
me vooral naar huis rijden denk ikquote:Op maandag 11 april 2022 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En af en toe there there zeggen?
ik dacht meer aan:quote:Op maandag 11 april 2022 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En af en toe there there zeggen?
quote:Op maandag 11 april 2022 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht meer aan:
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur
Doe ik ook welquote:Op maandag 11 april 2022 08:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
me vooral naar huis rijden denk ik
En dan even instoppenquote:Op maandag 11 april 2022 08:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
me vooral naar huis rijden denk ik
Kan ook werkenquote:Op maandag 11 april 2022 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht meer aan:
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur
Na afloop mag je een lolly uitzoekenquote:Op maandag 11 april 2022 08:10 schreef Moeraskat het volgende:
Hoeveel kiezen?quote:Op maandag 11 april 2022 08:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als het zo simpel is, waarom maken mensen me dan bang?
Hoezo 'misschien'?quote:Op maandag 11 april 2022 08:10 schreef Moeraskat het volgende:
Bijna 4 Mei jaquote:Op maandag 11 april 2022 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook weer bijna de tijd van het jaar voor de jodekoeken.
Koffiequote:Op maandag 11 april 2022 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kopje koffie, koekje, bezwangeren, sprientjes klaarleggen en weer aan het werk.
Lekkerquote:Op maandag 11 april 2022 08:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb misschien nu al weekend![]()
Voel je je al wat beter?quote:Op maandag 11 april 2022 07:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk wel dat ik zo weer ga slapen. Heb alleen even mezelf ziek gemeld op het werk...
Dat is nog nader te bepalenquote:Op maandag 11 april 2022 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke dag gaat de badkamer gepoetst worden?
Wil je met pijn rond blijven lopen dan, gewoon ff doorzetten komt goedquote:Op maandag 11 april 2022 08:10 schreef Moeraskat het volgende:
niet beter dan gisteren, maar ook niet ziekerquote:
Aldus de vrouw die dit weekend voor een maand naar Thailand gaat..quote:
is daar een tijd in het jaar voor?quote:Op maandag 11 april 2022 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook weer bijna de tijd van het jaar voor de jodekoeken.
Gelukkig maar, niet zieker worden ook.quote:Op maandag 11 april 2022 08:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
niet beter dan gisteren, maar ook niet zieker
Goed punt, Bossiequote:Op maandag 11 april 2022 08:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aldus de vrouw die dit weekend voor een maand naar Thailand gaat..
een milkshake aubquote:Op maandag 11 april 2022 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na afloop mag je een lolly uitzoeken
Rolo?quote:Op maandag 11 april 2022 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben weer lekkere McFlurry bij de Mac
quote:Op maandag 11 april 2022 08:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aldus de vrouw die dit weekend voor een maand naar Thailand gaat..
Oh, laat maar.quote:
Ze hebben ook Snickers zie ik.quote:
Ja, dat idee heb ik inderdaad ook. Maar ik merk aan mezelf dat ik niet meer per sé al die zooi er in wil.quote:Op maandag 11 april 2022 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben ook Snickers zie ik.
Heb ze al lang niet meer gehad, heb het idee dat er steeds minder in dat bekertje gaat.
Er is hier een paar jaar geleden een nieuwe ijssalon geopend, ga daar dan liever naartoe.quote:Op maandag 11 april 2022 08:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik inderdaad ook. Maar ik merk aan mezelf dat ik niet meer per sé al die zooi er in wil.
Ik wil meequote:
Huehuequote:Op maandag 11 april 2022 08:43 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik merk aan mezelf dat ik niet meer per sé al die zooi er in wil.
lekker lekker.quote:Op maandag 11 april 2022 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is hier een paar jaar geleden een nieuwe ijssalon geopend, ga daar dan liever naartoe.
Ik kan er altijd zo om lachen. Waar halen ze die lui allemaal vandaan vraag ik mij soms afquote:Op maandag 11 april 2022 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
Lang leve de liefde aan het terugkijken. Wat een psycho's weer
Van de toneelschoolquote:Op maandag 11 april 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan er altijd zo om lachen. Waar halen ze die lui allemaal vandaan vraag ik mij soms af
Ja dat zeker.quote:Op maandag 11 april 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan er altijd zo om lachen. Waar halen ze die lui allemaal vandaan vraag ik mij soms af
Schaam je je voor mij?quote:Op maandag 11 april 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja leukmisschien pas je wel in mijn backpack
Oeh, mensensmokkelquote:
Dat tentje trekt wel echt Champion League uitschot aan hequote:Op maandag 11 april 2022 08:51 schreef bitterbal het volgende:
die mensen waaraan we hadden gevraagd of ze het doorlooppad vrij konden houden en dat niet wilde doen hebben een klacht gestuurd dat we dat hadden gevraagd
quote:Op maandag 11 april 2022 08:51 schreef bitterbal het volgende:
die mensen waaraan we hadden gevraagd of ze het doorlooppad vrij konden houden en dat niet wilde doen hebben een klacht gestuurd dat we dat hadden gevraagd
Echt erg. Je zegt tegen een collega dat hij zijn buik maar moet inhouden als je het vraagt en tegen mij gewoon neequote:Op maandag 11 april 2022 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat tentje trekt wel echt Champion League uitschot aan he![]()
das volgens mij al een oude?quote:Op maandag 11 april 2022 08:54 schreef Moeraskat het volgende:
haha die knakker gaat haar denk ik afwijzen omdat ze een uitkering heeft.
Kloptquote:
OWquote:
Ja ik heb ook regelmatig het vermoeden dat het allemaal zo nep is al het maar zijn kan.quote:
ja ik doe niet aan mensensmokkelquote:Op maandag 11 april 2022 08:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopttijdje verzuimd om te kijken.
[..]
OW
Ik nu ookquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 08:34 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ren-in-aantocht.html
Nou ik ken (helaas) een aantal mensen die eraan mee hebben gedaan.quote:Op maandag 11 april 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb ook regelmatig het vermoeden dat het allemaal zo nep is al het maar zijn kan.
Dit heb jij zo gezegd hè?quote:Op maandag 11 april 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt erg. Je zegt tegen een collega dat hij zijn buik maar moet inhouden als je het vraagt en tegen mij gewoon nee![]()
dan dus die mail sturen met dat ze niet welkom zijn geheten ofzo en dat we maar blij mogen zijn dat we na corona nog mogen werken![]()
en dat alles omdat je vraagt of die tering kinderwagen misschien ergens opzij gezet kan worden en of jij met je dikke reet wat kan opschuiven
Ik ook nietquote:
nee wel gedacht. Toen ze vroegen wat ze dan met dat kind moesten doen dacht ik schuif het terugquote:
Vaak dezelfde mensjes ook.quote:Op maandag 11 april 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb ook regelmatig het vermoeden dat het allemaal zo nep is al het maar zijn kan.
ja op hun pik getrapt. En zal het vandaag wel horen dat er een klacht binnen is gekomenquote:Op maandag 11 april 2022 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Dat mensen daar de moeite voor nemen.
Die mensen mogen blij zijn dat ze na corona nog leven.quote:Op maandag 11 april 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt erg. Je zegt tegen een collega dat hij zijn buik maar moet inhouden als je het vraagt en tegen mij gewoon nee![]()
dan dus die mail sturen met dat ze niet welkom zijn geheten ofzo en dat we maar blij mogen zijn dat we na corona nog mogen werken![]()
en dat alles omdat je vraagt of die tering kinderwagen misschien ergens opzij gezet kan worden en of jij met je dikke reet wat kan opschuiven
O echt, heb je die mensen gevraagd wat ze bezield om aan zo programma mee te willen doenquote:Op maandag 11 april 2022 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik ken (helaas) een aantal mensen die eraan mee hebben gedaan.Dus dat waren al geen toneelschoolmenschen.
"Schuif dat lelijke kutkind maar terug in dat zure gat van je"quote:Op maandag 11 april 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wel gedacht. Toen ze vroegen wat ze dan met dat kind moesten doen dacht ik schuif het terugmaar dat zeg ik niet he ...
ja als ik een driegangen menu in de kinderwagen laat vallen hebben we het ook gedaanquote:Op maandag 11 april 2022 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die mensen mogen blij zijn dat ze na corona nog leven.
Dan hadden ze terecht een punt als ze een mail hadden gestuurdquote:Op maandag 11 april 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Schuif dat lelijke kutkind maar terug in dat zure gat van je"
Neequote:Op maandag 11 april 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, heb je die mensen gevraagd wat ze bezield om aan zo programma mee te willen doen
nee gewoon mail naar de zaak zelfquote:Op maandag 11 april 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze het ook niet op yelp ofzo gezet?
Snap ik ook ergens welquote:
Of een nog levend vals varken.quote:Op maandag 11 april 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik een driegangen menu in de kinderwagen laat vallen hebben we het ook gedaan
[ afbeelding ]
het is maar goed dat ik niet op die mailtjes mag reageren
Maar dat heb ik bij first dates ook.quote:
succes en sterktequote:Op maandag 11 april 2022 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
Tandjes poetsen en naar de mondhygiëniste
Succes.quote:Op maandag 11 april 2022 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
Tandjes poetsen en naar de mondhygiëniste
gewoon niet serveren,ja sorry we kunnen er niet veilig langs, mogelijk laten we eten op het kind vallen en dat willen wij niet, tot u ruimte maakt komen wij niet serveren,doeiiiiiquote:Op maandag 11 april 2022 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Das een goed ideequote:Op maandag 11 april 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Asteroïde laten neerstorten in die kinderwagen dan.
Die heb ik een of twee keer gekeken, vind dat niet zo leukquote:Op maandag 11 april 2022 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dat heb ik bij first dates ook.
ja zoiets zouden we wel willen doen maar denk dat we dat niet mogen. En het ging er ook omdat dat achter hun ook nog tafeltjes waren waar zo niet bij konden komen.quote:Op maandag 11 april 2022 09:06 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon niet serveren,ja sorry we kunnen er niet veilig langs, mogelijk laten we eten op het kind vallen en dat willen wij niet, tot u ruimte maakt komen wij niet serveren,doeiiiii
First dates vind ik alleen leuk om bij te twitterenquote:Op maandag 11 april 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik een of twee keer gekeken, vind dat niet zo leuk
married at first sight kijk ik wel ook altijd zo bijzonder dat redelijk jonge mensen hier aan mee doen.
Zullen we jou ook opgeven?quote:Op maandag 11 april 2022 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
First dates vind ik alleen leuk om bij te twitteren
Ja, vind ik ook leuk ja
Hoezo? Was dat kind niet lelijk dan?quote:Op maandag 11 april 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan hadden ze terecht een punt als ze een mail hadden gestuurd
is het niet ook gewoon voorsachrift van de brandweer ivm vluchtroutes etc danquote:Op maandag 11 april 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoiets zouden we wel willen doen maar denk dat we dat niet mogen. En het ging er ook omdat dat achter hun ook nog tafeltjes waren waar zo niet bij konden komen.
Maar goed begrijp niet waarom je als gast dit zo'n rare vraag vind. We willen alleen ons werk kunnen doen
je moet uiteraard zo'n actie even met je baas kortsluiten maar opzich mag je dat, zij zijn gasten, geen koningen ofzoquote:Op maandag 11 april 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoiets zouden we wel willen doen maar denk dat we dat niet mogen. En het ging er ook omdat dat achter hun ook nog tafeltjes waren waar zo niet bij konden komen.
Maar goed begrijp niet waarom je als gast dit zo'n rare vraag vind. We willen alleen ons werk kunnen doen
nou ja dat weet ik niet. Zal ook wel maar het is gewoon fatsoen ook toch. begrijp zo'n houding echt nietquote:Op maandag 11 april 2022 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is het niet ook gewoon voorsachrift van de brandweer ivm vluchtroutes etc dan
Gewoon bij Parkheuvel, Fred of FG Restaurant gaan werken, heb je daar geen last van.quote:Op maandag 11 april 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat weet ik niet. Zal ook wel maar het is gewoon fatsoen ook toch. begrijp zo'n houding echt niet
ja maar hoef niet van dat sjieke stijve gedoe. Ben ik ook niet de persoon voor trouwensquote:Op maandag 11 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon bij Parkheuvel, Fred of FG Restaurant gaan werken, heb je daar geen last van.
Paupers dus.quote:Op maandag 11 april 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoef niet van dat sjieke stijve gedoe. Ben ik ook niet de persoon voor trouwensMaar sommige mensen hebben gewoon echt een gebrekkige opvoeding gehad.
Laatst was er een gezin. Kinderen hele tijd rondrennen. Wij druk en die kinderen ontwijken. Collega vraagt uiteindelijk aan de ouders of de kinderen bij de tafel kunnen blijven, zegt die vader; Goh hoe lang heb je er over gedaan om ons dat te komen vragen?
zijn ze je dan aan het testen ofzo?Ze zien dus dat die kinderen in de weg lopen
Een van de kinderen ontvoeren en in de maas gooien; doen ze het volgende keer niet meer.quote:Op maandag 11 april 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoef niet van dat sjieke stijve gedoe. Ben ik ook niet de persoon voor trouwensMaar sommige mensen hebben gewoon echt een gebrekkige opvoeding gehad.
Laatst was er een gezin. Kinderen hele tijd rondrennen. Wij druk en die kinderen ontwijken. Collega vraagt uiteindelijk aan de ouders of de kinderen bij de tafel kunnen blijven, zegt die vader; Goh hoe lang heb je er over gedaan om ons dat te komen vragen?
zijn ze je dan aan het testen ofzo?Ze zien dus dat die kinderen in de weg lopen
Gisteren ook een gezin. Vroeg of ze nog een dessert wilde dus die vader van ja weet niet hoe lang de kinderen nog rustig blijven. Ondertussen 2 van die kinderen die de bank slopenquote:
das strafbaar tochquote:Op maandag 11 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de kinderen ontvoeren en in de maas gooien; doen ze het volgende keer niet meer.
alleen als ze je pakkenquote:
Ramzan Kadyrov en zijn rare baardmannetjes als ordehandhavers inhuren.quote:Op maandag 11 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de kinderen ontvoeren en in de maas gooien; doen ze het volgende keer niet meer.
en dan ga je werken in thailand?quote:Op maandag 11 april 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
je hebt ook mensen die dan de tafels er naast gebruiken om hun jas en shit op te gooien, dan vraag ik ze ook of ze het op de kapstok willen ophangen zodat de tafels gewoon beschikbaar blijven en het er netter uitziet. Men is dan ook vaak beledigt dat ik dat vraag.
maar je bent niet thuis![]()
nou goed nog 2 dagen
quote:Op maandag 11 april 2022 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan ga je werken in thailand?
anders moet je nog wel wat langer dan 2 dagen
En the bachelor? Ik Twitter nooit vind dat dus drie keer nietsquote:Op maandag 11 april 2022 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
First dates vind ik alleen leuk om bij te twitteren
Ja, vind ik ook leuk ja
quote:Op maandag 11 april 2022 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen als ze je ermee pakken.
quote:
alles verkopen!quote:Op maandag 11 april 2022 09:46 schreef Karzai het volgende:
Er staan weer allemaal mooie spulletjes in de winkel
wat allemaal?quote:Op maandag 11 april 2022 09:46 schreef Karzai het volgende:
Er staan weer allemaal mooie spulletjes in de winkel
Ga je in thailand gelijk kijken naar werk en onderkomen zodat je daar kan blijven wonen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |