Tweede worden en met mazzel de beker winnen en je hoort me verder ook niet meer mopperen. Meer zit er met de huidige groep en trainer echt niet in.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Toch gewoon een prima seizoen? Misschien overschat men de mogelijkheden van PSV een beetje.
Een paar mindere transfers en dit is in principe het resultaat. Het positieve is wel dat er Europees weer redelijk gepresteerd wordt en er daarom na dit jaar waarschijnlijk weer CL in zit voor de #2 van de eredivisie.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tweede worden en met mazzel de beker winnen en je hoort me verder ook niet meer mopperen. Meer zit er met de huidige groep en trainer echt niet in.
M'n reet, dit Leicester had je moeten pakken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een paar mindere transfers en dit is in principe het resultaat. Het positieve is wel dat er Europees weer redelijk gepresteerd wordt en er daarom na dit jaar waarschijnlijk weer CL in zit voor de #2 van de eredivisie.
Dat probeert elke club natuurlijk. Ook met 2 van de 3 transfers raak redt je het als PSV niet meer tegen Leicester City, een club die met een begroting van 185 miljoen werkt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
M'n reet, dit Leicester had je moeten pakken.
Clubs als PSV horen 'above their weight class' te punchen, als je dat niet doet, dan kan je nooit je ambities waar maken.
Om dat te bereiken moeten zeg maar 2 van de 3 transfers 'raak' zijn. Niet dat je 2 van de 3 wereldspelers haalt maar wel dat je van elke 3 spelers die je haalt er 2 bij hebt zitten die je elftal of selectie sterker maken.
Dat gaat dus al jaaaaaaaaaren lang mis bij PSV, en dan vlieg je er dus uit tegen een club als Leicester, die feitelijk ook geen fatsoenlijk stuk voetbal op de mat kunnen leggen al smeekt hun liever moedertje erom.....
Europees was het toch ook gewoon matig met geen cl, uit de EL en uit de CFL bij de eerste serieuze tegenstand? Edit: oh je bedoelt nl in zijn geheel,dan klopt het.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een paar mindere transfers en dit is in principe het resultaat. Het positieve is wel dat er Europees weer redelijk gepresteerd wordt en er daarom na dit jaar waarschijnlijk weer CL in zit voor de #2 van de eredivisie.
Ja, maar wel met verbetering ten opzichte van voorheen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 02:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Europees was het toch ook gewoon matig met geen cl, uit de EL en uit de CFL bij de eerste serieuze tegenstand?
Kwartfinale is conference league, dat is gewoon je weightclass. Loot je goed dan punch je erboven, loot je slecht dan heb je een spannend duel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Clubs als PSV horen 'above their weight class' te punchen, als je dat niet doet, dan kan je nooit je ambities waar maken.
Om dat te bereiken moeten zeg maar 2 van de 3 transfers 'raak' zijn. Niet dat je 2 van de 3 wereldspelers haalt maar wel dat je van elke 3 spelers die je haalt er 2 bij hebt zitten die je elftal of selectie sterker maken.
Dat gaat dus al jaaaaaaaaaren lang mis bij PSV, en dan vlieg je er dus uit tegen een club als Leicester, die feitelijk ook geen fatsoenlijk stuk voetbal op de mat kunnen leggen al smeekt hun liever moedertje erom.....
Vanaf seconde 1 in de tweede helft was het drama bij PSV. Leicester zette zo stevig druk dat PSV zich er geen raad mee wist en op eigen helft moest blijven voetballen. Dan krijg je een counter of 3 en een megakans op 2-0 die je mist en ineens hangt de 1-1 er in. Op dat moment weet je ook dat het klaar is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:38 schreef XL het volgende:
[..]
Kwartfinale is conference league, dat is gewoon je weightclass. Loot je goed dan punch je erboven, loot je slecht dan heb je een spannend duel.
Het enige dat je kunt aanmerken is het weggeven van een voorsprong en het achteruit voetballen bij een voorsprong. Je voelt vanaf de 1-0 al het slotoffensief komen en als het dan zover is weet je dat je nooit gaat winnen.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 07:17 schreef Lyrebird het volgende:
Leicester City heeft voor 515 miljoen Euro op het veld staan en op de bank zitten; PSV moet het met 160 miljoen Euro doen. Dat is meer dan een factor 3.
Je wint misschien een op de tien keer of zo, als PSV. Ze hebben zich kranig verweerd, en daarmee mag je in je handjes knijpen. Ze hebben zich goed in de kijker gespeeld.
Met de notitie dat er toen geen CFL was.quote:Op vrijdag 15 april 2022 02:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, maar wel met verbetering ten opzichte van voorheen.
Punten behaald laatste 5 jaar 1 - 6 - 6 - 10 - 10
Er zit in ieder geval verbetering in.
https://kassiesa.net/uefa/data/method5/trank2022.html
1/10 keer is wel heel negatief gedacht, het is geen Liverpool ofzo maar de nummer 9 van Engeland.quote:Op vrijdag 15 april 2022 07:17 schreef Lyrebird het volgende:
Leicester City heeft voor 515 miljoen Euro op het veld staan en op de bank zitten; PSV moet het met 160 miljoen Euro doen. Dat is meer dan een factor 3.
Je wint misschien een op de tien keer of zo, als PSV. Ze hebben zich kranig verweerd, en daarmee mag je in je handjes knijpen. Ze hebben zich goed in de kijker gespeeld.
Transfermarkt.de god @Lyrebirdquote:Op vrijdag 15 april 2022 07:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1/10 keer is wel heel negatief gedacht, het is geen Liverpool ofzo maar de nummer 9 van Engeland.
Van?quote:Op vrijdag 15 april 2022 07:17 schreef Lyrebird het volgende:
Ze hebben zich goed in de kijker gespeeld.
dan heeft niemand zich toch in de kijker gespeeld, de enige die dit niveau aan leek te kunnen was Götze en dat ook alleen de eerste helft, in Gakpo zijn kwaliteiten geloof ik echt wel maar die hebben we gisteren ook niet gezien.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ploegen die op zoek zijn naar mogelijke versterkingen voor volgend seizoen.
Sangare gaat echt wel naar de PL en wie weet dat clubs ineens interesse hebben in Mauroquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan heeft niemand zich toch in de kijker gespeeld, de enige die dit niveau aan leek te kunnen was Götze en dat ook alleen de eerste helft, in Gakpo zijn kwaliteiten geloof ik echt wel maar die hebben we gisteren ook niet gezien.
dat denk ik ook wel maar het ging even over de opmerking dat ze zich in de kijker hebben gespeeld gisteren, dat lijkt me dus nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sangare gaat echt wel naar de PL en wie weet dat clubs ineens interesse hebben in Mauro
Gakpo had zich al in de kijker gespeeld, Götze speelde behoorlijk net als Mauro jr. en Sangaré. Veerman vond ik ook niet slecht overigens.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan heeft niemand zich toch in de kijker gespeeld, de enige die dit niveau aan leek te kunnen was Götze en dat ook alleen de eerste helft, in Gakpo zijn kwaliteiten geloof ik echt wel maar die hebben we gisteren ook niet gezien.
Begroting vind ik altijd zo weinig zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 02:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat probeert elke club natuurlijk. Ook met 2 van de 3 transfers raak redt je het als PSV niet meer tegen Leicester City, een club die met een begroting van 185 miljoen werkt.
Nogmaals, LC heeft voor drie keer meer kapitaal aan spelers (als je transfermarkt.de mag geloven). Als je LC dan uit op 0-0 houdt, en thuis nipt verliest, speel je je in de kijker. De bal is rond en zo.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel maar het ging even over de opmerking dat ze zich in de kijker hebben gespeeld gisteren, dat lijkt me dus niet
Nee het ging over de vergelijking met Leicester, en dat de spelers van PSV zich in de kijker hebben gespeeld. Jij betrekt het louter op de wedstrijd van gisteren in plaats van op het tweeluik.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel maar het ging even over de opmerking dat ze zich in de kijker hebben gespeeld gisteren, dat lijkt me dus niet
Dat zeg je goed ja. Ik vind de grootste blamage trouwens nog steeds Benfica thuis dit seizoen. 60 minuten lekker met 11 tegen 10 spelen en maar 1 fatsoenlijke kans creëren. Dat is echt ultiem falen op het moment dat je kunt doorstoten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar het hele tweeluik was toch niet denderend van PSV zijde?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee het ging over de vergelijking met Leicester, en dat de spelers van PSV zich in de kijker hebben gespeeld. Jij betrekt het louter op de wedstrijd van gisteren in plaats van op het tweeluik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |