Hou jij daar niet van?quote:
Heb geen idee wat voor smaak er bedoeld wordtquote:
Het is de favo milkshake-smaak van @Mrsloveablequote:Op zondag 10 april 2022 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen idee wat voor smaak er bedoeld wordt
Heerlijk smaakquote:Op zondag 10 april 2022 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
Het is de favo milkshake-smaak van @:MrsLoveable
Jij moest weg zei jequote:Op zondag 10 april 2022 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
Mij niet eens verwittigen van deze prachtige tt
Daarom moet je me juist verwittigen zodat ik het later kan uitprinten om het rustig na te lezen onder het schijtenquote:
Zo snel gaat het nou hier ook niet. Morgenochtend staat die TT er ook nog welquote:Op zondag 10 april 2022 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom moet je me juist verwittigen zodat ik het later kan uitprinten om het rustig na te lezen onder het schijten
Potjan!quote:Op zondag 10 april 2022 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
Dan door klinkt als een leuke variant van tandoori
En nu?quote:Op zondag 10 april 2022 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een soft close wc bril in m'n nieuwe huis
Dat betekent dat het enige knallen op mijn pot uit m'n reet komtquote:
TMIquote:Op zondag 10 april 2022 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat betekent dat het enige knallen op mijn pot uit m'n reet komt
Dan moet je eerst 5 min. wachten voordat je kan zitten.quote:Op zondag 10 april 2022 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een soft close wc bril in m'n nieuwe huis
quote:Op zondag 10 april 2022 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat betekent dat het enige knallen op mijn pot uit m'n reet komt
Valt mee, hoogstens een seconde langerquote:Op zondag 10 april 2022 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je eerst 5 min. wachten voordat je kan zitten.
Of ook tijdens het plassen zitten, hoeft de wc bril ook niet om hoogquote:Op zondag 10 april 2022 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je eerst 5 min. wachten voordat je kan zitten.
Ik ben een badeendje, geen meisje.quote:Op zondag 10 april 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of ook tijdens het plassen zitten, hoeft de wc bril ook niet om hoog
die schijten alles onderquote:Op zondag 10 april 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een badeendje, geen meisje.
Dat zijn meeuwen.quote:
Eenden ookquote:
Voor eendjes ook beter om zittend te plassen en ook voor mannenquote:Op zondag 10 april 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is niets vergeleken met die zeemeeuwen hier aan de kust.quote:
Geen vrouwelijk badeendje 🤣quote:Op zondag 10 april 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die droppen van die grote flatsen 🤣quote:Op zondag 10 april 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is niets vergeleken met die zeemeeuwen hier aan de kust.
Daar schrikt zelfs een bouvier nog van.quote:
Kerel.quote:
Gelukkig maar!quote:Op zondag 10 april 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-ToT is het er ook mee eens!
Streepjesquote:Op zondag 10 april 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-ToT is het er ook mee eens!
En een hartendief.quote:
En we zijn zooooo blijquote:Op zondag 10 april 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Pien Pien heb jij het al gezien
Mien die is hier weer te zien
Morgenavond weer.quote:
Ik heb het bier al koud gezet.quote:
Hard bezig hierquote:Op zondag 10 april 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het bier al koud gezet.
quote:Op zondag 10 april 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Die milkshake uit de OP .... @Mrsloveable danquote:
Lekkere milkshake is dat.quote:Op zondag 10 april 2022 20:34 schreef maily het volgende:
[..]![]()
[..]
Die milkshake uit de OP .... @:Mrsloveable dan
Ik zie geen milkshake in de OPquote:Op zondag 10 april 2022 20:34 schreef maily het volgende:
[..]![]()
[..]
Die milkshake uit de OP .... @:Mrsloveable dan
Ik doe het liever met een vrouw.quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar schrikt zelfs een bouvier nog van.
Valt wel mee.quote:Op zondag 10 april 2022 20:50 schreef maily het volgende:
Dit topic escaleert volledig uit de klauwen
kersen seks klauwenquote:Op zondag 10 april 2022 20:50 schreef maily het volgende:
Dit topic escaleert volledig uit de klauwen
kersen ketsen!quote:Op zondag 10 april 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
kersen seks klauwen
got it
* greysbones gaat even een papiertje pakken om het te noteren
Heb jij iedereen weggejaagd?quote:
Zitten in sc van ONZquote:
Wat een boefjes.quote:
Misschien zitten ze zo weer hier 🤣quote:
quote:
Gelukkig wel.quote:
ik ga kijken of ik morgen ergens even van de zon kan genietenquote:
Lekker, hier was er de hele dag zon maar nog wel frisjes.quote:Op zondag 10 april 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik morgen ergens even van de zon kan genieten
Fijn he. Hoelang ben je nu thuis geweest?quote:
hier ook wel een fris windje maar lekker in de zon was het heerlijkquote:Op zondag 10 april 2022 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker, hier was er de hele dag zon maar nog wel frisjes.
Een jaar of 2,5 op wat kleine of mislukte klusjes na.quote:Op zondag 10 april 2022 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn he. Hoelang ben je nu thuis geweest?
Des te fijner is het dat je nu weer een leuke baan hebt.quote:Op zondag 10 april 2022 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een jaar of 2,5 op wat kleine of mislukte klusjes na.
Idd, ik hoop maar dat het goed blijft gaan.quote:Op zondag 10 april 2022 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te fijner is het dat je nu weer een leuke baan hebt.
vast welquote:Op zondag 10 april 2022 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik hoop maar dat het goed blijft gaan.
Van het beste uitgaan. Jij bent tevreden. Hun zijn tevreden, beter kan je het niet hebben.quote:Op zondag 10 april 2022 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik hoop maar dat het goed blijft gaan.
Soms wel lastig met de ervaringen uit het verleden.quote:Op zondag 10 april 2022 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van het beste uitgaan. Jij bent tevreden. Hun zijn tevreden, beter kan je het niet hebben.
Ja snap ik. Maar het kan ook goed gaan. 👍🏻quote:Op zondag 10 april 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms wel lastig met de ervaringen uit het verleden.
Ik vind het ook wel goed gaan en dat hebben zei ook al aangegeven.quote:Op zondag 10 april 2022 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar het kan ook goed gaan. 👍🏻
quote:
Daar aan vast houden 👍🏻 Dan komt het vast goed.quote:Op zondag 10 april 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel goed gaan en dat hebben zei ook al aangegeven.
Niemand kan erin nu ....quote:Op zondag 10 april 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Daar mag ik helemaal niet meer komen.
Ik kan er ook niet echt rouwig om zijn dat ik er niet meer mag komen.quote:
Nog een week of 4quote:Op zondag 10 april 2022 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat dat snel gaat gebeuren dan succes
Avond kerel.quote:
Goed weekend gehad?quote:
Prima, lekker in huis bezig geweest.quote:
mooie dingenquote:Op zondag 10 april 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, lekker in huis bezig geweest.
Precies, binnenkort het balkon opknappen.quote:
quote:
Ja je kan heel wat koffie naar binnen werken als je alles afgaatquote:
Greytje:Wquote:
Konijnenmansquote:
Weer lekker aan de arbeit vandaag?quote:
Van het klussen? Beterschap met je rug!quote:
Ver gefietst?quote:Op maandag 11 april 2022 10:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van het klussen? Beterschap met je rug!
Ik heb vooral last van zure benen nu
quote:Op maandag 11 april 2022 10:24 schreef greysbones het volgende:
En jij hebt natuurlijk genoten van de F1
Rabbit ?
Kan ik me voorstellen. Veel fietsen viel wel mee, maar ben weer in Limbabwe geweest afgelopen weekend en dat is toch niet iets heftiger dan ik de laatste jaren dagelijks gewend benquote:Op maandag 11 april 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ver gefietst?
Ja heg verzetten moet je toch redelijk intensief bezig zijn 😜
jazeker. even nog een uurtje knallen en dan ga ik eerst lekker trainenquote:Op maandag 11 april 2022 10:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weer lekker aan de arbeit vandaag?
Lekker man! Hoe gaat het nu met trainen, begin je weer een beetje op niveau te komen?quote:Op maandag 11 april 2022 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
jazeker. even nog een uurtje knallen en dan ga ik eerst lekker trainen
Ja echt balen ditquote:Op maandag 11 april 2022 10:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Het was het vroege opstaan wel waard, al heb ik enkel de wekker gezet voor de race.![]()
Wel jammer van de uitval beurt van Max, op deze manier word voor het kampioenschap strijden niet echt makkelijker.
Heuveltjes ?quote:Op maandag 11 april 2022 10:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Veel fietsen viel wel mee, maar ben weer in Limbabwe geweest afgelopen weekend en dat is toch niet iets heftiger dan ik de laatste jaren dagelijks gewend ben
Ja gelukkig wel ja. Gaat weer heerlijk. Tenminste het buiten trainen. De sportschool heeft wel overduidelijk een klap gehad van 4-5 weken niet trainen en de corona. Buiten is dat veel minder te merkenquote:Op maandag 11 april 2022 10:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker man! Hoe gaat het nu met trainen, begin je weer een beetje op niveau te komen?
venusheuveltjesquote:
Alhoewel ik een Ferrari fan ben is een strijd voor de titel leuker dan dat LeClerc ermee weg rijd. Als het erop aan komt gaan Sainz en LeClerc niet tot op het bot vechten.quote:Op maandag 11 april 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja echt balen dit
Al zitten de haters hun vingers er weer bij af te likken
Wat kun je dan allemaal aan oefeningen wel binnen doen en niet buiten?quote:Op maandag 11 april 2022 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel ja. Gaat weer heerlijk. Tenminste het buiten trainen. De sportschool heeft wel overduidelijk een klap gehad van 4-5 weken niet trainen en de corona. Buiten is dat veel minder te merken
Buiten staat geen bankdruktoestelquote:Op maandag 11 april 2022 10:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat kun je dan allemaal aan oefeningen wel binnen doen en niet buiten?
Heb je zelf geen halters/bankdruk kunnen halen of heb je daar de ruimte niet voor?quote:Op maandag 11 april 2022 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Buiten staat geen bankdruktoestel
Binnen is echt puur voor extra kracht zodat ik daar buiten voordeel van heb
ik heb wel halters maar ik heb geen bank en daar ook de ruimte niet echt voor.quote:Op maandag 11 april 2022 10:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je zelf geen halters/bankdruk kunnen halen of heb je daar de ruimte niet voor?
Nee een strijd is leukerquote:Op maandag 11 april 2022 10:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alhoewel ik een Ferrari fan ben is een strijd voor de titel leuker dan dat LeClerc ermee weg rijd. Als het erop aan komt gaan Sainz en LeClerc niet tot op het bot vechten.
Ja oké, snap ik wel als je het echt met gewichten enzo doet.quote:Op maandag 11 april 2022 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb wel halters maar ik heb geen bank en daar ook de ruimte niet echt voor.
En voor dat weinige bedrag dat ik aan de sportschool betaal hoef ik het ook niet te laten.
Rug is ook irritant om thuis goed te trainen
Ik hoop het dat ze de betrouwbaarheid op orde krijgen.quote:Op maandag 11 april 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee een strijd is leuker
Maar goed we zullen zien of RB bij kan komen
Ja en buiten wil ik gewoon lekker springen enzo. Dan heb ik geen zin om nog daar krachttraining te gaan doenquote:Op maandag 11 april 2022 10:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké, snap ik wel als je het echt met gewichten enzo doet.
Ik vind buten sporten wel lekkerder dan binnen in een sportschool, vooral als het lekker weer is zoals nuquote:Op maandag 11 april 2022 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en buiten wil ik gewoon lekker springen enzo. Dan heb ik geen zin om nog daar krachttraining te gaan doen
is het ookquote:Op maandag 11 april 2022 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind buten sporten wel lekkerder dan binnen in een sportschool, vooral als het lekker weer is zoals nu
Ik pak vandaag toch maar even een rustdagje, komen nog een paar mooie dagen aan om buiten te trainen deze week. Als we het weerbericht mogen geloven.quote:
Ik ga zo de deur uit om buiten te trainen. Moet straks toch kind halen dus dat kan er dan gelijk achteraan. morgen, woensdag en donderdag waarschijnlijk geen tijd dus dan moet ik vandaag welquote:Op maandag 11 april 2022 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pak vandaag toch maar even een rustdagje, komen nog een paar mooie dagen aan om buiten te trainen deze week. Als we het weerbericht mogen geloven.
Lekker smerenquote:Op maandag 11 april 2022 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even herstellen met een shake ketsensmaak
Wat is ketsensmaak nu alweer?quote:Op maandag 11 april 2022 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even herstellen met een shake ketsensmaak
Ahah! Altijd al geweten dat zij van ketsen houdquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 15:52 schreef Athenais het volgende:
Middag, ik leef ook nog een beetje. EN IK HEB VERLOF!
Geniet er van, maar moet wel lukken met dit weer en de komende dagenquote:Op maandag 11 april 2022 15:52 schreef Athenais het volgende:
Middag, ik leef ook nog een beetje. EN IK HEB VERLOF!
Sowieso wel want ik vertrek over een paar dagen naar een nog iets zonniger oord voor een weekje.quote:Op maandag 11 april 2022 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geniet er van, maar moet wel lukken met dit weer en de komende dagen
Hintergarten la balconia?quote:Op maandag 11 april 2022 16:10 schreef Athenais het volgende:
[..]
Sowieso wel want ik vertrek over een paar dagen naar een nog iets zonniger oord voor een weekje.
Nu zit ik vooral te hausfrauen: bejaarde Ikea module kast weer eens veranderd, wat wasjes draaien en zo de hele boel nog eens stofzuigen en dweilen.
Zozo toe maar weer, dan lekker daar genieten van de zonquote:Op maandag 11 april 2022 16:10 schreef Athenais het volgende:
[..]
Sowieso wel want ik vertrek over een paar dagen naar een nog iets zonniger oord voor een weekje.
Nu zit ik vooral te hausfrauen: bejaarde Ikea module kast weer eens veranderd, wat wasjes draaien en zo de hele boel nog eens stofzuigen en dweilen.
Oh op die manier,dat is idd niet mooiquote:Op maandag 11 april 2022 16:45 schreef Athenais het volgende:
Nah, niet scheef, de hele voet stond er wel op maar een stuk van het scherm zweefde voorbij de standplank en dat vond ik er stom uitzien. In elk geval genoeg om me te ergeren.
Nu maar even wat eten want dat ben ik vergeten te doen vandaag.
Oeh, maak mij gek.quote:
Hey schoonheid.quote:
Hoi. Ik voel me aangesprokenquote:
hoi SBEquote:
Dat mag.quote:
Eet smakelijk. Ik eet zelden tussen de middag eigenlijk.quote:Op maandag 11 april 2022 16:45 schreef Athenais het volgende:
Nah, niet scheef, de hele voet stond er wel op maar een stuk van het scherm zweefde voorbij de standplank en dat vond ik er stom uitzien. In elk geval genoeg om me te ergeren.
Nu maar even wat eten want dat ben ik vergeten te doen vandaag.
Die krijgen de vrouwtjes ook niet. De vrouwtjes houden van ekte ekte mannengeurquote:
M'n benen zijn stukquote:
En wat voor geur is echte mannengeur nu weer?quote:Op maandag 11 april 2022 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die krijgen de vrouwtjes ook niet. De vrouwtjes houden van ekte ekte mannengeur
quote:Op maandag 11 april 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wat voor geur is echte mannengeur nu weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2022 19:16 schreef maily het volgende:
[..]Dat kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Hey shiz.quote:
En dan is het nog niet eens midden zomerquote:Op maandag 11 april 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ging vanmiddag bijna over mijn nek in de supermarkt. Iemand had of niet gedoucht of vergeten deo te gebruiken
Nou idd dan wil ik die vent helemaal niet tegen komen gadverdammequote:Op maandag 11 april 2022 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens midden zomer![]()
![]()
bietje hard getraind. maar wel nieuwe grotere sprongen gedaan dus worth itquote:
hoi mevrouw shizzlequote:
zweet en bloed en vetquote:Op maandag 11 april 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen zweet hoor, dat is echt een nasty geur ever..quote:Op maandag 11 april 2022 19:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
bietje hard getraind. maar wel nieuwe grotere sprongen gedaan dus worth it
[..]
hoi mevrouw shizzle
[..]
zweet en bloed en vet
Old Spice?quote:Op maandag 11 april 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
vooral oostblokzweet.. lekker knoflook en uien via de poriënquote:Op maandag 11 april 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen zweet hoor, dat is echt een nasty geur ever..
duidelijk dat jij geen echte vrouw bent als je niet helemaal wild wordt daarvanquote:Op maandag 11 april 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen zweet hoor, dat is echt een nasty geur ever..
Iewwllquote:Op maandag 11 april 2022 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vooral oostblokzweet.. lekker knoflook en uien via de poriën
Nou denk niet dat ik de enige ben hoorquote:Op maandag 11 april 2022 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
duidelijk dat jij geen echte vrouw bent als je niet helemaal wild wordt daarvan
nou ja zeg wat een taalgebruik hierquote:
ze vallen altijd met bosjes flauw als ze mij zien dus ik doe wat goedsquote:Op maandag 11 april 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou denk niet dat ik de enige ben hoor
Dat heb je van horen zeggen?quote:
Dat is wel andere zweetgeur als iemand zich gewoon niet doucht of deo gebruikt ( oud zweet dus )quote:
Niet doorvertellen.quote:
quote:
ik zou 'm weer uitzetten als ik jou wasquote:Op maandag 11 april 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben eindelijk eens begonnen aan de laatste matrix film
Is hij zo kut?quote:Op maandag 11 april 2022 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ik zou 'm weer uitzetten als ik jou was
ik vond 'm zo ontzettend vaag en had het idee dat ik de eerste 3 films in 1 keer heb gezien.quote:
take the blue pillquote:Op maandag 11 april 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben eindelijk eens begonnen aan de laatste matrix film
Ach ik woon samen met een vrouwmensch dus mijn dagelijks leven is sowieso al een vage bedoelingquote:Op maandag 11 april 2022 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vond 'm zo ontzettend vaag en had het idee dat ik de eerste 3 films in 1 keer heb gezien.
wees blij dat ze zich gewoon identificeert als vrouwquote:Op maandag 11 april 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach ik woon samen met een vrouwmensch dus mijn dagelijks leven is sowieso al een vage bedoeling
Gelukkig wel, anders was ik ook niet met haar gaan samenwonen of op haar gevallenquote:Op maandag 11 april 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
wees blij dat ze zich gewoon identificeert als vrouw
ik heb groenequote:
je weet maar nooit hoe besmettelijk dat woke gelul isquote:Op maandag 11 april 2022 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders was ik ook niet met haar gaan samenwonen of op haar gevallen
Ik had ook niet ontbeten. En na dat gesjouw met die kast was een beetje maagvulling wel nodig.quote:Op maandag 11 april 2022 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Ik eet zelden tussen de middag eigenlijk.
O als je de hele dag niet hebt gegeten snap ik dat je weliets nodig hebtquote:Op maandag 11 april 2022 20:11 schreef Athenais het volgende:
[..]
Ik had ook niet ontbeten. En na dat gesjouw met die kast was een beetje maagvulling wel nodig.
Nu ik weer werk hen moet ik er ook wel weer aan wennen om 's avonds brood te maken.quote:Op maandag 11 april 2022 20:11 schreef Athenais het volgende:
[..]
Ik had ook niet ontbeten. En na dat gesjouw met die kast was een beetje maagvulling wel nodig.
geen probleem meequote:Op maandag 11 april 2022 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kan echt geen maaltijd over slaan, wel minder eten.. zeker als ik actief bezig ben
hetzelfde als die blauwequote:
best leukquote:
quote:
ja dat is een ander verhaalquote:Op maandag 11 april 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nu nog een chicka voor die verlengde testronde
aaaahquote:Op maandag 11 april 2022 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet morgen echt weer hooikoorts pilletjes halen, ben me al de halve dag kapot aan het niezen
Ik had er ook nog over van vorig jaar, maar die heb ik dit weekend laatste van gehad.quote:
wel de goede halen hequote:Op maandag 11 april 2022 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had er ook nog over van vorig jaar, maar die heb ik dit weekend laatste van gehad.
Niet die blauwe pilletjes bedoel je?quote:
Bij de apotheker heb je 30 tabletjes voor 5,99 voorheen 5,49quote:Op maandag 11 april 2022 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet morgen echt weer hooikoorts pilletjes halen, ben me al de halve dag kapot aan het niezen
van sommige wordt je slaperigquote:Op maandag 11 april 2022 20:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij de apotheker heb je 30 tabletjes voor 5,99 voorheen 5,49
Drogisterij heb je maar 10 of 21 voor 4 euro
Ik gaal ze al haren bij de apotheek, dan weet ik zeker dat ik doe goede hebquote:Op maandag 11 april 2022 20:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij de apotheker heb je 30 tabletjes voor 5,99 voorheen 5,49
Drogisterij heb je maar 10 of 21 voor 4 euro
En niet achter het station in de fietsenstalling.quote:
Die ik heb niet,maar klopt idd. Allegra is een waar van niet slaperig wordtquote:Op maandag 11 april 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
van sommige wordt je slaperig
daar moet je ook op letten
Verstandigquote:Op maandag 11 april 2022 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gaal ze al haren bij de apotheek, dan weet ik zeker dat ik doe goede heb
Nee, daar haal ik altijd mijn anti slaap stofjequote:Op maandag 11 april 2022 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En niet achter het station in de fietsenstalling.
quote:Op maandag 11 april 2022 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gaal ze al haren bij de apotheek, dan weet ik zeker dat ik doe goede heb
Ik dacht het, jij zegt het.quote:
quote:
Ja echt hè?quote:
Ze worden regelmatig gedraaid bij KINK.quote:Op maandag 11 april 2022 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hè?![]()
heb ze laatst "ontdekt" via Tiktok
![]()
Oh KINK! Dat luisterde ik vroegâh als alto-pubermeisje zowat dagelijks op mn radiootje/cassettespelerquote:Op maandag 11 april 2022 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ze worden regelmatig gedraaid bij KINK.
Ze zijn er weerquote:Op maandag 11 april 2022 21:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh KINK! Dat luisterde ik vroegâh als alto-pubermeisje zowat dagelijks op mn radiootje/cassettespeler![]()
Wie?quote:
Met het lezen van het telefoonboek leer je wel veel mensen kennen.quote:
Ik zit een beetje te relaxen. Zo op tijd weer naar bed.quote:Op maandag 11 april 2022 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
Poh ik zit lekker te spacen achter mn bureau
Hedde gij drugs opquote:Op maandag 11 april 2022 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
Poh ik zit lekker te spacen achter mn bureau
Of teveel berichten van jou gelezen.quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of teveel berichten van jou gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |