Inderdaadquote:
Precies, zij moeten uiteindelijk toch betalenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hele pand moet verbouwd worden met allemaal kleine details, de aannemer roept gewoon: Komt goed, geen probleem.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
InderdaadDie Albanees heeft gewoon paar jaar daar in de bouw gezeten en kan zich prima verstaanbaar maken.
Dan hoeven de ambulance broeders die schoenen met stalen neus niet open te knippen als er wat zwaars op valtquote:
Zonder spuug met aanloopquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:53 schreef monkyyy het volgende:
Die aannemer gaat hun op z'n Grieks doen vermoed ik
Precies, lekker makkelijkquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:54 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dan hoeven de ambulance broeders die schoenen met stalen neus niet open te knippen als er wat zwaars op valt
Prefab plastic pak.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In hoeveel tijd stamp je zo'n zwembad in Nederland uit de grond?4 dagen?
Je krijgt altijd weer het idee dat ze van Ik Vertrek gewoon hebben gezegd: Jullie krijgen van ons 50.000 extra als jullie je extra debiel gedragen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
We leggen niks vast en laten de aannemer zijn ding doen. En zijn dan verbaasd als zaken niet volgens wens of tekening gaan.
Nou ja, we hebben hier geen rotsachtige bodem de laatste keer dat ik hier aan het spitten was.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In hoeveel tijd stamp je zo'n zwembad in Nederland uit de grond?4 dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |