jaquote:Op zondag 10 april 2022 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ook op de 10de verhuisd?
[..]
awhhh damn..
Nu is er iemand diep diep diep teleurgesteld.quote:
nou dat kan toch gewoon?quote:Op zondag 10 april 2022 10:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had hier dus ook even willen lopen, stond eigenlijk al in mijn hardloopkloffie, maar helaas.....
waarommmm.quote:
Nee...quote:
Omdat ik honing niet lekker vindquote:
Van wie? Niet van de overheidquote:Op zondag 10 april 2022 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee...
Positieve zelftest, dus moet binnen blijven
ggd afspraak gepland? of loop je vooruit op de maatregelen per morgen?quote:Op zondag 10 april 2022 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee...
Positieve zelftest, dus moet binnen blijven
Ja wel hoor, je moet nog in thuis quarantaine of isolatie totdat de klachten over zijn...quote:
Ik heb met de begeleiding overlegd en die vonden het niet nodig om de GGD te bellen...quote:Op zondag 10 april 2022 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ggd afspraak gepland? of loop je vooruit op de maatregelen per morgen?
rood sapquote:Op zondag 10 april 2022 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik honing niet lekker vind![]()
Oeh wat voor sap
Hou opquote:Op zondag 10 april 2022 10:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb met de begeleiding overlegd en die vonden het niet nodig om de GGD te bellen...![]()
![]()
prima toch, die ene dag zal het verschil niet makenquote:Op zondag 10 april 2022 10:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb met de begeleiding overlegd en die vonden het niet nodig om de GGD te bellen...![]()
![]()
kan ik niet betalen niet...quote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef kwiwi het volgende:
Wat een laatste skidagPerfecte verse sneeuw en weinig mensen
![]()
Wie komt er volgend jaar een keertje met me mee?![]()
[ afbeelding ]
Dit. Ik breek m'n been al door naar een ski te kijken.quote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, ik niet. Al genoeg botten gebroken in m'n leven
ik ook niet, was niet van plan om met botten breken te beginnenquote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, ik niet. Al genoeg botten gebroken in m'n leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |