Ik zal kijken of ik haar kan strikken voor je vrijgezellenfeest.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die is helemaal ingeburgerd hier. Die laten we niet meer gaan![]()
Beter dan de meeste Oost-Europeanen op het festival die wel Engels spreken, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Deze Wit-Russische scheen dus echt geen woord Engels te spreken, en alles fonetisch te zingen. Dan vind ik haar wel echt goed verstaanbaar
Schande!quote:
Dat vind ik altijd een afknapper. Je spreekt zelf geen Engels, maar je doet je nummer wel in die taal. Doe het dan gewoon in je eigen taalquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Deze Wit-Russische scheen dus echt geen woord Engels te spreken, en alles fonetisch te zingen. Dan vind ik haar wel echt goed verstaanbaar
De Belgische tekstschrijvers hebben het fonetisch voorgezongen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
JAAAAAA.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik haar kan strikken voor je vrijgezellenfeest.
Zoals Azerbeidzjan vorig jaar.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een afknapper. Je spreekt zelf geen Engels, maar je doet je nummer wel in die taal. Doe het dan gewoon in je eigen taal
Paar nummertjes nog tot Anouk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ben er ook
Weet niet hoe lang, want moe en mwe.
Het nummer van Birgit vind ik prettiger om naar te luisteren, maar Winny Puhh vind ik iets fascinerends hebben. Het is een bak teringherrie, maar elke keer als ik het opzet wil ik toch blijven kijken en luisterenquote:
Eens hoor! Maar toch wel knap van haar vind ikquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een afknapper. Je spreekt zelf geen Engels, maar je doet je nummer wel in die taal. Doe het dan gewoon in je eigen taal
Ik denk dat het andchill.tv was. Dat kan ik nu niet checken want de site ligt eruit, maar de omschrijving klinkt bekendquote:
Welkom Guaan!quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ben er ook
Weet niet hoe lang, want moe en mwe.
Dat kan echt van alles zijn, van overtuigend in de top 10 tot kansloos in de halve finalequote:Op zaterdag 16 april 2022 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het nummer van Birgit vind ik prettiger om naar te luisteren, maar Winny Puhh vind ik iets fascinerends hebben. Het is een bak teringherrie, maar elke keer als ik het opzet wil ik toch blijven kijken en luisterenBen wel benieuwd wat dat op een ESF had gedaan
Precies. Daarom had ik ze er eigenlijk ook wel willen zienquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kan echt van alles zijn, van overtuigend in de top 10 tot kansloos in de halve finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |