Oh mijn goodness als ik zo iemand tegen zou komen (in de kliniek) zou ik die echt wurgen... al dat overvrolijke gedoe als je niet lekker gaat... kan je dan zo goed hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:57 schreef noodgang het volgende:
Heeft ze in psychiatrie gewerkt of "gewerkt" ?
Moederquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:57 schreef nils7 het volgende:
Iemand moet haar dromen financieren en dat is niet dr vriend, wie wel?
als patient jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:57 schreef noodgang het volgende:
Heeft ze in psychiatrie gewerkt of "gewerkt" ?
Haha jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:56 schreef Stepperoller het volgende:
Zij heeft echt de lach van Maxima in LuckyTV
volgens mij dokt mama veelquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:57 schreef nils7 het volgende:
Iemand moet haar dromen financieren en dat is niet dr vriend, wie wel?
latin bro'squote:Op zaterdag 9 april 2022 21:58 schreef Ronald het volgende:
52k in the pocket, eerst nog ff alles slopen voor de bühne en daarna zie je die negers niet meer terug.
En dan even lekker een knuffel erachteraan. Dat lijkt me niet heel handigquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mijn goodness als ik zo iemand tegen zou komen (in de kliniek) zou ik die echt wurgen... al dat overvrolijke gedoe als je niet lekker gaat... kan je dan zo goed hebben
Huis in de juiste tijd gekocht en verkocht.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beiden kunnen toch onmogelijk veel geld hebben gehad?
Firstquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:51 schreef Stepperoller het volgende:
Ik krijg hier een blokkade in mijn solar plexus van.
Ik gok de bank van mamma.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
is dit een HH?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:51 schreef Stepperoller het volgende:
Ik krijg hier een blokkade in mijn solar plexus van.
Ze hebben ook nog een wereldreis gemaakt..quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Wat is de solar plexus?
De zonnevlecht, het derde chakra wordt ook wel Solar Plexus genoemd. Het chakra bevind zich net boven je navel, onder je ribbenkast. Het is de plek waar je gezonde ego zich bevindt en waar de energie wordt verdeeld. De basis die je legt vanuit het wortelchakra en navelchakra vormt zich in de zonnevlecht tot identiteit.
Ze zullen wel flink geleend hebben bij mams.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Huis in de juiste tijd gekocht en verkocht.
daar hou je geen twee ton aan over alleenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Huis in de juiste tijd gekocht en verkocht.
Ik welquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
daar hou je geen twee ton aan over alleen
Wortel…. Nu zin in hutspotquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Bron: Zweverige website.quote:Als je pijn hebt bij je zonnevlecht, is de plexus solaris niet in balans. Mensen met overmatige derde chakra-energie reageren heftig op levensomstandigheden, ze hebben emotionele uitbarstingen. Mensen met een geblokkeerd zonnevlecht chakra zijn passief en inactief – waardoor het leven doorgaat terwijl ze niets doen.
Het is dus van belang om een sterke zonnevlecht chakra te hebben. Een sterke plexus solaris weerspiegelt het vermogen om met vertrouwen en kracht vooruit te gaan in het leven.
Dat kan mij echt aan mijn solar plexus jeukenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |